JİMİN ile Hayal Et

2.5K 52 0
                                    

Jimin anne ve babanın 1 hafta evde olmayacağını öğrendiğinde senin korkacağını bildiği için 1 haftalığına kendi evine getirmişti. İlk gün sabah erken kalkıp Jimin'e kahvaltı hazırladın. Jimin'i çağırmak için odasına doğru ilerlerken konuşuyordun.
-Benim sevgilim nerde? Hala uyu-
Lafın yarım kalmıştı çünkü Jimin'in üzeri çıplaktı gözün perdeye kaydı.
-Jimin bu ne hal?
-Ne varmış halimde?
-Aşkım yarı çıplaksın ve perde açık.Karşıdaki kızın senin fanın olduğunu bilmiyor musun?
-Aşkım biliyorum ama ne alaka?
-Ne demek "Ne alaka" Jimin?Kız 7\24 seni dürbünle izliyor. Vr sen şu an yarı çıplaksın. Hemen üstünü giyin!!!
-Aigoo benim sevgilim kıskandı mı?
-Evet kıskandım. SEN DE ÜSTÜNÜ GİYİN VE AŞAĞI İN HEMEN!
Son cümlelerini bağırarak söyleyip odadan çıktın ve mutfağa indin. Tezgahın önüne geçip bir şeyler ilr uğraşmaya çalıştın. O sırada arkanı dönmenle seni izleyen Jimin'i ve muhteşem sırıtışını görmen bir oldu. Tabii ki her zaman ki gibi kızardığını biliyordun. Jimin yanına gelip sana sarılınca sen de ona sarıldın. Ayrıldıktan sonra konuştun:
-Sevgilim hadi kahvaltı yapalım. Sonra film izleriz. Olur mu?
-Film izlemeyelim.
-Neden aşkım? Şöyle gerilim tarzı bir şeyler izlesek güzel olurdu.
-Böyle diyeceğini biliyorum. Ama aşkım ben korkuyorum.
-Tamam işte şaşkın korktuğun zaman sarılabilesin diye buradayım.
-O zaman izleyelim. Gerçi korkacağımı sanmıyorum.
-Neden?
-Çünkü sadece seni izleyecegim.
Bu dediğiyle bir kez daha kızardığını hissettin. O sırada Jimin konuştu:
-Benim birtanecik aşkım utandı mı? Utanınca daha güzel oluyorsun.
-Jimin yapma daha çok utanıyorum.
-Birtanem sen evlenince ne yapacaksın? Bu utangaçlıkla olmaz bu iş...
-Ne işi Jimin?
-Çocuk işi aşk- Ahh neden vuruyorsun?
-Ne saçmalıyorsun çocuk falan. Zamanı gelince bakarız.
Dedin ve filmi izlemeye başladın. Jimin her 10 dakikada 1 kere bağırıyordu. Zaten kolunu hiç bırakmıyordu. Film bitince yanına baktın ve bir adet uyuyan Jimin gördün. Yanından kalkıp koltuğa uzattın. Tam gidecekken seni bileğinden tuttu ve yanına yatırdı.
-Sadece kokunla uyuyabiliyorum.
-Tamam sevgilim.
Jimin'in uyumasını beklerken sen de uyuyakalmıştın. Uyandığında ise Jimin yanında yoktu. Kalktın. O sırada ortadaki sehpada bir kağıt gördün.
"Sevgilim acilen Busan'a gitmem gerekti. Annem hastalanmış. Seni seviyorum"
Bu yazıyı görünçe Jimin'i aradın. Çaldı,çaldı,çaldı açmadı. O sırada mesaj geldi.
Gönderen:Yakışıklı Aşkım
Aşkım kusura bakma,annem çok kötü onun yanındaydım cevap veremedim. Bir şey mi oldu?
Gönderilen:Yakışıklı Aşkım
-Hayır aşkım sadece anneni merak etmiştim.İnşallah kısa sürede iyileşir.
Gönderen:Yakışıklı Aşkım
-Aşkım annem kötüleşti ben seni sonra ararım.
Gönderilen:Yakışıklı Aşkım
-Tamam sevgilim sen annene bak.
Konuştuktan sonra telefonu kapatıp televizyonu açmıştın. Haberleri izlemeye başlamıştın. So. Dakika haberi yazıyordu. Baktın neymiş diye.
-Son dakika haberiyle karşınızdayız. BTS grubundan Jimin geçirdiği kaza sonucu hastahaneye kaldırıldı. Hastaneye girdikleri zama acil ameliyata alındı. Şimdi arkadaşımız olay yerinden en yeni haberleri verecek sizlere.
-Evet sayın seyirciler aldığımız haberlere göre bay Park annesinin yanından dönerken bir kamyon sürücüsünün dikkatsizliği sebebiyle ağır yaralandı. Şu an ameliyatta. Ne kadar kalacak belli değil. By Park'ın bir an önce iyileşmesini diliyoruz.
Tv'yi kapatıp Kook'u aradın
-Kook nerdesiniz? Hangi hastahane? Hemen s-söyle.
-**** hastaneaindeyiz. Çabuk gelsen iyi olur noona.
-Tama geliyorum hemen.
Hastahaneye geldiğinde BTS'i ve Jimin'in babasını gördün. Yanlarına gidip konuşmaya başladın.
-Nerede o? Nerede o dedim size?
Cevap versenize be?Kook?Baba?
Evet Jimin'in babasına baba diyordun. Babası cevap verdi.
-İçerde kızım gir bak istersen.
-Tamam.
Odaya girdiğinde Jimin hareketsiz yatıyordu.Sonra aniden kalp atışlarını gösteren alet ötmeye başladı. Hemen doktorlar ve hemşireler geldi. Beni dışarı çıkarttılar.Sonra doktor çıktı ve konuşmaya başladı.
-Tebrik ederim hasta komadan çıktı.
             2 Ay Sonra
-Ya Jimin neden kendini bu kadar zorluyorsun?
-Kendimi zorlamıyorum. Sadece daha iyi dans etmek istiyorum.
-Merak etme sevgilim. Sen iyileşeceksin ve daha iyi dans edeceksin.
-Emin misin?
-Sen Park Jimin'sin tabii ki eminim.
-Aşkım sen bir tanesin seni çok seviyorum.
-Ben de seni çok seviyorum.Yakışıklı sevgilim.
-Aşkım tam olarak bir iyileşeyim ilk işim seni kendime nikahlamak olacak.
-Aşkım ilk işin olmasına gerek yok. Ben zaten kendimi sana nikahlamışım.Bir daha ne uğraşıyorsun nikah memuruyla?
-Ben yine de resmileştiriyim de.İşimi garantiye alayım.Maazallah benden bıkarsın ayrılmaya çalışırsın falan.
-Jimin evlenince "boşanmak" diye bir şey var sevgilim.Ama merak etme ben senden ancak ölünce ayrılırım.Seni çok fazla seviyorum.
-Doğru diyorsun sevgilim.Ben de senden sadece ölünce ayrılacağım.Seni çok seviyorum gözlerine bakıp tekrar tekrar aşık olduğum sevgilim.
  
Herkese merhabaaa!
Efsane geri döndüüü fln.Yok öyle bi sey sınıfta boş zaman bulursam yazdığım hikayeler bunlar.

BTS ile HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin