Itt háború van

17 11 16
                                    

Nem tudom hányan ismeritek TENSID-et. Na ja. Én nekem az egyik példaképem. Aztán valaki feltörte. Most komolyan. Ez most mire jó?

Beki2003 könyvében (Minden Wattpadosnak!!!!) mindent megtudtok. Olvassátok el és híreszteljétek ezt!

Erősítsétek meg a fiókotok jelszavát, mert folyamatosan feltöri ez a bizonyos személy (@Cheeky_Fox) folyamatosan töri fel a fiókokat. Most ez a Cheeky_Fox ez TENSID fiókja volt, csak ez a valaki átnevezte, törölte egy könyvét (Lucifer, az őrangyalom), más címeket adott a könyveknek és a bemutatkozást is átírta tik tak tik tak-ra.

Hajrá, törj fel engem is! Ha ennyire gerinctelen vagy és folyamatosan feltöröd mások fiókját miközben nevetsz a szenvedésüket, akkor gratulálok. Elrontottál egy közösséget. TÖNKRE TETTED A MAGYAR WATTPADOT! Nyugodtan, hackelj meg, töröld a 7 publikált sztorimat meg a 10 draftossat. Hajrá. Csak hagyd békén Tensit meg mindenki mást. Ez a családom. A wattpad. Tensi anyánk helyett anyánk. Nemtudom13, jerseypunk, skeletonclique3, ZsViv00 és még sorolhatnám, ők a testvérem helyett a testvéreim. Mindennél jobban szeretem őket. Pár embert nem említettem meg, de tudják, hogy rájuk sem tekintek másképp. Szóval. Ha neked jó az, hogy tönkre teszel másokat... Akkor válaszolj ide, kommentben, hogy miért teszed. Egy mondatom lenne hozzád: Fuck wena! (zulu nyelven) Törj fel, csak másokat hagyj békén!

Tensit most csak GhostJudas profilon találjátok. Ha feltörtek titeket, akkor szóljatok Tensinek vagy Beki2003-nek.

Sziasztok!

Elcseszett és fangörcsös dolgaimWhere stories live. Discover now