t h r e e

502 27 2
                                    

Claire je oko 9 ujutro otvorila oči i okrenula se u svom velikom i raskošnom krevetu. Krevet je bio mekan i osjećala se, nekako bolje. Kod njezine, sad već bivše kuće, krevet je uvijek bio tvrd. Ne toliko tvrd koliko je bio neudoban madrac, nego tvrd jer nije osjećala dobrodošlicu u njezinom vlastitom domu. Okretajući se u krevetu, ojsećala se voljenom, iako Liama zna samo jedan dan. Nije ni sama znala zašto je tako.

Probudila ju je svjetlost koja je prodirala kroz dva velika staklena prozora koji su gledali u šumu. U isto vrijeme je izgledalo strašno, ali opet super. A i probudio ju je miris iz kuhinje. Liam se sada vjerojatno trudi udovoljiti joj i pripremiti nešto, ali njoj je dovoljno ako je on tu. Sjela je i na stolici pored prozora vidjela spremljenu odjeću, koju je Liam nabavio od jednog vukodlaka. Nasmijala se kad je vidjela da je tu stajala jedna haljina i pored nje traperice i hoodie. Claire je ustala i dogurala do tog stolca primjećujući poruku na hlačama. Instinkt mi je rekao da ćeš više voljeti hlače od haljine, iako bi super izgledala u njoj. 

Slatko. Ušla je u kupaonicu i obavila higijenu pa je obukla njezinu novu odjeću i otišla prema kuhinji. Liam je još stajao iznad štednjaka i pripremao nešto, veliko očito. Kad je Claire ušla u kuhinju, Liam je pjevušio, a imao je prelijep glas.

"Jutro" rekla je u sredini Liamovog pjevušenja i prekinula ga.

"Jutro" rekao je okrečujući se prema njoj. "Kako si spavala?"

"Super. Nisam tako dobro spavala mjesecima" 

"Drago mi je" rekao je još uvijek ne okretajući se prema njoj. Na stolu je bilo svega i svačega. Nije razumjela što će im toliko hrane, mislila je da će mu prijatelji doći u posjet ili slično. Tek je par minuta kasnije shvatila da je on vukodlak i da mu je potrebno toliko hrane. 

Ona kod kuće ujutro većinom nije jela, jer bi otišla u šumu, a kasnije je žurila u školu tako da nije imala ni vremena. Nakon što se najela, pospremila je za sobom i počela prati silno suđe koje joj je Liam ostavio. Iako joj je rekao da nije potrebno i da će on sam to spremiti, ona je ipak htjela pomoći. Kad je završila, Liam je završio također i spremili su se k Liamovom prijatelju koji radi lažna trupla.

Claire se gadilo to što netko uopće radi lažna trupla, jer je sigurno izgledalo gadno. To mjesto ili rupa u zemlji gdje su živjeli vukodlaci je bilo, a i opet nije bilo veliko mjesto. Oni su naravno išli pješice. Njoj je to išlo na živce jer nije bila u toliko dobroj formi kao Liam. Nakon odprilike 20 minuta hodanja, našli su se ispred jedne strašne kuće. Nije bila toliko strašna koliko ogromna s crnim zidovima. 

Sad joj je palo na pamet, što ako on uopće ne radi lažna trupla? Opet je uzgubila svu onu hrabrost koju je imala i onaj dan prije nego se pojavio onaj ogromni crni vuk. Opet nije osjećala neku navalu adrenalina, koja bi joj koristila upravo sada. Liam je pozvonio, i ona je očekivala nekog visokog doktora s velikim nosom i naočalama. Onakvi kakvi su u filmovima. Strašni, s bijelom kutom i skalpelom u ruci. Čekali su par minuta dok se velika vrata nisu otvorila i pokazala........ jedno lijepo biće? 

Bio je dečko, malo niži od Liama i imao je crnu kosu i tamno smeđe oči.

