WOLF -6-

3.8K 291 129
                                    

Medya >> Baekhyun *-*

Şarkı>> Beyonce- Best Thing I Never Had *-*

********

''Şunları bana uzatabilir misin?'' tezgahın diğer ucunda ki malzemeleri istemiştin.

''Bunlar mı?'' dedi Baekhyun. Doğramak için domatesleri istemiştin.

''Evet.''

''Al bakalım.'' Dedikten sonra iki domatesi de sana uzatmıştı. Güzel bir sos yapmak için onlar lazımdı. '' Bu arada spagetti mi yiyeceğiz?''

''Hmm neden? İstemiyor musun?'' ona bakıp sorma gereği duymuştun.

''Hayır ondan değil. Sen yaptığın sürece fark etmez ama bende yardım etmek istiyordum.''

''Yardım mı? Bir bakalım ne yapabilirsin?'' dedin ve kaynayan suya baktın. ''Buldum; makarna şu ilerdeki dolaptaydı onu alıp suya koyabilirsin o zaman''

''Tamam'' dedi Baekhyun ve dolaba ilerledi. Onun tıkırtılarını duyuyordun. Evinde birisinin olması çok hoşuna gitmişti.

Sos için gerekli şeyleri doğradıktan sonra tavayı çıkardın ve ocağın yanına doğru ilerledin. Baekhyun makarnayı koymuştu ve yapışmasınlar diye karıştırıyordu. Yanına gelip kalçanla hafifçe onu kenara ittin. ''Bana da yer aç''

Sana bakıp gülümsedi. ''Oluyor mu bunlar?''

''Bakayım.'' Dedin ve kaşığı elinden almak için onun eline uzandın. Karıştırdın ve baktın. ''Daha değil.'' Dedin ve kaşığı geri ona verdin.

Sen sos ile ilgilenirken o da makarna yapışmasın diye arada karıştırıyordu. Çok güzel hissettiriyordu.

''Baekhyun'' dedin.

'''Hmm''

Başını çevirip ona baktın. Nefes alıp verdin; aklındaki şeyi deme konusunda emin değildin. ''Yok bir şey sadece çok açıktın mı diye soracaktım.''

''Yaptığın sos güzel kokuyor. O yüzden biraz acele etsek iyi olur.'' Boştaki kolunu senin yanından beline sarmıştı. ''Yoksa seni yiyeceğim.''

Şaşkınca ona bakarken sonrada kıkırdamıştın. ''Tamam, hemen hazırlayalım o zaman.'' Dedin. Sana bakarken gülümsemiş ve ardından yanağını öpmüştü. Bunu beklemediğin için biraz şok olmuştun, ama Baekhyun'un böyle şeyler yaptığını biliyordun.

''Aslında seni yeme fikri daha cazip geliyor.''

''Baekhyun'' dedin ondan kurtulurken. ''Tamam tatlıyım, ama o kadar da değil.''

''Bak sen'' dedi gülerken. Şakalaşıyor olmanız oldukça eğlenceliydi.

*******

''Sanırım çok yedim.'' Baekhyun üçlü koltuğa uzanmıştı ve karnını tıpışlıyordu.

''Son tabağı yemeyecektin.'' Dedin. Başı senin dizlerinin üzerindeydi.

''Çok güzel olmuştu ama''

''Afiyet olsun.'' Dedin. Açık kahve saçları oynarken. Parmaklarının arasında dolaşan saç demeti yumuşacıktı.

Sana baktığının farkındaydın. Aşağıdan yüzüne bakıyordu. ''Saçlarımla oynamaya devam edersen kucağında uyuyup kalacağım.''

Bakışlarını ona çevirdin. ''Uyuyabilirsin.''

''Plan yapmıştın; geldiğimde bana verdiğin kağıtta yazan şeyleri yapacaktık''

Secret Wolf (OC) √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin