WOLF -4-

3.7K 310 57
                                    

Medya >> Baekhyun *-*

************

Elindeki dondurmayı yalıyordun. Yazı en iyi şekilde geçirme gibi planların vardı. En azından yanında, seninle birlikte dolaşan adamla geçirmek istiyordun. Onunla tanışalı 3 haftadan fazla olmuştu. İlk defa birisiyle bu kadar çabuk yakınlaşmıştın. Anlayamadığın bir şekilde ona çekiliyordun. İçinde kaynayan duygulara engel olamıyordun. Dondurmasını yalarken çocuk gibi görünüyordu ve sen yüzüne yayılan gülümsemeyle ona bakıyordun.

''Neye bakıyorsun?''

''Hiç'' dedin sana bakarak sorduğunda. Baekhyun'un diğer insanlardan farklı olduğunu biliyordun.

''Gülüyordun ama'' dedi.

''Evet gülüyordum çünkü-'' dedin durup. Elini kaldırdın ve onun dudağının kenarına bulaşmış olan dondurmayı baş parmağınla silip dudaklarına götürdün. ''-dondurma bulaştırmışsın.'' Kıkırdamıştın.

Baekhyun'un büyüyen gözleri ve sana şaşkınca bakışları çok hoşuna gitmişti.

''Bir dakika.'' Dedi Baekhyun. ''Rolleri mi değiştik?''

''Ne rolü?''

''Normalde bunu erkeğin kıza yapması lazım.''

''Ne olmuş yani ben tersini yaptıysam.'' Dedin. Dondurmanı dudağının kenarına bulaştırdın. Bilerek yapıyordun. ''Al hadi sende yap.'' Dudağını gösterdin.

Baekhyun'un bugün için yaşadığı ikinci şoktu. Sen ona ne yaptığının farkında değildin ama kalp krizi geçirmesine ramak kalmıştı. Sana dalgınca baktığı sırada ''Hadisene'' dedin ve eline uzandın. Onun parmaklarını peçete gibi kullanıp dudağını silmiştin.

''Ne-ne yapıyorsun?'' Baekhyun, kekelediğinde sen gülüyordun.

''Şimdi parmağını yala.'' Dedin ve yeniden yürümeye başladın. Baekhyun ile zaman geçirmek çok hoştu. Arkanda bıraktığın adamın halinden haberin yoktu. Baekhyun mental olarak bitmişti bile.

Dondurmanı yalamaya devam ettin. Kalabalık caddede vitrinlere bakarak ilerliyordun. Baekhyun'un ne yaptığını görmek için geriye doğru dönüp baktığında; parmaklarına baktığını gördün.

''Yaa! Byun Baekhyun gelsene'' diye bağırdığında ilk önce irkilmişti. Daha sonra sana doğru gelmeye başlamıştı. Gülümsedin ve yeniden yürümeye devam ettin. Son zamanlarda ona sahip olduğun için Tanrıya şükür ediyordun. Aranızın bozulmasını asla istemiyordun.

''Beni bekle.'' Sana yetiştiğinde söylemişti.

''Çok yavaşsın''

''Alakası yok.''

''Hı hı'' dedin. Kulahını yerken. Baekhyun'un gülümsediğini biliyordun.

''Nereye gidelim?'' diye sorduğunda ona döndün.

''Bilmem. Boş boş dolaşmakta güzel değil mi?''

''Seninle olduğu sürece her şey güzel.'' Söylediği şey ile afallarken gülümsedin.

''O zaman-'' konuşmana devam edememiştin. Aniden kendini yerde bulmuştun. Ne olduğunu anlayamamıştın bile. Kapalı olan gözlerini açtığında Baekhyun'un senin üzerinde olduğunu ve diğer insanların bir şeylere yardım etmeye çalıştığını görmüştün.

''İyi mi onlar?''

''Birisi ambulans çağırsın''

Neler oluyordu?

Secret Wolf (OC) √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin