TAEHYUNG ile Hayal Et

1.3K 49 0
                                    

O kadar uzun zaman sonra tekrar Kore'ye gelmiştin. Bu sefer gerçekten birisiyle tanışmak istiyordun. Küçüklüğünden beri tek hayalin koreli birisiyle evlenmekti. Ve bunu bu sefer gerçekleştirmeye kararlıydın. Çok çirkin bir kız değildin. O yüzden hemen sevgili yapabilirdin. Okula başlaman da gerekiyordu. Kore'de sevmediğin tek şey okuluydu. 12 saat nasıl dayanıyorlar diye merak etmiştin hep. Okulun ilk günü çok sıkılmıştın ama bir arkadaş edinmiştin. Erkekti ve sen ondan çok hoşlanmıştın. Adı "Kim Taehyung". Çok farklı bir şekilde seni kendine çekiyordu. Biraz daha zaman geçtikten sonra ona söyleyecektin.(Y/N:Ben kendim olsam beklemeden söylerdim. Sonuç olarak V bu boru değil sjsj)
-----------Yarın-----------
Okula girip sırana oturdun. Tam kafanı koymuş uyuyacakken Taehyung geldi.
Taehyung:
-Bu dedikodu doğrumu?
-Ne dedikodusu?
-Senin benden hoşlandığın bundan dolayı benle arkadaş olduğunu söylüyorlar. Doğru mu bu?
-Hayır ne saçmalıyorsun sen TaeTae?
Yalan söylemiştin.
-Ah peki öyle olsun. Aslında öyle bir dedikodu yok. Ben senden hoşlandığım için denemek istemiştim sadece. Dedikoduyu kim çıkardı diye arama boşuna.
-Sen neden bahsediyorsun Taehyung? Benden uzaklaşma diye yalan söyledim sana ben de senden fazlasıyla hoşlanıyorum.
-Nasıl yani beni seviyor musun?
Kafanı evet anlamında salladın. Resmi olarak bir çıkma teklifi almamıştın ama almana da gerek yoktu. O gün okuldan sonra Taehyung ile onun evine gidip annesi ve babasıyla tanıştın. Annesi seni çok sevmişti ama aynı şeyi babası için söyleyemezdin. Yani sevmişti ama değişik bir sevme yöntemi vardı. İnsana alıcı gözle bakıyordu. Çok değişik hissetmiştin. Yani ilk defa bi erkeğin ailesi ile tanışmıştın... Tarifi yoktu yaşadığın duygunun. Çok mutluydun. Taehyung anne-babasıyla kalmıyordu. Seni de evinden alıp kndisiyle kalman için ısrar edince dayanamadın ve kabul ettin.(Y/N:Üstüne atladım demiyo da dayanamadım diyo. Çık çık. Sjsjsjsjs)
O gece uyumak için koltuğu seçmeyi planlamıştın ama Taehyung tabii ki buna izin vermedi ve aynı yatakta yattınız. Ertesi gün okulda herhangi bir olay yaşanmamıştı. Bi kızın gelip Taehyung'u sevdiğini sana söylemesi ve senin onu SADECE uyarman dışında başka bir olay olmamıştı. Taehyung'u kendine ait hissediyordun artık. Çünkü onu çok seviyordun.

Herkese yeniden merhaba!!
Tamam biliyorum çok uzun zaman oldu farkındayım ama sınavlarım vardı. Neyse şimdi hikayenin başında küçüklükten beri dedim nedeni ise reşit olma yaşı 18 ya ondan dolayı küçükken oluyor. Anlatabilmişimdir umarım.

BTS ile HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin