Nakon onog što se Liam razljutio zbog Claire nepoznatih razloga, ostala je mirna i nije ga htjela dalje uzrujavati. Vidjelo se da je bio pod stresom, iako se pravio da mu je dobro pred Zaynom. Nakon tog malog nesporazuma, Liam se takoreči smirio i razgovarao s Zaynom. Pričao mu je gdje je sakrio truplo i da je sad Claire oficialno slobodna i da više ne smije stupiti u nikakakav kontakt s vanjskim svijetom. "Kao da ću ikad pokušati takvo što," šapnula je tiho i iako su ju obojica čuli, odlučili su je ignorirati. Nisu se dugo zadržali kod Zayna, i sad je bio trenutak istine. Liam joj je obećao da će joj reći sve što ju zanima, ali sad više nije bila sigurna u to hoće li. Izgledao je kao da će početi bacati stvari ili porušiti najbliže stablo, ali je bio smiren. Na koži mu se vidjelo da je napet.
Izlazeći iz kuće, Claire nije htjela dodirnuti Liama da ne reagira kao meduza, dotakneš joj jedan dio tijela i cijelo tijelo joj reagira. Usporedba za peticu.
Htjela ga je pitati zašto je tako reagirao, ali se sjetila prošlog puta kad ga je ispitivala i on se naljutio. Ostala je sama i skoro bila silovana od jednog sexy dečka, ali opet je seksualni manijak. Prisjećajući se Nialla, bila mu je zahvalna. Niall je bio i razlog da su ona i Liam se opet na neki način približili, iako su bili već dosta blizu. Hodali su u tišini, a njoj je bilo dosta. Nije podnosila neugodnu tišini, ili bilo kakvu tišinu pa je odlučila napraviti prvi korak. Dotaknula je Liamu leđa. Polagano je spustila ruku na njegova leđa i osjetila kako se Liam opustio pod njezinim dodirom. Uzimajući to kao priliku, upitala ga je:
"Što ne valja?"
Liam je uzdahnuo. "Ništa bitno. Jednom ćeš saznati," rekao je tiho.
U tren je bila razočarana, ali to se već događalo, tako da ju nije previše dirnulo. Suočila se s gorim situacijama.
Nije htjela tiskati njegove gumbe koji su ga držali smirenim, ali je ipak upitala: "Sjećaš se što si mi obečao?"
Nije morao promisliti dvaput, znao je o čemu se radi. Nije se razljutio jer se i sam sjetio prošlog puta kad ju je ostavio samu i što se dogodilo. Nasmijao se i uzeo Claire za ruku. "Ispričat ću ti kad dođemo doma."
I ona se samo nasmijala i krenuli su prema Liamovoj kući. Put nije bio dug, ali proveli su ga razgovarajući o tome kako je Liam odveo tijelo na onu livadu. Objašnjavao joj je kako se morao skrivati da ga ni druge životinje nebi našle, a na sreću, nije bilo ljudi u okolici. Sada samo treba čekati dan kada će netko naći njezino tijelo. Liam je to objašnjavao kao događaj na koji je ponosan, a Claire ga je gledala s tolikom ljubavlju u očima.
Ulazeći u kuću, Claire se bacila na kauč čekajući Liama da sjedne i počne pričati. Liam je shvatio njezine mjere kad ga je gledala tako milim očima pa je sjeo i započeo.
"Oko deset godina prije, upoznao sam jednu curu. Zvala se Amelia. Sličila ti je. Imala je dugu smeđu kosu i smeđe oči, nešto slično mojima i bila je prelijepa. Naravno, ne može se usporediti s tobom. Ti si ljepša od nje," Claire se nasmijala, "Našao sam ju već skoro mrtvu. Prolazio sam gradom i vidio kako ju neka dvojica tuku, na što sam izgubio živce jer su oni bili dvojica i to dečki, a ona samo jedna cura. Ubio sam ih na mjestu, a nju uzeo sa sobom.
Nisam ju mogao tako ostaviti, bila je gotovo mrtva. Pozvao sam Zayna i pošto je on doktor, pregledao ju je i na neki način ozdravio. Drugi dan joj je bilo bolje, pa sam je upoznao sa ovim svijetom vukodlaka. Nisam ju htio ubiti, bila je tako krhka i mala. Predložio sam joj da ostane, ali naravno da sam prije izmislio nešto što bi ju navelo da ostane.
Još danas si to ne mogu oprostiti.
Izmislio sam da ju je vlastita obitelj počela vrijeđati, te da ju je njezin brat počeo tući. Rekao sam joj grozne stvari o njezinim prijateljima, i ne mogu vjerovati kakav sam gad bio. Povjerovala je, naravno. Plakala je. Rekla je da se više ne želi vratiti i nek ju pretvorim u vukodlaka.
Prvo nisam bio siguran dal je to pravi izbor, tako da sam ju ostavio par dana da razmisli. Iskreno, u nekom dijelu mozga bio sam siguran da je to prava i super ideja, ali drugi dio mi je vikao da ju pustim na miru, kažem istinu i vratim kamo i pripada: u ljudski svijet.
Kasnije sam shvatio da želi postati vukodlak da ubije svoju obitelj i osveti se. Ona ljupka curica, Amelia, postala je čudna. Osvetoljubiva. Nisam ju preobrazio pa sam ju pokušao odgovoriti od toga, nije me slušala.
Rekla je da, ako ju ja ne želim pretvoriti, netko drugi hoće. Krenula je van i ne prema nečijoj kući nego u šumu jer je znala da tim danom imamo skupštinu. To se događa jedamput na mjesec. Otišla je i počela bježati, koliko god sam bio brz, nisam je mogao pratiti. To je bilo zato jer je Zayn u njezinu ljudksu krv unio krv vukodlaka, i ona je zapravo bila oboje.
Nije joj bilo dosta, htjela je biti vukodlak cijelom krvlju, ne samo dijelom.
I baš kad sam ju htio uloviti," Liam je zastao i stresao se, na što je Claire položila ruku na njegovo koljeno, umirujući ga. Liam je samo kimnuo glavom i opet nastavio.
"Bilo je gotovo. Došao je neki vukodlak iz drugog plemena i raskomadao ju. Pred mojim očima. Reagirao sam brzo, ali nisam ga mogao maknuti s nje. Njezin zadnji krik za pomoć je nešto što me prati već godinama. Izgubio sam ju, zbog mene."
Počeo je plakati. Slomio se pred njom. Claire se približila i zagrlila ga. Nije se ni pokušao odmaknuti, zagrlio ju je nazad i šapnuo: "Bojim se da se to ne desi tebi."
(MENI JE TAKO ZAO STO NISAM NAPISALA NASTAVAK SKORO 10 DANA ILI VISE ZAOOOOO MI JE <333 I ZAO MI JE STO JE KRATAK NASTAVAK ALI JE OVO BILO NESTO NA BRZINU:D
AGAIN, SORRYYYYY. SKOLA CE ME JEDNOG DANA DOKRAJCIT-.- UGL, NECU STAVLJAT NASTAVKE CESTO, JEDNOM, DVAPUT TJEDNO, ALI POKUSAT CU DA BUDU DUZI :D
THANK YOU SO SO SO SO MUCH FOR 1000 REDS YOU GUYS ARE THE BEST <33333333333333333333333333333333333 NEMOGU OPISAT KOLIKO VAS VOLIM<3
SUTRA IDEM U CINESTAR GLEDAT BELIEVE I JAKOSUPER SAM UZBUĐENA JER SAM VEEEEELIKI BELIEBER :P AKO IDETE, JA IDEM U VARAŽDIN U 4:20PM [AKO NETKO NEKIM SLUCAJEM IDE HAHAHAH], ZBOG UZBUĐENJA I PISEM CAPS LOCKOM :P
I LOVE YOU ALL <3 <3 <3 )