Medya>>Baekhyun *-*
Şarkı>> SUPER JUNIOR-D&E_너는 나만큼 (Growing Pains)
*************
''Ucuz yırttığının farkındasın değil mi?'' Sehun, elindeki elmadan ısırdı. Baekhyun'un odasındaki puflardan birine yayılmış, oturuyordu.
Baekhyun, masasındaki kağıtları düzenlerken iç çekti. ''Bir şeylerden şüphelenmiş gibi bir hali yoktu. ''
''Lee, akıllı bir kız. Eminim farkındadır garipliğin.''
''Benden şüphe ediyor gibi görünmüyordu ama.'' Baekhyun, işini bitirince Sehun'a bakmak için geriye döndü.
''Olabilir, ama gelip sana sen nesin diye sorması garip olmaz mıydı?''
''Doğaüstü şeylere ilgili olması nedeniyle belki; ancak şu an endişe edecek bir şey yok bence.'' Baekhyun, sandalyesinden kalktı ve banyoya doğru ilerledi.
''Bu kanıya nereden vardığını sorabilir miyim canım kuzenim?'' Sehun, elmasından başka bir ısırık aldı.
Baekhyun, masanın üzerinde duran telefonu almak için geri döndü ve gelen mesajı gösterdi. ''Buradan vardım.'' Gülümsedi.
''Ne yazıyor orada?'' Sehun, gözlerini kıstı ve yazan şeyleri okumaya çalıştı. ''Yok artık! Ciddi mi o?''
Baekhyun, omuzlarını silkti. ''Yetim olmasını kullanıyor gibi görünebilirim, ama o benim için cidden değerli. O yüzden evet Sehun, gayet ciddi.''
''Sana bağlansın diye yapıyorsun değil mi?''
''Çoktan bana bağlandığına eminim.'' Gülümsedi.
''Onu bırakmak zorunda kalırsan ne kadar incineceğini de biliyorsundur umarım.''
''Bırakmak gibi bir niyetim yok.''
''Ya zorunda kalırsan...''
Baekhyun, Sehun'un gözlerine baktı. Daha sonra yüzüne yayılan gülümseme ile ''Öyle bir şey olmayacak.'' Dedi. '' Şimdi sen evine gidiyorsun bende Lee'nin evine gidiyorum.''
''Gece uzun olacak desene.'' Sehun, imalıca sırıttığında Baekhyun hırlamıştı.
''Kafanı kırarsam seninki uzun olacak Sehun.''
''Sakin ol dostum. Malum, sezon yaklaşıyor. Elinin altında olan birini kaçırmazsın diye düşünüyorum.'' Sehun, yerinden kalkarken demişti.
''Sehun, gidecek misin yoksa ben seni yolcu edeyim mi?'' Baekhyun, sinirle gülümsediğinde Sehun, omuz silkti ve ellerini teslim olurmuş gibi havaya kaldırdı.
''Tamam tamam gidiyorum. '' gülerken kapıya doğru ilerliyordu. ''Ha bu arada-'' geriye döndü. ''-papatyaları sevdiğini söylemişti. Giderken onlardan al.''
''Sen bunu nereden biliyorsun?''
''Soo noona ile konuşurlarken azıcık kulak misafiri olmuş olabilirim.''
''Onları mı dinledin?''
''Azıcık dedim.'' Sehun, eli ile de ölçüyü göstermişti.
''Soo noonaya taktın öyle değil mi?''
''Minicik bedenine ters, sert kişiliği ve buna ek olarak olağanüstü seksiliği, artı olarak sevimli olması; ona azıcık takmama neden olduysa bu benim değil, onun suçu. Malum... sezon yaklaşıyor.''
''Git Sehun, ne olur git.'' Baekhyun, elinin tersi ile ona kış kış yaptı ve banyoya doğru gitmeye başladı.
''Gidiyorum, sende yanına kondom almayı unutma.''