Kapitel 17

47 2 0
                                    

Jag gick fram och tillbaka på gränsen till Charlies territorium....efter ett tag blev det spår i marken av mina tassar, jag kan inte hålla på såhär längre - någon gång kommer han att stöta på mig - frågan är bara när...

~Jakes pov~

En söt rosen doft väcker mig, jag öppnar försiktigt ögonen - Eleanor sovandes tätt intill mig med huvudet mot min bröstkorg. Hennes varma kinder mot min hy...och min arm ihopkurad runt henne.

jag lägger mig närmare henne och somnar om...

~Eleanors pov~

Jag vaknar till när han trycker sig närmare mig...hans varma kropp mot min svala, hans mörka hår mot mitt ljusa, hans trygga händer mot mina höfter. Jag vill aldrig lämna sängen.

Efter en stund bestämmer jag mig för att gå upp ändå, jag tar en lång varm dusch i badrummet intill och går sedan ner för att göra frukost till oss båda. Jag går upp med en bricka till rummet och öppnar dörren. Jake är inte där, sedan hör jag vattnet spolas från dörren intill. Sängen är fortfarande varm från hans sida.

Jag tittar upp i taket där papperstranorna hänger i olika färger och andas tungt. Dörren intill öppnas och ut kommer en halvnaken kille med bara en handduk omvirad runt höfterna och det mörka håret droppandes mot golvet. Även fast jag sett honom så här förut kan jag fortfarande inte låta bli att bli generad om kinderna.

- Hej

En puss på kinden....

- Gomorron

Säger jag och reser mig!

- Jag har gjort frukost....paprika macka och hallon-smoothie och cappucino

- Hmhm......vad gott!

Han lägger sig över mig och kysser mig på halsen

-.....kaffet....kommer kallna....

- Det struntar jag i.......jag kan bara tänka på dig just nu

Jag kysser honom tillbaka och greppet om honom hårdnar mot mina höfter

När du hör mig ylaWhere stories live. Discover now