P!ATD - Victorious

32 7 23
                                    

Na akkor kezdjük ott, hogy jól eltűntem. Az ok az, hogy nem volt időm a wattpadra, mivel anyám (hmmm. de szeretem) leültetett a nyelvtankönyv (amúgy füzet) elé és tanulnom kellett... Na ja, nem akartam.

Viszont kezdjük azzal, ami kedden történt (2017.06.12.) énekórán...

Zenét hallgattunk, amit mi választottunk. Akkor, a Nórit kérdeztem, hogy 1 vagy 2. Ő kettőt mondott.

Az egy nekem a House of Memories volt a kettő meg a Victorious.

A Victorious elindult.
A fiúk reakciója: Jesszusom, ez ruszki dal!
Lányok reakciója: Ez mi a szent szar?

A fiúk olyanokat is mondtak, hogy A Laura imádja a ruszki dalokat, meg olyat is, hogy Ennél szarabbat soha nem hallottam.

Ez elcseszte az egész napomat. Szarul esett, hogy az egyik kedvenc dalomat fikázták.

Abban a pillanatban sírhatnékom volt.

Azért, mert leszólták.
Azért, mert piszkáltak érte.
Azért, mert ez szíven ütött.

Belegondoltam, hogy mi lesz akkor, ha esetleg lesz egy házibulim, ahol szinte csak Panic! At The Disco-s zenék lesznek, akkor a gimiben/fősulin cukkolni kezdenének.

Szóval, aki szintén imádja a Panic-ot, az együttérez velem.

Sziasztok! (szerintem kéne nektek egy név, szóval kommentbe írjatok ilyen neveket, és amelyiken a legtöbb szavazat lesz, az lesz a nevetek ♥♥♥)

Elcseszett és fangörcsös dolgaimDonde viven las historias. Descúbrelo ahora