Szóval olvastam matosofi Sofi agymenései című könyvét, majd megláttam a mai részben, hogy azt a kihívást az csinálja meg aki megakarja. Na és nekem tetszik, szóval megcsinálom!
A lényege az, hogy meg vannak adva alapból dolgok, és azoknak kell írni ilyen levelet. Elsőnek én sem értettem, szóval íme a kihívás:
Kedves anya!
Hiába mondom mindig mások előtt, hogy utállak, de valamennyire még is szeretlek, hiszen az anyám vagy! Köszönöm, hogy a világra hoztál. Igaz, sokszor nem mondom neked, hogy szeretlek, de te tudod, hogy igen. Sokszor utállak azért amit teszel, de a szívem mélyén akkor is szeretlek.Kedves én!
Nem tudom mit mondjak... Mondjuk azt, hogy örülnék, ha megtanulnál (majdnem) mindenben a jót keresni nem pedig a rosszat. Amúgy nagyon szerizlek és hülye vagy! ♥♥♥Kedves ex!
Hát Dani... Jó fej voltál velem, amit köszönök, de akkor is utállak. :)Kedves crush!
Hát most mit mondjak? Cuki vagy, helyes, igaz nem ismersz engem, de pont leszarom. A lényeg az, hogy imádlak, amikor nem is tudom, hogy milyen vagy. Na mindegy.Kedves apa!
Bírom, amikor viccelődsz velem, de tényleg! Szóval, szeretlek. Ennyi.Kedves iskola!
Utállak. Bár egy picit szerizlek, mert neked hála ismerem a Nórit (LiliamStone), Liliom2004-et és AndiakiAnna-t, na meg Beszter805. De attól még utállak.Kedves testvérem!
FOGDD MÀR FEL, HOGY UTÀLOM A RÓZSASZÍNT VELED EGYÜTT!Kedves jövendőbeli énem!
Sok sikert ahhoz, hogy legyen egy normális, nem pedofil pasival való házasságodhoz!Kedves első szerelmem!
Bálint, azt kell közölnöm veled, hogy dagi vagy. Nem kellett volna befalni azt a sok hambit. Ejnye m-bejnye.Kedves múltbéli én!
Mi a fenét kélzelsz magadról, hogy öt évesen láttál olyat, amit minimum 17 évesen kéne látnod! Csúnya, rossz Laura!Kedves legjobb barátnő!
Nóri, nem tudok semmit se mondani. Csak azt, hogy köci, hogy megmutattad nekem a wattyt. Szerizlek, nagyon.Kedves valaki, akit utálok!
Azért lógok veled, mert nem akarom, hogy átéld azt amit én.Kedves jövőbeli gyerek!
Ne ölj meg azért, mert Sámuel kett a neved, a tesódnak meg menő Dezső neve lett. NE ÖLJ MEG!Kedves valaki, aki utál!
Én is utállak, nyugi! De attól még örülnék, ha Cristiano Ronaldo lenne a fiad. Nagyon hasonlít rád. Ugyan olyan elcseszett képe van, mint neked.Kedves barát!
Szeretlek, de csak mert nekem adtàl igazat!A kihívottjaim:
skeletonclique3 (még egyszer :D)
Na meg még aki akarja megcsinálhatja!
Sziasztok nagyoncukizeneimádóbarmok!♥♥♥
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elcseszett és fangörcsös dolgaim
Não FicçãoEme történetben megismerhetitek elcseszett illetve fangörcsös dolgaimat. Jó olvasást! fan : Twenty Øne Piløts, Jack Johnson, Pete Wentz (hirtelen Virág lettem SzJG-ből xd), Brendon Urie, Ryan Ross, Dallon Weekes #27 in Igaztörténet : 2016. 12. 23. #...