*Maddie*
Bugün eve dönecektik. Gelmek istemedim ama 1 hafta da olsa çok eğlenceli geçti Lunapark Uçurum ve daha çok şey ama ona trip atmaya devam etsem çünkü ona aşığım! Kalktığım gibi Kendine i uyandırıp :
- erken çıkalım bavulunu hazırla dedim
o uykulu uykulu :
- 5 dakika daha anne
- haa annenim kalk hadi kalk Los Angeles a geri dönüyoruz!
- hı ha tamam! dedi
ve bi anda kalktı! gözleri fal taşı gibi açılmıştı kabus gördü herhalde! bana bakıp :
- sen yaşıyorsun ! ama sen ! gözlerime inanamıyorum !
dedi*Kendall*
Çok berbat bi rüya gördüm. Çok ünlü "O" her kimse tipini kafamda buldum yanıma gelen kişi O oldu bana "tebrikler Maddie beni unuttu ama bu kısa sürecek" dedi ne oldu anlamadım o kahkaha patlattı ve Bir anda Maddie geldi ve o kişisi Maddie ye "seni görmeyeli bayaa olmuş bi daha göremeyeceksin ! hahahahaha" dedi ve Maddie ye bıçak sapladi ve sonra uyandım bu korkunç bi kabusmus sadece...
Maddie beni uyandırsa da garip kalktım sonra düzeltip :
- bavulunu hazırla ben başladım bile
dedim ve hazırlandık. Arabaya gidip yola çıktık.Çok Uzun zaman sonra...
Eve vardık. ilk Maddie yi bırakmak için oraya gittik. Eve girdik. Salonda geçirdiğimiz zamanları konuşurken Jack seslice :
- onu unutturma iddiası yaptın sen gitmeden unuttu mu ?
dedi onun bu meseleyi Maddie nin yanında söylememesi gerek !ama dedi ! yaptığının farkına varınca :
- ups!
dedi Maddie ayağa kalktı ve bağırarak :
- Evet evet sen olmasan aklımdan çıkmıştı ! ama sayende ! İşte sayende tekrar aklıma soktun oysa Kendall la gitmek istemediğim ve sonuna kadar eğlenceli geçen tatilimizde o bana bunu unutturdu! ve ben onu seviyorum evet onu seviyorum üstüme gelmene gerek yok ! dedi
Kendall bana bakıp gülümsedi Jack :
-iyi ki söyledim! itiraf ettin işte onu seviyorsun! HAVADA AŞK KOKUSU VAR!
sessizce :
- keşke dedik
Maddie :
- bişey mi dedin ?
- yoo Hayır !
dedim !Az önce dediklerine göre ona onu unutturmusum ve cidden öyleyse ! önüm açıldı ! ona en yakın zamanda çıkma teklifi edeceğim ! seni seviyorum Maddie !!!!! bunu dıştan söylemem gerek ! Onlardan çıkıp kendi evime gittim ! Eve gidince erkek erkeğe anlaştık onlar dostlarım ama onları en fazla 1 gün falan görmemişim 1 hafta uzun oldu bi daha bu kadar uzun olmaz ! yukarı odama çıktım ! ayna karşısına geçip alıştırma yaptım yarın Maddie yle konuşacaktim ama sıkılıp bi şey bulamayınca uyudum !
*Maddie*
Kendall i seviyordum evet ! yalan değil ! ve cidden onu unutturdu bana ! Jack sen neden hatırlattın ki ? yoksa kimse hatırlatmasa unutacak aklıma gelmeyecekti ! Kendall bana senelerce unutturmaya çalıştıkları o çocuğu unutturdu rekorlar kitabına girmesi gerek ! Çünkü o benim ilk aşkımdi sonra da kimseyi sevemedim zaten ! Kendall dan kaçmayacağım artık ! Kendall a aşığım ben yaa o bunu başarıysa her şeyi başarır !
Nasıl Olmuş ? biraz saçma sapan yazdığım yerler oldu ama yanii onun dışında kararlariniz varsa söyleyin ! Ayrıca bana önerdiğiniz kitaplar var mı ? Türü fark etmez yoruma yazar misiniz ? vote unutmazsak sevinirim!!!! yorumda bana Big Time Rush resimleri atar misiniz ? hiç resmim kalmadı bulamıyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ HAYAT -BTR- -Kendall Schmidt-
Genç KurguDeli bir grup ; BTR Deli bir grup üyesi ; Kendall Schmidt Deli bir aşkı yaşarken bu kadar sorun çıkar ve en sonunda aşka hazır !