SUGA ile Hayal Et

1.8K 56 5
                                    

Sabah uyandığında mutfaktan değişik bir koku geliyordu. Hemen yataktan kalkıp mutfağa gittin. Ocakta kaynamaktan bir hal olmuş çay suyu,bir taraftan tezgahın üstüne ve yerlere dökülmüş yumurta akı ve hepsinin ortasında Yoongi. Dilin tutulmuştu.
-Y-yongi a-aşkım mut-mutfağın hal-hali n-ne b-böyle?
-Aşkım ben sana Türk yemeği yapmaya çalıştım ama beceremedim.
-SANIRIM MI YOONGİ BURAYI KİM TEMİZLİK TABİİ Kİ BEN NEDEN ÇÜNKÜ BENİM SEVGİLİ KOCAM MUTFAĞI DAĞITMIŞ.OF YOONGİ OF.ÇABUK ÇIK MUTFAKTAN.
-Aşkım ben özür dilerim.Ya bak valla bilerek yapmadım. Sadece dün çok yorgundun. Ben de sana kahvaltı hazırlamak istedim sadece.
-Tamam çık mutfaktan. Ben toplıyım seni çağırıcam nasıl hazırlanır göstercem.
-Tamam salondayım.
-Tamam
Dersin ve Yoongi'nin mutfaktan çıkmasını beklersin. Çıkınca işe koyulursun. 1 saatin sonunda toplama işini bitirirsin ve Yoongi'yi çağırırsın.
-Aşkım gel kahvaltıyı hazırlayalım.
-Geldim aşkım.
-Bak şimdi ilk önce çay yap. Eğer yumurtayı çaydan önce yaparsan yumurta soğur ve tadı hiç de güzel olmaz.
-Tamam
-Çayı kurarken altına çok su koyma üstü küçük ve su kaynayınca bu suyu üstüne dökücez.Sırada sofra var. Buzdolabında ki kahvaltılıkları güzelce masaya koy.
-Tamam koydum sırada ne var?
-Bak su kaynıyor. Şimdi çayı demlememiz gerek. Şu dolapta çay otu var. Ondan 2 kaşık üst kısma koy. Sonra da alttaki suyu üste boşalt.
-Tamam yaptım.
-Şimdi altına tekrar su koy ve tekrar kaynat.
-Tamam. Başka ne var?
-Masaya çata,çay bardağı ve kaşığı koy. Nerede biliyorsun değil mi?
-Evet biliyorum.Evime o kadar aşinayım.
Yoongi sofraya çatal,bardak ve çay kaşıklarını getirdi ama sen gülüyordun.Yoongi şaşkın şaşkın sana bakarken:
-Ya neden gülüyorsun?
-Kocacım çay bardağı yerine su bardağı yerine su bardaği getirmişsin.
-Hayır,bak gayette çay içilir bunlarla.
-Aşkım içilir,içilmez diyen yok,ama biz bunları genellikle su içmek için kullanıyoruz.Sen dur ben getireyim.
-Tamam.
Çay bardaklarını getirirsin.
-Bak bunlar çay bardağı tamam-Ahh çayı unuttuk.
-Ben kapattım aşkım.
-Tamam o zaman yumurta yapalım mı şimdi.
-Eveet
Dedi bir çocuk edasıyla.
-Sen yumurtanın beyazını sevmiyorsun biliyorum. O yüzden 3 tane yumurta alıp bir kaseye koyup çırparsan beyazı gider sarısı kalır.
-Deniyeyim mi?
-Dene. Ama dikkatli ol.
-Tamam.
Yoongi yumurtaları kaseye koyup çırptıktan sonra konuşmaya devam ettin:
-Şimdi tavaya yağı koyup kızarmasını bekleyeceğiz. Sonra da çırptığın yumurtayı koyucaz.
-Tamam.
En sonunda her şey hazırdı. Ve sen Yoongi ile güzel bir kahvaltı yapmıştın. Kahvaltıda konuşmaya devam ettiniz:
-Sevgilim yarın sana kahvaltı hazırlayacağım.
-Eyvah yarın erken kalkmam gerekicek.
-Ne dedin aşkım?Yarın erken mi kalkacaksın?
-Lütfen bana onu dışımdan söylediğimi söyleme.
Dedin içinden söylediğini dileyerek.
-Sanırım biraz dışından söyledin.
-Bak kahvaltı hazırlayabilirsin. Ama senin hazır olduğunu düşünmüyorum.
-Tamam öyle olsun karıCIM.
"Cım" demişti vurgulayarak.Bu da kırıldığını belirtiyordu. En son isteyeceğin şey ise onun kırılmasıydı.
Kahvaltı yaptıktan sonra sofrayı toplayıp film izlemeye başlamıştınız. O sırada aklına gelen fikirle Yoongi'ye döndün:
-Aşkım yarın yine birlikte kahvaltı hazırlamaya ne dersin?
-Olur.
Dedi büyük bir neşeyle. Onun mutlu olması seni de mutlu ediyordu.

Merhabaaaa.Bu bölümde tüm mutfak bilgilerimi kullandım diyebilirim.Böyle 5 bölüm daha var. Jin bölümünü de bugün yaptım. Beğeneceksiniz diye umut ediyom. Hadi ben kaçar

BTS ile HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin