Medya>> Baekhyun *-*
**********
''Voahh!!'' dedin gördüğün şey cidden harikaydı. ''Bu şimdi sen misin?'' diye sordun karşında duran kurda.
Başını aşağı eğip geri kaldırmıştı. Baekhyun'u zor olsa da ikna edip, onun kurt formunu görmene izin vermişti. Harika bir şeydi. Elini uzattın ve tüylerine dokundun.
''Baekhyun bunlar yumuşacık.'' Büyülenmiştin. Elinin altında sanki buluttan yapılma bir şey var gibiydi. Baekhyun'un kurt yüzünü görecek şekilde hemen önüne oturdun ve onun boynuna sarıldın. Kesinlikle inanılmaz derece de yumuşaktı.
Homurdanma sesleri duyuyordun. Büyük ihtimalle Baekhyun şu an sana sarılamadığı için böyle yapıyordu. Geri çekildin ve onun yüzünü ellerinin arasına alıp gülümseyerek baktın.
''Kesinlikle aşık olunası bir varlıksın.'' Gözlerine bakıyordun. O da sana bakıyordu. Farklı görünmeyen tek şey bakışlarıydı. Baekhyun'un gözlerinin rengi de değişmişti. Kırmızıydılar. ''Büyüleyici görünüyorsun.''
''Biliyorum, peki sen nasıl göründüğünün farkında mısın?'' Baekhyun söylemişti.
''Nasıl görünüyor muşum?'' sen sormuştun.
''Çok güzelsin'' Baekhyun devam etmişti.
''Şu an sen daha güzel görünüyorsun.'' Dediğinde Baekhyun'un dediklerini anladığını yeni fark ediyordun. O da sana şaşkınca bakıyordu.
''Baekhyun seni nasıl duyabiliyorum?''
''Bilmiyorum. Nasıl mümkün olabilir bu?''
''Demiştin ki kurt halindeyken seni duyamam, ama seni duyuyorum.''
''Bekle normal halime döneceğim.'' Baekhyun söyledikten sonra senden az geriye çekilip odanın ortasına gitmişti. Saniyeler içinde normal haline dönmüştü ve sen şu an yarı çıplak duran adama bakıyordun. Yutkundun. Baekhyun'u daha önce o şekilde görmemiştin. İyi bir vücudu vardı evet; ama kasları olduğunu yeni görüyordun ve düşen çeneni kendi elinle kaldırmak zorunda kalmıştın. Üzerine atlamak gibi garip bir his bedenine yayılmıştı.
''Öhöhöhö!'' öksürdün. ''Baekhyun üzerine bir şey giy.''
Baekhyun, dönüşmeden önce soyunduğunu unutmuştu. Kendine baktıktan sonra sana yeniden bakmıştı. ''Görüntüyü sevmiş gibi duruyorsun ama.''
''Baekhyun!'' dedin gözlerini devirip. Tamam, azıcık hoş görünüyordu. Üstelik o senin sevgilindi azıcık bakmaktan zarar gelmezdi. ''Konumuz bu mu?''
''Tamam tamam bekle.'' Dedi ve gülerek üzerine bir şeyler almaya gitti.
Geri geldiğinde sen kanepe de oturuyordun. Yanına oturdu. ''Beni nasıl duyabildiğini açıklayacak bir şeyin yok öyle değil mi?''
''Açıklayabilseydim çoktan söylerdim sevgilim ama gördüğün gibi.'' Dedin ona bakarken.
''Beni duyabilmen için senin de bizden biri olman gerek.''
''Eh?''
''Bak, kurt halindeyken beni sadece sürüden olanlar ya da kurt adamlar duyabilir. Ancak sen biraz önce beni gayet net bir şekilde duydun ve cevap bile verdin.'' Baekhyun sana açıklarken sende düşünüyordun.
''Yani bu benimde sizden biri olduğum anlamına mı geliyor? Yoksa şans eseri mi seni duydum?''
''Emin değilim ama ailenin ne olduğu hakkında bir bilgin var mı? Yani belki de sende bizim gibisindir.''