Senin ailen Kore'nin zenginlerinden ve Jin de market çalışanı.Her zaman gittiğiniz bir yer var. Baban konuşmanıza izin vermiyor. Sen istemesen bile seni zengin bir iş adamıyla tanıştırıyor ve senin o adamla evlendiriyor.Ama sen Jin'i seviyorsun.Sen babanın zoruyla evlenmek için arabaya binerken Jin elinde sana aldığı gelinlik ve çiçekle arabanın arkasından koşuyor.Ama yetişemiyor.En sonunda vazgeçiyor ve her zaman ki yerinize gidiyor.O sırada bindiğin araba kırmızı ışıkta durduğu sırada sen arabadan iniyorsun.Baban arkandan bağırıyor ama duymuyorsun.Koşarak yerinize gidiyorsun. Jin'in orada ağladığını görüyorsun. Ve sesleniyorsun.
''Jin.''
''Senin burada ne arıyorsun?Evlenmen gerekmiyor mu?''
''Hayır ben babamın zoruyla evlenecektim''
''Nasıl yani?''
''Öyle işte ben seninle evlenmek istiyorum''
Dersin ve sarılırsın.
Baban peşine adam takmıştır ve senin sarıldığını gördüğü anda babana haber verir.
Baban yanınıza gelir ve sizi görür.Yanınıza gelir:
''Siz ne yapıyorsunuz?''
''Baba ne işin var burada?''
''Beni boş ver şimdi.Sen neden kaçtın?Senin o adamla evlenmen gerekiyordu!''
''Baba ben o adamı sevmiyorum.Ben Jin ile evlenmek istiyorum.''
Baban Jin ile konuşmaya başlar:
''Sen benim kızımı gerçekten seviyor musun?''
''Evet efendim.''
''Tamam o zaman en yakın ne zamana nikah tarihi alabilirseniz alın.''
''Nasıl yani?''
''Şöyle ki evlenmenize izin veriyorum.''
''Teşekkür ederim efendim.''
En kısa zamanda nikah tarihi alırsınız ve evlilik hazırlıklarına başlarsınız.
1 ay sonra evlenirsiniz ve çok mutlu olursunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile HAYAL ET
FanfictionBu Dünya'da hayal etmek kadr güzel bir şey yok.Bu hayali BTS ile süslemek daha da güzel.