" ÖZGÜRLÜK" 13. BÖLÜM

66 8 3
                                    

Affan beyaz tenli olmasının  en büyük dezavantajı kızarmasıydı.. hele de sinirliyken..Çekik olan gözleri dahada küçülmüştü. Çağrı ise suratıma bakıyor ona şans vermem için elinden geleni yapmaya çalışıyordu.  " Gitsen artık  iyi olacak, bunları ne sen söyledin ne ben duydum."

" Bak ben Anıl değilim."

" Anıl olmazsın o benim en büyük hayal  kırıklığım sen ise arkadaşımsın onun gibi biri olman için Bekir''in dirilmesi tekrar ölmesi ve senden ölümüne nefret etmem gerekir."

" Anıl olmak isteyen kim? Ben gerçekten sana karşı bir şeyler hissediyorum. "

" Ne demek istiyorsun ?" dediğimde gözleri Affan'a kaydı. " Söyleyeceğim Bekir'in yüzünü bilmeli.." bir anda Affan Çağrı'nın boynuna sarıldı. " Her boka atlama Çağrı." dediğinde olayları anlamaya çalışıyordum, " Ne demek istiyorsunuz " dedim Affan'a bakarken. " Bekir Anıl ile seni tavlama iddasına girmişlerdi. " Yutkundum. " Sonra bundan çok pişman oldu o yüzden seni uyarıp durdu."  elimle sus işareti yaptım. " Nasıl oldu bu ?"

" İçmişler inan Bekir o kadar masum değil. Evet en yakın arkadaşındı ama iddaya girmişlerdi, Bekir tavlayamazsın o ise tavlarım demişti." Kaburgalarım küçülüyor kalbimi ve ciğerlerimi sıkıyordu. " Neyine girmişlerdi."

" Gitarına."

" ama yeni gitar Bekir'deydi. "

" Evet Anıl sıkıldıktan sonra ona geri verdi." oda bana vermişti..

 Sessizce uzaklaştım. " Seni seviyorum Ümran." diye bağırdı Çağrı arkamdan sadece sessizce yürüyerek uzaklaştım oradan.Dahada hızlanarak kapıyı tıklattım. Annem kapıyı açınca mahçup bir şekilde  bakmıştı. " Birazdan yukarıda olacaklardan senin bir suçun yok sadece yalnız kalmak istiyorum anne." dedim yanağına öpücük kondurarak. Son merdiveni çıkıp soluk soluğa kalmıştım. Gitarı alıp  balkona çıktım. " Bana söylemediğin daha ne vardı Bekir!" dedim ve zemin ile gitarı buluşturdum. paramparça olana kadar devam ettim. sonra ise hıçkıra hıçkıra devam ettim. Beni bir iddaa parçası olarak mı harcadın  ? Yüzsüz bir şekilde bana mı getirdin? " Gökyüzüne baktım, kargaları görünce ağlamam kesildi. " Ben hala yasını tutarken lanet olası hayatıma geri dönmeye çalışırken beni karga olarak lanetledin mi Bekir? Kendin gittin kalan ve sürekli ölen bendim!"  Ayağa kalktım benden daha ne sakladın ki? Affan haklıydı ve diğer herkes.. ben gerçekten onun yakın arkadaşı mıydım? Göremediğim o kadar şey vardı ki, ben sadece küçük bir kısmına bakıyordum büyük resmi görememiştim. Yüzümü ovalayıp saçlarımı çekiştirmeye başladım..



3. Sınavların Açıklandığı zaman

Eski Ümran ile yasta olan Ümran arasında sıkışmış arafta kalmıştım, sürekli ders çalışıyor konuları tekrar ediyor ve sıkça dans ediyordum. Kısa bir zaman geçmişti sadece toparlamıştım, kelebek gibi de olsa yaşayacaktım kargalar gibi uzun lanetli ömrüm olmayacaktı. Çağrı ile arama mesafe girmişti, eskisinden daha fazla görmezden geliyordum. Ona karşı o şekilde bir şey hissetmemiştim.. Hala pes etmemişti ama edecekti.

Nil Hoca sınıfa girdiğinde düşüncelerimden uzaklaştım,  " oturabilirsiniz." sesiyle tekrar sıraya uzanmıştım.

" Evet Son sınavlarınızı ben okudum bugün bütün hocalar giriş yapacak herkes notunu öğrenecek." dedi sona yoklamayı aldı. " Beni şaşırtan bir durum var bu notlarda, aranızdan bir kişin son sınavları hepsi 97 ve 100 yani Affan'cım çok dişli rakibin var." dediğinde Başak kıkırdadı. Gözlerimi devirdiğimde Nil Hoca ile göz göze geldik. " Bu hafta  yıl tatile gireceğiz ve  sizin için esas koşturmaca o zaman başlaya okul sınavları başka bela olacak üniversite sınavınız olacak. Bir kaç ay dişiniz sıkarsanız güzel bölümlere gidebilir hayatınızı düzene sokabilirsiniz." dediğinde güldüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARGA GÜZELİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin