Kirdísek

45 10 45
                                    

Yes, this is the new part, I don't know why (khmm Not Today) I am writing English language. So, Hi!

Igen, ez egy új rész,nem tudom miért (khmm Not Today) angol nyelven írok. Akkor, sziasztok!

Ezt a kihívás szerűséget Nemtudom13tól kaptam, köszönöööm!♥♥♥♥

Akkor a kérdések:

Do I have a crush?
Igen, egy csomó híresség, de tudjátok kik... Meg hát van egy ríl lájf krásom is, de ezt páran tudtátok...

What is my middle name?
I haven't got middle name :')

What is my height?
169 centi voltam a sulis mérő szerint. De azóta talán 2 centit nőttem, merta nővéremnél magasabb vagyok, talán egy centivel. Szóval 172 cm.

What is my eye colour?
Dark brown *-* Najó, nem olyan sötét. Kb. Tyler barna. Vagy teljesen Tyler szeme színű ♥~♥

Last time I cried:
Tegnap 17 óra valahánykor. Nórival olyan videókat néztünk amin emberek állatokat mentettek meg. Utána egy videót ami 12 focista haláláról szólt, hogy hogyan halt meg a pályán. Utána súlyos sérülések szenvedése a focipályán. Majd megnéztük Lovrencsics Gergő balesetét... Lesokkoltam akkor... Egyik kedvenc focistám... Szerencséjére túlélte. Szóval sírtunk mind a ketten.

Biggest fear?
Ha senki nem szeretne. Nem akarom, hogy senki ne szeressen. Akkor depressziós lennék. Imádok mindenkit, kivéve akit nem, de megszakadna a szívem, ha senki nem szeretne. Leszarom most az egyes állatoktól való félelmet, számomra ez a legnagyobb. Egy sebesülés oké... De egy lelki sebet nem akarok. Volt már olyanom, szeptemberben meg októberben. Az egész évkezdésemet vagdosással töltöttem. Lelkileg megbántottak egy csomóan! Ezért nem szeretném ezt... Ez... borzalmas lenne, nélkületek, drága és egyetlen olvasóim, barátaim, társaim.

Last song I listened to:
Most is hallgatok :3 Guns for hands megy. Megszerettettem a Nórival!

Last person I texted to:
Nóri. Idézem a kis részletet:

N: Én alszom! 9-10 között kelek, jó éjt! :)
L: Miért akkor kelsz?
N: Miért, mikor keljek?
L: XD délben
L: Csak úgy
L: Kérdeztem
L: Mert tovább szoktál maradni
N: Tudom, de fáradt vagyok...
L: Ahamm
L: Álmodj Judassal!
L: Ashton: Meg velem!
L: Kuss!
L: Aludj Ashton!
N: ...
L: Szeree

Ezt 0:07-kor írtam. Jah. Ashton mindenütt ott van... Már ha csupa nagybetűkkel leírja valaki a teljes nevét, de viberben a Nórinál hívás nélkül is jön, meg privátban a Nórinál. Jah. Kikészít. Nem megy vissza a draftos könyvembe.

Favourite app:
Wattpad, Viber, befunky, giphy, ES Media player (innen hallgatom a zenéimet), Youtube, Google

A kihívottak (vagy mik) pedig

JustAGirl1025

SpaceUnicorn_Rainbow

-vicfuentesbae

damagedpill

Cactus200312

girl_from_the_clique

kicsikacsa123

jerseypunk

@ieroween13 (meddig nem fog engedni megjelölni?!)

plusz akinek van kedve hozzá. Akit esetleg már kihívtak erre, attól elnézést követelek (chh, kis követelőző)!♥♥♥♥♥

Sziasztok nagyoncukizeneimádóbarmok!♥♥♥♥♥

Elcseszett és fangörcsös dolgaimWo Geschichten leben. Entdecke jetzt