Küçük bir not kargalarım.
Karga güzeli için kendimce tanıtım yapmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz en azından hikaye için biraz fikir sahibi olursunuz. Ümran ve Bekir'in geçmiş anıları ile fazlasıyla karışılaşacaksınız. İyi okumalar bir hata olduysa affola! ❤
Sonunda lise sona geçmiştim sancılı günlerimin bitmesine çok az kalmıştı. İki dönem sonda bu lanet okuldan uzaklaşacaktım. Sıraya koyduğum başımı kaldırıp etrafı süzdüm. Üçüncü ders bitmişti ve şimdi yeni gelen Matematik hocası olan Nil hanımın dersiydi. Duyumlara göre fazlasıyla sert ve disiplinliydi zaten okulun disiplin başına geçmişti. Geleli birkaç saat olsada bütün okul onun dedikodusunu yapıyordu.En arka pencere kısmı.. 5 yıllık lise hayatımın vazgeçilmeziydi. Başımı tekrar sıraya koyduğumda Bekir'in hayali gözlerim ile buluştu. Onu bı şekilde nadir gördüğüm için kımıldamadan durdum. İkimiz 10 yıl boyunca tam bu kısımda oturmuştuk.
Burası en üst düzeyde olan bir Anadolu lisesi olduğu için arka kısımlar yerine önleri kapmaya çalışıyorlardı böylelikle ben yalnız kalıyordum.
Pencerenin önüne gelen kargayı görünce tebessüm ettim. Poğaçamdan kalan kırıntıları camın kenarına koymuştum. Ben siyaha aşık biriydim ve siyah en çok kargaya yakışıyordu.
Bekir bana " karga güzeli " diye seslenirdi. Kargalar olan sevgimdendi sanırım yada bilmiyorum.. Kargalara aramdaki bağ, benzediğimizdendi.Benim kadar çirkin benim kadar dışlanmış.
Herkesin ruhu güzelken benim ruhum hep karga.
Hocanın içeri girdiğini herkesin ayaklanması ile anlamıştım ilk günden azar yemeden eve gidip uyumak istiyorum.
" Günaydın arkadaşlar! Ben yeni öğretmeniniz Nil Türe, sınıfımda sevdiğim şey sessizlik. Ben ders anlatırken başka şeyler ile oyalandığınızı görürsem doğru olarak disiplin kuruluna gideceğinizi teminatı verebilirim. Ne kadar derste kendinizi gösterirseniz notların o kadar yüksek olur. Bu arada Fatma hocanız tayini çıktığı için sınıf öğretmeninizde benim. " diyince sınıf huzursızlandı. Aslında iyi olmuştu sessizliğe ihtiyacımız vardı.
En çokta benim. Ruhumu emiyordu bu sınıf. Hatta bu okul, son iki yıldır dünyada ki cehennemim bildiğiniz.
" Sınıfın hatta okulun birincisi Affan Türker ayağa kalkabilir mi? " diyince gözler Affan'a döndü.
Affan, Bekir'in hem kuzeni hemde en yakın arkadaşıydı. Bekir, bu dünyadan gittikten sonra herkes gibi o da beni görmezden gelmeye başlamıştı. Suçlunun benim olduğunu düşünüyordu ki haklıydı. O gün onu çağırmsaydım şuan yanımda oturup gamzeleri göstererek gülümserdi ve Affan yerine benim adımı söylerdi." Ümran Kaygusuz ayağa kalkabilir mi? " düşüncelere daldığımdan bana sıranın geldiğini anlamamıştım. " Orda neden tek başına oturuyorsun kızım? "
" O onun kutsal yeri hocam. " dedi Taşkın gereksiz bir şekilde.
" Adının Ümran ve cinsiyetin kız olduğunu bilmiyordum evladım. Farkındaysan kızım dedim. " diyince ilk defa hocaya baktım. Sarışın mavi gözleri ile matematik hocası yerine dil anlatım hocası olması gerektiğini anladım. Yada öğretmenliği bırakıp model olabilir. Çünkü teknik olarak okulda kimse onun dersini sevmiyordu eski ben hariç. Sınıftaki gülme sesini bastırıp tekrardan bana baktı öne gelen saçımı kulağımın arkasına sıkıştırarak dudaklarımı hareket ettirmeye çalıştım. İki yıldır sınıf ortasında konuşma yapmıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARGA GÜZELİ
Teen FictionBenim sorunumun geçmişle alakalı değil şuanımla alakalı. Kopamadığım geçmiş geleceği hayal etmeme engel oluyor. Geçmişim şuanıma çelme takıyor. Bana gelirsek eğer, Ben biraz imalat hatasıyım. Kelebek olmak için koza ördüğüm zaman karga olacağımı...