Sabah kalkıp okula gitmek için hazırlanmıştın.Şimdi 12 saat boyunca sevdiğin ama seni sevmeyen adamı yani Namjoon'u görecektin.Seni reddetmişti ama sen ondan vazgeçmemiştin. Vazgeçmeye de niyetin yoktu.Onu o kadar seviyordun ki öyle böyle değil.Okula girdin sınıfına çıktın.Yanına arkadaşın gelmişti.
-Olanlardan haberin yok mu?
-Ne oldu anlat hemen.Biraz geç kaldım neler olmuş ya...
-Öyle bir şey değil.Namjoon her yerde seni arıyormuş.
-Beni mi?
-Evet neden aradığını ben de bilmiyorum.
-Tamam ne yapalım yani?
-Nasıl yani kaçmayacak mısın?
-Neden?Kaçmam mı gerek?
-Hayır da ne bileyim... Kızgın gibiydi.
-Kızgınmış. Banane gel-
Kapıda Namjoon'u görmenle lafın yarıda kalmıştı. Namjoon sırana doğru geldi ve seni kolundan tutup sürüklemeye başladı.Ne yaptığını anlamaya çalışırken bodruma inmiştiniz. Kolunu bırakıp karşına geçti.
-Bana ne yaptın böyle?
-Ben bir şey yapmadım.
-Hayır sen bana bir şey yaptın.Neden sürekli seni görmek istiyorum?Neden sen yanımda yokken yalnız hissediyorum?
-Ne diyorsun sen ya?Aklın yerinde mi senin?Ne yapmaya çalışıyorsun?Seni unutmaya çalıştıkça sen dibime, kalbime kalbime daha çok giriyorsun.Bunu bana neden yapıyorsun?
-Ben sana ne olduğunu bilmiyorum. Ama kendime ne olduğunu biliyorum.
-Neymiş sana olan şey?
-Aşk.
-Ne?
-Ben sana aşık oldum... Galiba...
-Yani ne yapmamı bekliyorsun?
-Benimle çıkmanı...
Meraklı gözlerle sana bakar.
-Kusura bakam ama sen beni istemediğini senden vazgeçmememi söyledin.Ben de senden vazgeçtim.
-Ne? Ne zaman dedim_
-1 ay önce söyledin.
-Sen ciddi misin?
-Evet gayet ciddiyim.
-Ben sana arkadaşımı yolladığım için senin o sürtük kız olduğunu sandım.
-Nasıl ayni?
-O sürtük her an bana çıkma teklifi ediyor. Yine o sandım.
-Ben şimdi o sürtüğe gösteririm. Benim adamıma çıkma teklifi ha!
-Benim adamım? Teklifimi kabul ettin mi yani?
-Evet şimdi müsaadenle gidip şu sürtüğü dövmeliyim ki bir daha sevgilime çıkma teklifi edemesin. Ederse ne olacağını görsün.
-Hırçınım benim.
Diye söyledi arkandan. Sen de direk o kızın sınıfa gittin. Ve kızı alıp tuvalete götürdün. Herkesi çıkartıp kapıyı kilitledin. Kız korka korka konuşmaya başladı.
-S-sen kimsin ha?B-benim kim o-olduğumu bilmiyor musun?
Yüzüne sadist bir gülümseme yerleştirdin.
-Bilmez olur muyum hiç? Sen benim sevgilime her zaman çıkma teklifi eden sürtüksün.
-S-sevgilim derken. Namjoon'dan mı bahsediyorsun?
-Ta kendisi bebeğim. Artık onun 100 metre yanına yaklaşırsan seni paramparça ederim. ANLADIN MI?
Kız başını aşağı yukarı sallayınca kapıyı açıp çıktın. Namjoon'un yanına gidip sıkıca sarıldın.
-Ne yaptın kıza?
-Hiçbir şey. Sadece tuvalete kitleyip uyarmış olabilirim.
-Hala tuvalette kilitli mi?
-Hayır kapıyı açıp da geldim.
-Tamam hırçınım benim.
-Hırçın mı?
-Evet sen benim hırçınımsın.
-Sen de benim ımmm... Buldum belediye çukurlum.
-Belediye çukurlum derken?
-Gamzelerin belediye çukuru gibi ya. Ondan şey ettim.
O sırada yanınıza yanınıza bir çocuk yanınıza geldi
-(Adın) müdür seni çağırıyor.
-Tamam
Dedin ve müdürün yanına gittin.
-Buyrun hocam.
-Kızım arkadaşını neden dövdün?
-Hocam ben kimseyi dövmedim.
-Arkadaşının hali ne o zaman?
-Hocam ben sadece bağırdım. Kendisi yapmıştır.
-Nasıl yapsın kızın gözü mosmor.
-Makyajla hocam.
Dedin ve kıza yaklaştın. Müdürün masasından bir ıslak mendil alıp kızın yüzünü sildin. Tahmin ettiğin gibi makyajla yapmıştı ve sen makyajı silince çıkmıştı. Müdür seni yollayıp kıza bağırmaya başlamıştı. Namjoon'un yanına gittin. Her şeyi anlatmıştın. Eve geldiğinde her zaman ki gibi ev boştu. Baban zaten sen çok küçükken gitmişti. Annen ise işten işe koşuyor para kazanmaya çalışıyordu. Kendini yatağa attın. O sırada mesaj geldi. Açtın. Belediye çukurlun mesaj atmıştı.
GÖNDEREN:Belediye Çukurlum
-İyi geceler hırçınım.
GÖNDERİLEN:Belediye Çukurlum
-Sana da belediye çukurlum.
Yazdın yolladın. o sırada aklından'' İyi ki senden vazgeçemişim'' diye geçirdin. Bu arada Namjoon' u ne kadar sevdiğini bir kere daha anlamış oldun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile HAYAL ET
FanfictionBu Dünya'da hayal etmek kadr güzel bir şey yok.Bu hayali BTS ile süslemek daha da güzel.