Díjak

25 5 6
                                    

Több díjat is kaptam, szóval nem húzom a szót.

1 - Mit nem tudtok rólam?

2 - A szobám fala orgona lila

3 - a plafon meg kík

4 - az ajtó falát meg az ágyam mögötti falat bordóra, amíg az ablakét és a tv mögöttit feketére akarom festetni, a plafon meg szintén fekete

5 - ahw, kisbetű

6 - Bryler iz veri ríl

7 - nem megy ki a fejemből az az idegesítő Shape of you

8 - régen szerettem

9 - most a despacito tecccik

10 - vagyis a pamkutyás paródiája

ConsolKing92 kirdísei aki fejjel lefele írt (Köcsögöm székem a díjat!):

1 - Kivagy?
Igen, miután lepörgettem a rész végére, majd a telefont fejjel lefelé fordítottam, hogy elolvassam a rohadt hosszú részt. Amúgy nem, te hogy vagy? :)

2 - Írsz te is fejjel lefelé? Miért nem?
Nyem. Mert nem tudok. Szed.

3 - Tej vagy... nem tej?
Tej négy élet van. Tej nélkül nincs élet!

4 - Shipjeid?
Bryler, Joshler, Ryden, Brallon, Frerard, Nacikááám, Lacikááám, Naura, Stidia (szed, nem tanultam meg leírni. Stydia vagy Stidia a ship neve Stilesnak és Lydianak?), Noel, Nárli, Narry stb.

5 - Szereted a katicákat? Miért?
VÉRSZÍVÓ KIS SZÖRNYETEGEK! FÉLEK TŐLÜL, TELJES SZÍVEMBŐL UTÀLOM ŐKET! (de a Miraculous-t szejetem)

Fhuu, Budapesten a zebra előtt (vártam a lámpára, hogy zöld legyen) rászállt a kezemre egy piros, fekete pöttyös katica. Akkor is féltem tőlük. A szörny picit mászkált ott, majd MEGHARAPOTT és elrepült. Fájt. Azóta vérszívó kis szörnyetegeknek hívom őket. De nem tudom miért félek tőlük. Mindentől ami repül, félek. Kivéve ami madár. A madaraktól nem félek. De a halaktól elkezdve a bogarakig utálom őket.

Random story time:

A nővéremmel voltunk az Állatkertek éjszakáján, ami menci volt. Kivéve a Tropicalos része. A kaktuszoknál bementünk, majd tudatlanul bemennénk a krokodilos helyhez. Egy nő mutatott a mellettünk lévő falra ezt mondván: Ott egy csótány, whaa! Odanéztem, majd sikítottam egyet, mert tényleg ott volt, szabadon. Onnan kiszaladtunk, majd kerestük a kijáratot. Volt egy kisebb fal, amin sok szabad csótány volt. Sikítva futottunk ki abból a Tropicalból.

Random story time vége.

6 - Ki a fiad? És a jányod?
Tyler Posey. A jányom meg LiliamStone. Szegényke, már 3 apja is volt. Hamarosan jön a negyedik. Jensen Ackles, hol bújkálsz? *kezd el vigyorogni*

7 - Menci vagyolok?
Te mindig ♥♥♥

8 - Menci vagyol?
Én mindig ♥♥♥ Ja, nem.

9 - Cingár?
Mencingár.

10 - Kedvenc képed? Same.

10 - Kedvenc képed? Same

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Elcseszett és fangörcsös dolgaimWhere stories live. Discover now