t h i r t e e n

149 12 5
                                    

Ujutro sam se probudila sama u krevetu. Liam je već otišao, ali tako je bilo svako jutro pa nije bilo ništa loše. Takav je bio dogovor s Harryem, a ja nisam htjela svađu s njim. Ipak je on bio moj šef u svemu tome.

Danas je na redu bio lov, što znači da smo svi morali ići u šumu ili taj ograđeni prostor i loviti. Naravno, nismo išli svi odjednom jer nisu imali toliko životinja. Da idemo svi, netko bi uspio loviti tri srne ili jelena, dok drugi ne bi nijednu. Bilo je poštenije da idemo u dvije skupine, ponekad i tri.

To je bilo užasno dosadno, samo da se zna. Da, bili smo gladni i to nam je bio doručak koji je vukodlaku bilo nešto najvažnije.

Jedan vukodlak je mogao pojesti mnogo, ali opet ne toliko koliko životinja bi ti djelatnici pustili. Ženka može pojesti jedan do dva jelena, a mužjak do pet. Naravno, ovisi o mnogo toga. Pustilo bi se oko četedeset jelena i dvadesetak jedinki druge vrste. Nekad su bile ovce, nekad čak i konji. Rijetko kada.

Ustala sam i spremila se za lov, što znači da sam samo obukla neku bijelu, već potrganu majicu i kratke hlače. Iako je bila sredina jedanaestog mjeseca, nije mi bilo hladno. Prednost dlakavosti: nije vam hladno kad se ljudi smrzavaju. Nedostatak: u ljeti se vjerojatno znojiš kao da si pretrčao maraton.

Odjeća je zapravo bila nevažna. Kad se transformiraš u vukodlaka sve što imaš na sebi se potrga i to kasnije možeš baciti u smeće. Problem je kad se trebam ponovno transformirati u čovjeka, bez odjeće.

Louis je predložio da svi svoju odjeću ostavljamo na nekim tajnim mjestima i kad se pretvorimo u čovjeka da ne hodamo goli. Louis je bio dobar tip, a Ashley je bila zaljubljena u njega. Nije htjela to priznati, ali vidjelo se da ga voli. Louis je, naprotiv, bio papak.

Bio je kao onaj popularan dečko u školi kojeg sve cure vole, i onaj koji flertuje sa svakom. Onaj koji ostavlja svoje prijatelje i traži nove. Samo je u ovom slučaju Louis bio onaj kojem je stalo do prijatelja.

On se, naravno, svakoj pokušao uvući u krevet. Zapravo, u krevet mi nema baš nekakvog smisla jer još nitko nije imao seks u krevetu nego u šumi. Jadna drva, što su sve morala vidjeti.

Natrag na stvar, pokušao je zavesti i mene. Liam još nezna da se to dogodilo i trebalo bi tako ostati. Ne želim mu reći jer bi on prepolovio Louisa na dva djela. Jedini razlog. A na kraju se ništa nije ni dogodilo. Ja sam tek došla u dom, on je bio tamo već neko vrijeme i pokušao biti frajer. Pokušao me poljubiti, a ja sam ga ošamarila i to je bilo to.

Nakon toga smo ostali dobri prijatelji. On je to više htio jer bih ja inače rekla Liamu. Pored svega toga, Louis je dobar čovjek/vukodlak.

Lov je trajao nekih dva sata, uz to da je još izbila i tučnjava i neznam tko je u njoj sudjelovao. Tada je bilo oko jedanaest prijepodne, a ručak je tek u dva. Imala sam tri sata za sebe, a pošto je Ashley nestala negdje (vjerojatno je s Louisom) htjela sam vidjeti Liama. Iz džepa sam izvadila mobitel koji mi je Liam darovao kad sam postala vukodlak, i nazvala ga. Prvo mi se nitko nije javljao pa sam odlučila prošetati.

Razmišljala sam o Liamu. O danu kad smo se upoznali, razmišljala sam o tome kako sam prava sretnica što je odabrao mene. Neznam je li to tako, ili sam ja zamislila da svi postanu predivni i sexy. Svaki vukodlak izgleda predivno, pitanje je jesu li izgledali tako i prije preobrazbe ili ne. Ja za sebe baš i ne mislim da sam ljepotica, to je još ostalo od mene dok sam bila čovjek. Bila sam problematična, ali Liam je prihvatio ono što jesam. Čak sam i pušila prije. To mi zaista nedostaje.

Htjela bih zapaliti cigaretu, ali ovdje je to ultra zabranjeno. Sranje. Kad bih počela razmišljati o nečemu, tad bi mi ti stvarno nedostajalo. Kao sada pušenje. Pokušala sam sama sebi odvući pažnju od toga i misliti na nešto drugo. Nažalost, ništa mi nije palo na pamet. Pokušala sam nazvati Liama opet, da mi on odvuče pažnju. Naravno, nije se javio. Možda je i on sam u lovu. Ili je opet otišao kod Zayna.

Šetala sam šum i namirisala dim cigarete. Bilo mi je čudno, ovdje nitko nesmije pušiti. To pravilo je bilo glupo jer pluća vukodlaka nisu jednaka kao i pluća čovjeka. Naravno, Harry i Albert inzistirali su da nitko ne puši. Nije to neka vrsta kazne zbog koje te pošalju na pusti otok. Samo se moli da se to ne radi. Nitko ne sluša Alberta. Vidjela sam mnogo njih koji puše. Oh, sranje, opet. Pošla sam za mirisom i naišla na Harrya koji očito nije čuo moje korake. Harry i... Ashley? Ona je bila ta koja je držala cigaru u ruci, a Harry je nije grdio zbog toga.

Znači tu je Ashley. Tu je bila i svaki drugi dan. Na trenutak sam pomislila na Harrya i Ashley u krevetu i želja za cigaretom mi je odmah nestala. Počela sam koračati brzim koracima prema zgradi. Ashley i vlasnik svega ovoga, zanimljivo. Kad sam bila dovoljno daleko, nazvala sam Liama. Bilo je još sat i pol do ručka. Ovaj put se Liam i javio.

"Claire," rekao je smirenim glasom, "je li sve u redu?"

"Možeš li doći po mene? Ili ostati ovdje?"

"Da naravno, ali što se dogodilo?" Sad je već bio zabrinut. Mogla sam zamisliti da stišće šaku.

"Samo," počela sam, "nedostaješ mi i razmišljala sam o svemu i," zastala sam, birajući riječi, "želim te ovdje."

"Dolazim odmah," rekao je brzo i poklopio bez pozdrava. Bila sam naslonjena na ogradu koja je djelila šumu i zgradu i gledala u daljinu, čekajući Liama.

Na pamet mi je palo još nekoliko stvari koje su mi nedostajale, a jedna je bila i seks s Liamom. Zajedno smo već neko vrijeme i iako smo radili to prije, sad sam zatvorena u ovome.

Moje prljave misli je prekinuo zvuk Liamovog automobila koji je upravo parkirao ispred zgrade. Otvorio je vrata i ja sam mu potrčala u zagrljaj. Nisam dvaput promislila nego sam ga samo poljubila, a on se nasmijao.

"Za što je ovo?" Upitao je sa smješkom na licu.

"Želim te," šapnula sam mu na usne prije nego sam ih opet spojila.

-

Oooookaaayyy claire u bad ass.

Mislim pusenje ubija ej!!!!! Nemojte misliti da nece probati kasnije ;))))

IIII TKO JE SPREMAN ZA AKCIJU? BECAUSE I TOTALLY AM ((((not))))

Drugi chapter ce vjerojatno biti jako erm, ne za osobe mlađe od 13 godina? Hahaha kakogod, vjerojatno ce se liam i claire pojebat ako ne promijenim ideju ;-)

I uopce neznam koliko ovaj nastavak ima rijeci jer je pisano na mobitelu tak da hahaha ospricavam se ak ima kakvih gresaka i zao mi je ak je kratko okay 😂

ily guys so so so much 💖💎💖💎💖💎

WolfWhere stories live. Discover now