NAMJOON ile Hayal Et

1K 35 0
                                    

Bighit'te çalışmaya başlamıştın. Ama çok yorulduğunu fark edince oradan ayrılmıştın.
----4 gün sonra----
Aniden telefonuna gelen mesajla yataktan kalkmıştın. Saate bakınca 13:45 olduğunu görmüştün. Bu da demek oluyordu ki işe geç kalmıştın. Bighit ten ayrıldıktan sonra para kazanmak için başka bir işte çalışmaya başlamıştın. Hemen iş sahibini arayıp daha yeni uyandığını hemen geleceğini söylemiştin. O da sana" Çabuk ol kızım burada seni bekleyen kişiler var." demişti. Hazırlanıp hemen çıkmıştın. Yolda "Kim acaba?" diye düşünmeden edemiyordun. İşyerine gittiğinde bir masada 4 kişi oturuyordu. Hepsi maske takıyordu. Hemen arkaya geçip iş kıyafetlerini giyindin. Masaya yönelip:
-Hoşgeldiniz efendim. Ne isterdiniz?
Adamlardan birisi cevap verdi.
-Eski işine geri dönmeni istiyoruz.
-Anlamadım?
-Bighit binasında ki işine dönmeni istiyoruz,dedi bir diğeri.
Sinirlenmeye başlamıştın.
-Oraya istersem dönerim ama iş yerime gelip böyle bir şey diyemezsiniz.
-Dersek ne olur?
-Kapı dışarı olursunuz. Efendim!
O sırada iş sahibi teyze seni çağırdı.
-Kızım bunlar kim?
-Bilmiyorum. Bana önceki işime geri dönmemi söylediler.
-Önceki işin nerede ki?
-Bighit binasında çalışıyordum. Ama çok yorulduğum için ayrıldım 4 gün önce.
-Tamam kızım. İstersen sen burada dur ben ilgileneyim.
-Olur teyze. Benim de zaten biraz sakinleşmem gerekiyor. Yoksa tüm gün aksi davranırım.
-Tamam kızım.
Teyze onlarla ilgilenmeye gidince sen de arka kapıdan çıkıp biraz hava aldın. İçeri girdiğinde teyze sana yaklaştı.
-Kızım çocukları yolladım. Ama numaran onlarda varmış. Seni arıcaklarmış.
-Telefon numaramı nerden bulmuşlar ki?
-Bighit'ten öğrenmişler. Seni arayacak olan kişi lider miymiş neymiş. Öyle dedi.
-Lider mi? Tamam teyze çok sağol.
-Önemli değil kızım hadi bugünlük paydos edelim. Yarın görüşürüz.
-İyi akşamlar teyze. Yarın görüşmek üzere.
İş yerinden çıkıp evine gitmiştin. Sonra telefonuna mesaj geldi.
Bilinmeyen Numara:
"Müsaitseniz sizinle konuşmalıyım."
Siz:
"Kimsiniz?"
Bilinmeyen Numara:
"Ben BTS grubunun lideri Kim NamJoon. Bu saatte rahatsız ettiğim için üzgünüm ama acil olarak konuşmalıyız."
Siz:
"Buyrun. Konu neydi?"
BTS'in lideri:
"Bir yerde buluşabilir miyiz? Telefonda konuşmamız zor olacak çünkü."
Siz:
"Tabii ki. Yeri konum atarsanız sevinirim."
BTS'in lideri:
"Hemen atıyorum konumu."
Konum Han Nehrini gösteriyordu. Hazırlanıp çıktın. Banklardan birinde maskeli bir Ada'm oturuyordu. Yanına gittin.
-Buyrun. Telefonda konuşamayacak kadar önemli olan konu neydi?
+Ahh! Lütfen işe geri dönün. Siz olmadan hiçbir işim düzgün gitmiyor. Daha çok sakarlık yapmaya başladım. Daha sık yaralanır oldum. Lütfen geri dönün.
-Neden bunlar ben olmadığım için oluyormuş?
+Çünkü ben senden hoşlanıyorum (Adın).
-Pardon? Ben mi yanlış anladım? Yoksa siz bana benden hoşlandığınızı mı söylediniz?
+Evet. Ve daha fazla sakatlanmak istemiyorum. Lütfen geri dön işe.
-İşe geri dönemem ama sakatlanmanı engelleyebilirim.
+ Nasıl? Yani ne yapacaksın?
-Her şey bir teklife bakar.
+Ne teklif-- Ahh. Lütfen benim sevgilim olur musun? Seni gerçekten çok seviyorum.
-Tabii ki. Ama işe dönmem. Çok yoruluyorum. Yorulmamı istemezsin değil mi?
+Tamam şimdi ki yerinde çalış. Ama her gün oraya gelip seni görmek istiyorum.
-Tamam ama o kadar çok gelirsen kafe fanlarla dolar. Lütfen arka kapıdan gel sadece.
+Tamam sen Nasıl istersen sevgilim.
Sana ilk defa sevgilim dediği için mutlu olmuştun. Sen de ona karşılık yanağından öpüp koşarak eve gitmiştin. Mesaj gelmişti.
BTS'in yakışıklı lideri:
"Böyle yapıp kaçamazsın küçük hanım."
Siz:
"Üzgünüm utandım. Yarın görüşürüz sevgilim."
Telefonu kapatıp uzun bir nefes aldın. Sonra da kendini uykuya teslim ettin.

Çok geç gelen bölüm yüzünden özür dilerim. Kitap okuduğum için wattpad'e giremedim. Girdiğim Zaman da bunu hemen yazdım...

BTS ile HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin