Október 20.
Reggel bementem a suliba. Kivételesen nem 45 után értem be! Ekkor odahívtak magukhoz a lányok.
-Miért szoktál késni a suliból?-kérdezte Emma.
-Csoda, hogy ma nem késtél!-Bia fűzte hozzá... Fhuu de utálom őt ilyenkor!
-Azért szoktam késni, mert esetleg anya feltart, meg ilyenek! Közötök van? Nincs!-mondtam és visszamentem a padomhoz. Elegem van abból, hogy engem piszkálnak állandóan! Azon a napon csak ennyi baj volt...Október 21.
Reggel vittem magammal az ünneplő ruhát. Mivel péntek volt és vasárnap lett volna az ünnep, már nem tudom mi is az az ünnep 😂. Beértem a suliba. Oké. Nem késtem. Oké. Nem szóltak be a lányok. Oké. A fiúk piszkáltak. Szokásosan a vágásokkal... 11 órakor bementünk a tornaterembe az ünneplőnkben. Az 1-3. osztályosok ülhettek... A mázlisták! Mi álltunk. Ment az ünnepély. A nyolcadikasok adták elő a ,,darabot''. Melegem volt. Elkezdtem izzadni meg minden. Aztán jött az a hidegem melegem van szituáció. Ekkor gondoltam- Biztosan szédülni fogok, várjuk ki- ki is vártam... Igazam volt, szédültem. A Bia és a Jenna álltak mellettem.
-Hol van Vera néni?-súgtam Biankának, de semmi válasz, pedig hallgatta amit mondtam.
-Jenna, rosszul vagyok. Hol van Vera néni?-kérdeztem Jennát. Körbenéztünk és szóltunk neki. Kimentem. Ittam vizet és lefeküdtem. Rá egy percre Nóri is kijött. Nagyon fájt a feje. Vera néni azt mondta menjünk fel az osztályba. Amikor a többiek feljöttek, elkezdtük keresni a Nóri anyukáját, mivel tanár az anyja. Éneken ültem már, mikor a Nóri be se jôtt. Előtte Vera nénivel beszélgetett. Bejött Vera néni és mondta, hogy a Nóri hazament. A táskáját felvette és kivitte. Hát ilyen sem volt még!Október 24. Azaz hétfő, azaz ma
Felkeltem reggel, készülődtem, meg minden. Tegnap voltunk Szlovéniában és ott vettünk sok-sok macaront. Jó nem olyan sokat... 2 csokis, 1 epres és egy mogyorós. A mogyis még most sem fogyott el. Az egyik csokissat becsomagoltam és a táskámba raktam. Mivel ma ügyeletesek voltunk, a Bia és az Emma az ajtóban.
-Tudom, késtem!-mondtam, mikor kinyitottam az ajtót. A lépcsőnél jártam, mikor Nóri éppen lefele sétált. Kivettem a becsomagolt macaront.
-Ajándék küldemény!-nyomtam a kezébe. Ma is késtem, ezért siettem a helyemre. Ott volt a Nóri az Amilyvel. A Nóri ette a macaront.
-Ízlik a macaron?-kérdeztem.
-Aha!-aztán a nap tesi után vált érdekesebbé! Ugye felmentésem volt tesinél... Véletlen otthon hagytam a tornazsákomat. Az öltözőben kibeszéltek a lányok... Fhuuu ha tudnátok mennyire szeretlek titeket!! Ilyeneket mobdtak:
-Emlékeztek? A Laura természetismeret órán feltette a kezét, hogy nem szeret otthon lenni! Nem normális!-ha tudnák milyen az életem otthon, megértenék ezt! Annyira p****f**** és g***ládák! Elnézést a kicsillagozott csúnya szavakért, de úgy éreztem le kell írnom.
-Jajj meg ne kamuzzon nekünk, hogy megjött meg ilyenek! Tudjuk, hogy nem hozta el a tornazsákját, de attól még tesizhet!-nem hitték el, hogy megjött... Az ő bajuk! És ha nem tesizek? Mi van akkor? Hihetetlenek! Ezeket mind a Nóritól tudom 😍😍 Most az udvaron kisgyerekek kiáltoznak XD Mindegy, a sztorival foglalkozzunk! Matekversenyen voltam ma. Hát! Nem értem el az első három helyezést az már biztos! Ez volt ma... Lesz majd még valami amit valamikor leírok... Valamikor... De az még titok... Amiatt is meg az életem miatt is gondolkodok, hogy legyen-e vágás... Szerintem nem lesz egy ideig...Ennyi volt ez a rész, jönnek majd a részek! Szioo!
YOU ARE READING
Elcseszett és fangörcsös dolgaim
Non-FictionEme történetben megismerhetitek elcseszett illetve fangörcsös dolgaimat. Jó olvasást! fan : Twenty Øne Piløts, Jack Johnson, Pete Wentz (hirtelen Virág lettem SzJG-ből xd), Brendon Urie, Ryan Ross, Dallon Weekes #27 in Igaztörténet : 2016. 12. 23. #...