KOOK ile HAYAL ET

2.9K 83 7
                                    


Kook ile aynı sınıftaydınız.Ve evleriniz de karşılıklı olduğu için ara sıra Kook ile ders çalışıyordunuz.Sen onu arkadaş olarak çok seviyordun.Ama bir gün yanında bir kızla geldi.
-(Adın) bak bu yeni kız arkadaşım.
-Merhaba memnun oldum.Kook biz yine birlikte ders çalışmaya ve gezmeye devam edicez dimi.Yani sevgilin sorun eder mi?
-Tabii ki hayır.Sorun etmez değil mi sevgilim?
-Nasıl yani aşkım ben şimdi seni bu kızla yanlız mı bırakıcam? Hayatta olmaz.
-Ne demek olmaz?
-Kook boşver yaa önemli değil.Neyse ben ders çalışıcam sonra görüşürüz.
Dedin ve eve girdin.Ama dayanamayıp arka kapıdan çıkıp çitlerin önüne geldin ve dinlemeye başladın.Kavga ediyorlardı.
-Nasıl izin vermezsin yaa.O benim en yakın arkadaşım tabii ki gezicem ve ders çalışıcam.
-O zaman benden vazgeçmelisin.
-Tamam arkadaşımdan vazgeçeceğime sevgilimden ayrılırım daha iyi.Şunu unutma o kalıcı sen ise gidici kişilerdensin.
Bu lafı duyduktan sonra eve geri girdin ve zil çaldı.
-Kook sevgilin nerde?
-Ayrıldım.
-Neden?
-Seninle konuşmayı kesmemi istedi.
-Keşke ayrılmasaydın.
-Peki neden sordun?
-Imm...Merak.
-Tamam soruyu değiştirelim...Cevabını bildiğin soruları niçin soruyorsun?
-Nasıl sen beni gördün mü?
-Evet.Aslında o kız sadece bir oyuncu sevgilim değil.
-Nasıl yani?
-Senin kıskanıp kıskanmadığına bakmam gerekliydi.Ve kıskandın. Artık söyleyebilirim.
-Neyi?
-Benimle çıkar mısın?
-Kook üzgünüm ama ben seni sadece arkadaş olarak görüyorum.Özür dilerim.
-Tamam önemli değil.
-Ama suratını asma bak üzülürüm.
-Tamam sen sakın üzülme.
-Tamam ders çalışalım mı?
-Gerek yok.
-Sınavlar yaklaştı ama.
-Ben sadece senin yakınında olmak için bilmiyor gibi davranıyordum.
-Nasıl yani benim bütün anlattıklarım boşuna mıydı? Kook sen bittin.
-Biliyorum ve kaçıyorum.
-Eşşeğin oğlu dedin Türkçe.
-Sana kaç kere daha söylemem gerek benim yanımda Türkçe konuşma.Anlamıyorum.
-Zeki zaten anlama diye konuşuyorum.
Kook'u yakaladın sonra bıraktın ve hazırlanmak için evlere girdiniz.Hazırlandıktan sonra dışarı çıkıp gün boyu gezdiniz.

BTS ile HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin