Üyeler sana sorularını sormayı bitirmiş ve sen uyumak üzereydin. O sırada tekrar mesaj geldi. Kendi kendine
-Tamam Türk'üz güzeliz de bu kadar da hayran kalmayın yanii.
Deyip telefonu eline aldın. Mesaj Türkiye'deki arkadaşından gelmişti.
Gönderen:En Bestim
Bestim sana bir süprizim var.
Gönderilen:En Bestim
Ne süprizi?
Gönderen:En Bestim
Yarın görürsün.
Gönderilen:En Bestim
Tamam iyi geceler
Deyip gelen mesaja aldırmadan yatağa yatıp uyudun. Ertesi gün zil sesiyle uyandın. Kalkıp kapıyı açtığında yerde bir kutu vardı. Kutuyu alıp iceri girdin. Kutuyu açtığında içinde tam senlik bir elbise vardı. Beyaz ve zarif. Telefonun eline aldın.
Gönderilen:En Bestim
Süprizin güzelmiş.
Gönderen:En Bestim
Ben daha süprize başlamadım ki. Yoksa fark ettin mi?
Gönderilen:En Bestim
Bu elbiseyi sen yollamadın mı yani?
Gönderen:En Bestim
Elbise mi?Kim yollamış?
Gönderilen:En Bestim
Bilsem sana sormam zaten. Neyse sonra konuşuruz bay.
Attığı mesaja bakamdan evden çıktın. Aklına tek bir kişi geliyordu. Jin. Evlerine gittin. Kapıyı Kook açtı.
-Jin evde mi?
-Evet. Ben çağırayım.
-Tamam.
Çok geçmeden Jin geldi.
-Bir şey mi oldu?
-Sadece bana bir elbise geldi de sen mi yolladın diyecektim.
-Elbise mi?
-Evet.
-Ben yollamadım. Da benim yolladığımı neden düşündün?
-Çünkü Kore'de tanıdığım kişi olarak sen grubun ve iki kız arkadaşım var. Kızlar bana elbise göndermeyeceğine göre...
-İçeri gel. Üyelere soralım.
-Tamam.
V
-Türk kızı gelmiş.
Jin
-Gevezelik yapmayın. (Adın)'a elbise yollayan var mı?
Jimin
-Ben yolladım.
Jin
-Neden?
Dedi dişlerinin ardından. Bi dakika o seni kıskandı mı yoksa yanlış mı anladın sen? Yok yok yanlış anlamadın Jin seni kesinlikle kıskandı. E tabi bu da senin hoşuna gitti.
2 Ay Sonra
-Jin yeter ama ya. Altı üstü bir haftalık bi program. Çok üzülmedin mi aşkım?
-Nasıl üzülmiyeyim? Senden uzak kalmak beni korkutuyor.
-Neden?
-Sadece...Korkuyorum sana bir şey olcak diye.
-Aşkım korkma unuttun mu ben Türk kızıyım. Kendimi çok iyi savunabilirim.
-Ah kendini nasıl savunduğunu bilmez miyim? Sana çıkma teklifi ettiğim gün az kalsın komalık oluyordum. Artık korkum kalmadı.
-Tamam. Hadi git şimdi.
-Ama seni çok özlerim ben.
-Görüntülü konuşuruz hadi aşkım.
-Tamam ya tamam gidiyorum.
Jin'i yolladıktan sonra kendini yatağa atıp uyumuştun.Merhaba!
Normalde Jin de aşk olmayacaktı sonra dedim ki saçmalama eğer Jin de aşk olmazsa okuyucular seni öldürebilir. Ondan dolayı aşklı yaptım. Yoksa aşksız bir bölümdü. Neyse çok giremiyorum. Gercekten özür dilerim. Sizi seviyorum. Çok fazla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile HAYAL ET
FanfictionBu Dünya'da hayal etmek kadr güzel bir şey yok.Bu hayali BTS ile süslemek daha da güzel.