E heti kimaradások

80 2 3
                                    

November 14. (Hétfő)

Reggel szokásosan elintéztem a külsőmet (haj, arcmosás, fog), majd elindultam a suliba. Nem volt éppen érdekes, de fél háromkor elindultam a zeneiskolába. Szolfézs volt egészen háromnegyed háromtól fél négyig. Csak hárman voltunk órán, mert a többiek színházban voltak. Ez is megvolt. Otthon pihentem, majd amikor anya és apa aludtak, elővettem a telefonomat és csak messengereztem meg wattpad-eztem. 00:23-kor hagytam abba a messengert és csak wattpad-eztem. Egyig fennt voltam, majd egy kis zenehallgatás után néztem JustVidman-től videókat.

November 15.

A suliba nem piszkált senki, minden oké volt.Otthon sem volt baj. Megint éjszakáztam, vagyis nem aludtam sokat.

November 16.

Ugyanaz...

November 17.

Ugyanaz...

November 18. (Péntek, azaz ma)

Reggel a suliba beérve már háromnegyed nyolc múlt. Tesin, azt hiszem a Gábor... Igen a Gábor mögém ment és a levegőt +b*szta mögöttem......... A tesin össz-vissz 2x csinálta ezzel együtt. A drágalátos Nórám, akit nagyon szeretek, négyszer lefiúzott aznap. Jájj de szeretlek barátom! Jájj de szeretlek! Nem elég, hogy anno az egyik ismerősöm ezeket mondta:

- Hallod! A Máté (Nórikám tesója) azt mondta nekem, hogy te fiú vagy.

Na hát ez de jó! Tanórán Ádám bá' volt velünk. Eszterrel végig perverzkedtuk a tanórát, még be is fonta a hajamat kifordított franciába. A Bálint is megb*szott, de ő a levegőt esernyővel... Oké!!! Háromszor megb*sztak! Jájj de jó!!! (Remélem értitek a szarkazmust)

Ennyi is volt a heten történtek. Ezentúl így lesznek a részek itt, leírom, hogy mi történt a héten.

Na sziasztok!

Elcseszett és fangörcsös dolgaimWhere stories live. Discover now