JUNGKOOK ile Hayal Et

668 18 0
                                    

"Sabahın köründe bu da kim?" diye açtın kapıyı. Ama gelen kişinin sevdiğin olduğu aklına gelmemişti bile. Boynuna atlamıştın ama Myung Dae* sana sarılmamış aksine seni itmişti.
"Ne oldu?" diye sorduğunda ise sana cevap vermemişti.
"Ne olduğunu söyler misin?"demiştin.
"Artık olmuyor."demişti.
"Ne demek olmuyor?"
"Olmuyor işte. Yapamıyorum."
"Bana direk söylesene ne demeye çalışıyorsun?"
"Yani senden ayrılıyorum."
Ve işte nefret ettiğin ve daha önce defalarca duyduğun o söz...
"Bu son demiştim. Eğer ayrılırsak dönüşü olmaz dedim. Emin misin?"
Daha önce 3 kere ayrıldınız. Ancak Myung Dae'yi sevdiğin için onu affettin.
"Evet eminim"demişti.
"Peki" demiştin nefesin kesilirken, "Neden olduğunu söyle bari."demiştin.
"Myung Hae*'yi seviyorum ben."
En çok korktuğun şey başına gelmişti. Oysaki sen bunların sadece dizilerde olduğunu sanmıştın.
"Peki" dedin "Yol senin.Git."
Myung Dae giderken arkasına dönüp bakmadı. Ve kapının eşiğinde öylece kalmıştın. Sanki geri gelecek ve "şaka yaptım" diyecekmiş gibi hissediyordun. Bekledin, bekledin, bekledin...Ama yoktu. Gelmemişti. Gelmeyecekti.
                   ~2 Hafta Sonra~
Ayrılığı yeni atlamıştın ve artık okula gitmen gerektiğinin farkındaydın. Bu yüzden hazırlanıp okula gittin. Ders işlerken bedenin orda dahi olsa kafan derste değildi. Teneffüste sınıf başkanı yanına geldi.
"Hey,selam!"
"Selam başkan"
"Biz seninle grup olduk farkındasın değil mi?"
"Ne grubu?"
"Proje için. Dersi dinlemedin mi?"
"Kafam dağınıkda biraz. Konu neydi?"
"Aşk. Bu hayvan,doğa veya sevdiğin herhangi bir şey olabilir."
"İnsan aşkı yapalım mı?"
"Peki nasıl istersen.Nerede buluşuruz?"
"Çıkışta benim evime gider çalışırız."
"Tamam."
Başkan yanından gidince en yakın arkadaşın yanına geldi ve;
"Kızım sen iyi misin?"dedi
"Ne oldu ki?"
"Okulun yakışıklısı ve en çalışkanı ödevi seninle yapmak istedi."
"Yani?"
"Sen cidden delirdin ha. JEON JUNGKOOK ödevi seninle yapacak."
"Of onu düşüncek haldemiyim ben ya?"
"Of be!İyi.Buldum seni."
"Ne oldu yine ya?"
"Kız sen deli misin?"
"Hayır sadece hala acı çekiyorum."
"Belki bu acıyı başkan kapatır."
"Belki de." dediğin şeye sen de şaşırmıştın. Allah'tan fısıltıydı.
"Ne dedin sen?"
"Hiç bir şey demedim."
"Dedin de neyse. Hadi dememiş ol."
              ~OKULDAN SONRA~
"Hey! Beni beklesene. Hani birlikte gidiyorduk?"
"Üzgünüm kafam karışık."
"Fark ettim. Bugün çok dalgındın ne oldu?"
"Bi şey değil sadece kafam karışık."
"Peki. Öyle olsun."
Konuşurken eve gelmiştiniz. Fakat etraf biraz(!)dağınıktı. Sinir krizi geçirmiş ve her yeri alt üst etmiştin.
"Kusura bakma. 2 haftadır kafam dağınık ve en son sinir krizi geçirdim."
"Önemli değil. Ama neden olduğunu anlatır mısın?" dedi ve ardından "özel değilse tabii."
"Özel değil. Sadece 3 kere şans verdigim kişi tarafından tekrar terk edildim. Ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum."
Bir şey diyememişti. En sonunda
"Bana kalırsa yeni birini bulabilirsin."
Bu dediği aklına yatmıştı.
"O zaman sen o kişi neden sen olmayasın? Hem neden o kadar güzel kız varken neden beni seçtin eş olarak?"
"Onların sadece dışı güzel ama senin için de güzel,dışından bahsetmiyorum bile."
Dediği şeyle utanmıştın.
"Aslında sevgilinden ayrıldığını öğrenmem iyi oldu."
"Neden bu iyi bir şey değil ki!"
"Benim için iyi çünkü 2 yıldır seni seviyorum ve her ayrıldığında bunun için bekliyorum."
"Ne için?"
"Benimle çıkar mısın?"
"Ne!Sen ne diyorsun?"
"Duydun işte. Benimle çıkmanı istiyorum bu sayede o da geri dönemez ve canını yakamaz. O senden her ayrılığında ve sen her üzüldüğünde ben daha çok üzüldüm. Ve her seferinde onu öldürmemek için zor tuttum kendimi."
"Peki neden bu kadar zaman bana söylemedin?"
"Çok denedim. Ama bir türlü yanına gelmeye cesaret edemedim. Şimdi tekrar soruyorum. Benimle çıkar mısın?Emin ol seni üzmem."
"Benim...sadece düşünmem gerek. Kafam çok karıştı."
"Peki ama çok da bekletme cevabını bekliyorum."
Kapıya doğru gitti.
"E ödev?"
"Cevap verdiğin zaman başlarız."
"O zaman tamam."
"Unutma ödev için sadece 1 hafta var."
"Peki."
Kapıdan çıkınca kapıyı kapattın. Ve evin haline baktın. Sonra boşverip yatağa gittin. Ama bir türlü uyuyamadın. Sürekli Kook'un dediklerini düşündün. Ve en sonunda bir karar alıp uyudun.  Ertesi sabah okula gittin. Kook'un sırasında olmadığını ama çantasının olduğunu gördün. Ve cevabını yazdın. Yerine geçtin. 5 dakika sonra Kook geldi ve sırasına oturdu. Yazıyı görür görmez sana döndü ve koşarak yanına geldi.  Allah'tan sınıfta kimse yoktu. Ayağa kalkıp "Evet" dedin. Jungkook sana sarılınca sen de ona sarıldın.
"Peki masama neden 'Cevap bende' yazdın?"
"Ben söylemek istedim."
"Peki o zaman. Bu akşam ödeve başlayalım."
"Ben evi toplamadım."
"Benim evde yaparız."
Böylelikle seni üzmeyecek bir kişi bulmuştun.

*Myung Dae = Işık anlamına geliyor.
*Myung Hae = Işık anlamına geliyor.

Internetten buldum isimleri eğer bu isimde bir ünlü varsa haberim yok. Varsa özür dilerim.

BTS ile HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin