Holnap lesz karàcsony erre ma ebédnél apa elkezdett valami monológ szerűt:
- Laura. Te csak aludni, enni és kritizálni tudsz. Elég, hogy itt az étel előtted. Mindig amit kapsz azt kritizálod.
- Laura. Én most elmegyek, de te hozd rendbe a szobádat és tanuld a verset - ezt anya mondta.
Ráadásul a tesóm is otthon van. Nincs ennél nagyszerűbb?!
Itt fekszek az ágyamon és ,,tanulom'' a verset. A címe pedig: A walesi bárdok.
Tök jó vers amúgy. A 31 versszakból 18-at tudok.
Na de nem a vers a lényeg. Azon voltam, hogy lesz vágás, de inkább nem lesz, hiszen holnap lesz Szenteste. Elegem van az egész családomból.
Lehet, hogy kritizálom a kaját, de én ilyen vagyok. Ha ennyire nem szeretnek, akkor miért nem dobnak ki a családból. Hm??? Vagy ha kidobnak, viszem magammal a kutyámat és majd csak beköltözök valahova. Van is egy emberke aki azt mondta nekem, hogy miért nem fogadhat be engem tesónak. Ez az emberke az én Nórikám akit tisztelek és szeretek.
Én a barátaimra tekintek úgy, mint családtag, nem pedig az igazi családtagjaimra. Mindig mikor a suliból mentem haza, azt mondogattam miért kell haza mennem. Hát azt senki sem tudja. Ezért szeretem az iskolát. Távol tart a családomtól. Azóta ilyenek velem a szüleim, mióta meghaltak a nagyszüleim. Mármint amelyikeket ismertem... Anyai nagyapámat ismertem aki szlovén volt. Apai nagyanyámat ismertem aki magyar volt. A papa két éve egy hétfői napon halt meg márciusban. A mama egy éve halt meg egy szombati napon decemberben. Egyrészt ezért utálom a szombatot. Más részt, mert otthon vagyok egész nap. Na meg a vasárnapot is utálom... A péntekről ne is beszéljünk. Utálom ezt a három napot. Tavaly a péntek volt a kedvenc napom és a hétfőt utáltam a sulival együtt. Ma meg? Szeretem a hétfőt és a sulit, de a pénteket utálom. A hétfőt azért is szeretem, mert nincs angol és szinte egész nap nem látom a D-t.
Szóval így ennyit eme csodás napról. Ha lesz még valami, azt leírom. Sziasztok!Merry Christmas!
Értitek azt a Chris-t ott?
Samuel, a rosszfiút olvasni és megtudjátok mi az ott az a Chris.
Na sziasztok!
ESTÁS LEYENDO
Elcseszett és fangörcsös dolgaim
No FicciónEme történetben megismerhetitek elcseszett illetve fangörcsös dolgaimat. Jó olvasást! fan : Twenty Øne Piløts, Jack Johnson, Pete Wentz (hirtelen Virág lettem SzJG-ből xd), Brendon Urie, Ryan Ross, Dallon Weekes #27 in Igaztörténet : 2016. 12. 23. #...