Nem volt rész. Bocsi, de nem volt semmi olyan. Egyet kivéve... Ugye vettünk Topjoyt. Nem, nem volt vágás. Az volt ràírva: Nézz fel az égre! Na de tegnap a tesóm visszament Pestre és apa lecseszett, mert nem akartam vele menni, hogy apa ne utazzon haza egyedül. Hát miután elment, olyanokat mondtam apa után halkan, hogy elsírtam magamat. Visszagondoltam a szerelmi bigyókra az életemben és még jobban sírtam. Azon gondolkodtam, hogy ne legyen-e vágás, de nem lett. Nincs értelme. Most nem vagyok senkibe se szerelmes, de van kettő ember, akik iránt lehet érzek valamit. Egyikkel nap, mint nap találkozok, a másikkal csak zeneiskolában... A Marcival... Ha beszélgetek velük, izzad a tenyerem, melegem lesz hirtelen és elkap egy picit a pánik. A szívem kihagy egy ütemet és össze-vissza ver. Sőt! A Marcival eddig a legnagyobb beszélgetésem az ugye csak egy Szia volt. De ha meglátom ezt a két fiút (persze nem egyszerre)akkor ezek történnek amiket írtam. Tenyérizzadás stb. Angolon ráadásul akivel nap, mint nap találkozok az mögöttem ül. Míg nem jön be a tanár addig én és a padtàrsam hátrafordulunk és beszélgetünk a mögötünk ülő lánnyal és fiúval. Főképp a fiúval. Izzad ekkor a tenyerem. A nadrágomba törlöm, meg minden. A diszkóban, pénteken csak őt néztem. Na jó! Nem csak őt! Volt, hogy a Nórikámat, volt amikor a Zsanimat meg volt olyan is, hogy csak Őt néztem. Alig táncolt. Szinte csak a telefonját nyomkodta. Azon gondolkodtam felkérem táncolni, de nem mertem. Rohadtul nem. Féltem mit mond. Most csak kiráz a hideg, ha rágondolok. És pedig rágondolok. Izzad a tenyerem. Nem hiszem el! Ès van egy ikertesója, de őt leszarom. Pont ugyanolyan a külseje, de az egyik fiúnak van a szeménél egy anyajegy. Nagyon kiráz a hideg, lehet szeretem? De még nem akarok szerelmes lenni! Újra... Angol előtt mikor velem és a padtársammal beszélget mindig a szemembe néz. Ès a Zsanim azt mondta valamelyik iker szerelmes belém. Hát szerintem Ő az. Ő, aki kikészít. Miatta izzad a tenyerem. Miatta hagy ki egy ütemet a szívem. Miatta ráz ki a hideg. Szerintem szerelmes vagyok, de nemvallom be magamnak. Egyszerűen nem akarok szerelmes lenni egy ideig.
YOU ARE READING
Elcseszett és fangörcsös dolgaim
Non-FictionEme történetben megismerhetitek elcseszett illetve fangörcsös dolgaimat. Jó olvasást! fan : Twenty Øne Piløts, Jack Johnson, Pete Wentz (hirtelen Virág lettem SzJG-ből xd), Brendon Urie, Ryan Ross, Dallon Weekes #27 in Igaztörténet : 2016. 12. 23. #...