NAMJOON ile Hayal Et

543 18 0
                                    

Bighit'te çalışmaya başlayalı 10 gün olmuştu. Hayatını burada çalışmayı hayal etmekle geçirmiştin. Ve şu an makyöz yardımcısı olarak çalışıyordun. BTS ile heryere gidiyordun. Konserlere,programlara ve diğer yerlere gitmiştin.
Yine bir programa gitmiştiniz. Makyajları yapıldıktan sonra programa giren BTS ile makyaj malzemelerini toplamaya başlamıştın. Topladıktan sonra oturup kahve içiyordun ki makyözler içeri geldi.
"Sunbae kahve ister misiniz?"
"Evet. Teşekkürler."
Kahveleri yapmıştın ve geri dönmüştün.
"Eee sen neden geldin bu ülkeye?"
"Burası benim hayalim olan ülke. Gençliğimden beri istediğim şey de bu meslekti."
"Peki neden Kore? Almanya veya Rusya değil?"
"Hepsine baktım. Ama Kore benim boynuma astığım ipi kesti."
"Anladım."
O sırada program bitmiş,üyeler geri gelmişti. Toparlanıp geri dönmüştünüz. Şirkette işin bitince part-time işine gitmek için yola çıkmıştın.
Bu sefer yol hiç bitmemişti. Sonra fark ettin ki adresini verdiğin yere değil başka bir yere gidiyordunuz.
"Ahjussi,nereye gidiyorsun?"
Çıt yoktu. Tekrar sordun yine çıt yoktu. En sonunda bir orman evine geldiniz. Arabadan inip kaçmaya çalıştın ama adam seni tuttu.
"Bir yerinde dur. Bir şey yapmayacağım." demesiyle dondun. Çünkü bu ses... Kim Namjoon'a aitti.
"Özür dilerim sizin olduğunuzu anlamadım."
"Önemli değil ama iş yeri dışında resmi olmak zorunda değilsin."
"Farkındayım. Alışkanlık işte. Peki neden buraya geldik?"
"Sana bir şey söylemek istedim."
"Heryerde söyleyebilirdiniz."
"Hayranlar da yaygara koparıp başının etini yesinler."
"Haklısınız. Düşünemedim. Siz ne diyecektiniz?"
"Sadece merak ettim. Neden buraya geldin? Yani tüm aileni bırakıp. Arkadaşların...ailen...Neden?"
"Benim ailem yok. Ben küçükken kaza yaptılar. Arkadaşlarım? Hiç olmadılar."
"Özür dilerim.Bilmiyordum."
"Önemli değil."
"Peki sana bir şey sorabilir miyim?"
"Tabii."
"Kore'ye geleli 2 yıl oldu ve sen bu 2 yılda sadece 10 gündür yanımdasın. Ama ben senin bir ömür boyu yanımda olmanı istiyorum. Benimle çıkar mısın?"
"Nasıl yani ne dediğinizi tam olarak algılayamadım."
"Diyorum ki seninle çıkmak istiyorum.2 yıldır seni izliyorum haberin yok. Sana iyi bir arkadaş olurum. İstediğin zaman abi istediğin zaman arkadaş ya da kardeş olabilirim ne dersin. Olmaz mı?"
Yıllardır hayalini kurduğun şey sonunda oluyordu.
"Tabii ki. Farkında değilsiniz ama ben de gizli gizli sizi izliyordum."
"Siz değil 'sen'."
"Peki."
Kendinden vazgeçtiğin bir anda bu adamı tanımıştın. Ve senin herşeyin olmuştu. Şimdi sen de onun herseyi olmuştun.


Sanırım bölüm atmayı özledim...
Bu nasıl oldu ben de bilmiyorum ama öyle...
Uzun lafın kısası özledim yanii...

BTS ile HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin