Anya, süket vagy vagy nem érdekellek?

11 3 4
                                    

Tegnap anya a tabletjén sorozatot nézett, én meg mellé huppantam. Állandóan mondtam, hogy anya, de nem válaszolt. A végén majdnem kiabáltam, akkor sem hallotta meg. Egyszer csak elkezdek neki minden hülyeségről papolni.

- Anya, ha nem válaszolsz, elveszem a tabletedet és az enyém lesz. Na meg a telefonodat is elkobozom. A pénzedet is, amiből veszek repjegyet, majd megkeresem Tylert és Josh-t. Shawnie-t is megkeresem, majd elviszem Sofinak, boldog házasság lesz. Utána én Josh-sal házasodok össze, Tyler lesz a legjobb barátom, persze a Vivi, a Nóri és a Zsani után, majd megszületik Sámuel és Dezső. Samu irigy lesz Dezsőre, mert ő jobb nevet kapott, mint saját maga, ezért haragudni fog rám. Josh-sal összeveszünk és elviszi magával Dezsőt. Tyler megvígasztal, elhagyja Jennát, majd velem éli le az életét. Majd ő meghal, mivel idősebb nálam, majd öngyi leszek. Szóvaaaal a te hibád lesz, mert öngyilkos leszek. Hallod?

Nem válaszolt. Felháborodtam, hogy nem hallgatta meg életem történetét. Hozzávágtam az egyik párnát, majd mérgesen elmentem. Ez esküszöm, felháborító. Most nem?

Egyszer el fogok szökni...

Juuujj, tényleg! Eszembe jutott egy jó ötlet!

Nem hívtak ki ilyen bakancslistás dologra a nyárra, de én nem is ezt akarom megcsinálni.

A gimiig megcsinálok nem tudom mennyi dolgot, de az biztos, hogy maximum 100 dolog lesz, minimum meg 50.

Viszooont, a drága barátosném, LiliamStone velem fogja ezeket megcsinálni. Jó, nem az összeset együtt csináljuk, csak párat.

Nem is értem miért jelöllek meg, hiszen úgy is elolvasod ezt a részt. Na mindegy.

A ti kezetek az egészben annyi lenne, hogy megmondjátok hány ilyen dolog legyen. Majd egy külön részben leírom miket fogok/fogunk megcsinálni.

Előre is köszönöm!

Sziasztok nagyoncukizeneimádóbarmok!♥♥♥♥

Elcseszett és fangörcsös dolgaimWhere stories live. Discover now