Fekete lista:
Mind omega, mind alfa részről létezik a nyilvántartás a terméketlen egyedekről. Az alfák még tetoválást is viselnek a felkarjukon. Megbélyegzi őket a társadalom, mert nem lehetnek utódaik, és mindkét fél katasztrófaként éli meg, ha felkerül erre az ominózus listára. Az omegák nagy része öngyilkos lesz, vagy az alfájuk öli meg őket, ha utólag derül ki róluk. Az alfák is értéktelennek tartják emiatt magukat.
De mi van akkor ha találkozik két fekete listás? Nem magától értetődne, hogy bármi más szempontból egészséges egyedek boldogan élhetnének együtt? Ez valahogy sosem merült fel más írókban eddig? Vagy visszatartotta őket az a tény, hogy ez a kapcsolat valóban tiltott, hiszen nem helyesli a társadalom, hogy ha mégis sikerülne, a rossz gének öröklődjenek tovább?
Hát az én ABO Destiel múzsám ezt súgta, hogy írjak a tiltott szerelemről, s erről fog szólni most ez a történet. :)
2304 szó 1 fejezet
Teljes történet itt:
http://archiveofourown.org/works/8397925 (Ha nem az external linkre nyomsz, akkor másold ki innen a böngésződ kereső mezőjébe)
(illetve a külső - external linken , valamint a hozzászólásoknál találhatod.)
Ez a történet egy ABO, azaz Alfa-Béta-Omega Univerzum harmadik darabja, ami önállóan is megállja a helyét, de csak az ABO Univerzum ismertetőjének olvasása után érdemes elolvasni, ami sok - esetlegesen - felmerülő kérdésre megadja a választ.
http://archiveofourown.org/works/7895854 <= ABO Univerzum ismertető. (Megtalálod a műveim között is.) (Másold ki a böngésződbe)
Tudtommal magyarul még senki nem írt a Supernatural / Odaát fandomban ABO történetet, én alkottam először. Bár nem ez az első ilyen történet, hiszen mint említettem ez egy harmadik novella, ami nem kapcsolódik az első kettőhöz, csak mint univerzum. Épp ezért önálló szériává tettem. HA már olvastál ezzel az univerzummal kapcsolatban ficet, akkor hamar megkedvelheted, amennyiben befogadó, és nyitott az elméd rá. :) Én addiktív lettem tőle. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABO Destiel - Tiltott Szerelem (+18)
Hayran KurguAz alfákról és az omegákról is vezetnek terméketlenségi - úgy nevezett - fekete listát. Ha felkerül erre a listára - legyen az alfa, vagy omega - egyforma katasztrófaként éli meg, hiszen a társadalom megbélyegzi őket. De ha ritkán is, előfordulhat...