"Liam!" rekao je taj strašan tip koji uopče nije bio strašan s velikim osmjehom na svom licu. 

"Zayn!" viknuo je i Liam te raširio ruke za svog nižeg prijatelja. 

"Što te dovodi ovdje?" reklo je ono biće koje, kako smo čuli, ima ime Zayn.

Liam se samo nasmijao i pokazao na djevojku pored njega. "Woah Liam, opet?" 

"Shh" Liam ga je brzo prekinuo. "Trebam njezin leš"

"Znam da trebaš." Zayn je pogledao Claire koja se samo nasmijala. "A kako je ljepotici ime?"

"Claire" rekla je pokušajući napraviti osmijeh, koji je izgledao i više nego lažan.

"Uđite" Zayn je rekao okrećući se i ulazeći u kuću. Tu je bila samo dnevna soba i velike i strašne stepenice za gornji kat, po kojima je Zayn počeo hodati,a Liam za njim. Claire je samo hodala za njima dok su oni razgovarali kako se nisu vidjeli mjesecima, a žive u istoj rupi. Claire je bila tiho i razmišljala o Zaynovoj rečenici Opet? 

Što li je mislio sa time? Jeli Liam već falsificirao trupla od nekih djevojaka? Što se s njima dogodilo? Toliko pitanja a nema ni jednog odgovora. Ušli su u jednu sobu koja je zauzimala cijeli kat. U njoj su bile tolike naprave za koje čovječanstvo još nije ni čulo. Nakon što je Zayn u jedan stroj utipkao neke brojeve, Claire je morala leći u jednu napravu, koja je slična našoj magnetskoj rezonanci. Legla je na neudobnu ploču i u njoj ležala dobrih pola sata. Zayn joj je prije ulaska objasnio da je potrebno da ona bude u toj spravi toliko dugo, jer joj neki roboti moraju odrediti položaj organa i te stvari.

Sprava je bila debela, i nažalost nije mogla čuti o čemu Liam i Zayn razgovaraju. A tako je željela dobiti odgovor na svoja pitanja.  Nakon deset minuta joj je dojadilo stalno zujanje i ta svijetla koja su joj skenirala svaki dio njezina tijela. Osjećala se neugodno u svemu tome. Zaynu vjerojatno treba dugo posla da sastavi neživo ljudsko tijelo, a ona se nije baš ugodno osjećala kad je znala da će Zayn vidjeti njezine intimne dijelove. Dobro što nije morala biti gola.

Ali opet, s druge strane je bila uvjerena, jer je samu sebe uvjeravala, da je Zayn već sastavio mnogo leševa i da mu je to svakodnevni posao. 

Kad je prošlo trideset minuta, ni sekundu više, otvorila su se vrata te sprave i ona je izašla van. "Tijelo bi trebalo biti gotovo za 3 dana, pa dođite si po to" Zayn je rekao udubljen u misli  i gledajući na spravu koja mu je pokazivala podatke o njezinom tijelu. Liam se zahvalio, primio Claire za ruku i otišao van. Nije se mogla suzdržati, pa je upitala: "Koliko dugo se Zayn bavi s time?"

"Pa, oko dva desetljeća." Claire je laknulo. "Ali ne prima toliko narudžba" jednostavno prekrasno. 

"A što je mislio kad je rekao opet?" 

"Ništa. Pusti Claire, nije bitno."

"Liam odgovori"

"Nemoj sada, molim te"

"Ali zanima me"

"Prestani, rekao sam da nije bitno!" Liam se zaderao i nastavio hodati ostavljajući Claire za sobom.

(❆ i dugo očekivani 3. nastavak je tu :D molim vas votajte i komajte i ako netko nekim slučajem sutra [nedjelja, 22.12.2013] ide na božićnu bajku u čazmu, bilo bi kul vidjeti vas :D 

lots of love ♡ ❆)

WolfWhere stories live. Discover now