f o u r t e e n

158 13 3
                                    

Liam je bio taj koji je prekinuo poljubac samo da bi naslonio svoje čelo na moje. Kad sam još bila čovjek, mogla sam osjetiti njegovu toplinu. Vukodlaci su topliji od ljudi, a sad mi je sasvim normalno.

Promatrali smo se dosta dugo, nijedan od nas nije rekao ni riječi. Čim sam ga duže gledala, mogla sam vidjeti kako mu oči sjaje nekim novim žarom. Imao je predivne oči. Bile su smeđe, ponekad i crne, ali bile su mnogo ljepše od mojih smeđih. Bio je preljep i uvijek sam bila zahvalna što ga imam. Dok sam ga tako gledala defitivno sam razmišljala da ga želim, odmah i tu. On je možda razmišljao o istome ili ipak o tome kako da mi kaže ne, a da me ne povrijedi. Nisam ga mogla pročitati.

Nakon što se činilo kao vječnost, on je bio taj koji je progovorio:

"Ne možemo tu, previše radoznalih papka. Ne mogu te ni odvesti kući, znaš to."

Prevrtila sam očima. "Ako se radi o tome što je Harry rekao, on je trenutno zauzet i neće biti gotov još koji sat." Koga uopće briga što Harry kaže. On je i rekao da je zabranjeno pušenje.

Bilo mi je užasno A) čudno i B) odvratno to što su Ashley i Harry iali bilo kakve seksualne odnose. Ipak je to bila Ashley, moja najbolja prijateljica, a Harry je bio Liamov poznanik. Mislila sam dali da kažem Liamu što se događa kad me je pitao kako znam da je Harry zauzet, ali nisam rekla ništa.

"Samo znam," prošla sam rukom kroz moju kosu, "idemo, molim te."

Napravila sam izraz lica koji je uvijek djelovao i Liam nikad nije mogao reći ne. Liam je uzdahnuo i pogledao prema šumi. Vjerojatno je pokušao čuti Harrya ili je možda htio da ih nitko ne vidi.

"Ne mogu te odvesti kući," rekao je još uvijek gledajući u šumu bez ikakvih emocija na njegovom licu. Nakon par minuta je svoj pogled usmjerio u mene, "predaleko je. Ali možemo otići negdje drugdje."

Sad se njegovim licem razlio veliki osmjeh, a ja sam se zločesto nasmijala. Pogledala sam okolo i nisam vidjela nikoga tko bi me mogao tužakati. "Idemo."

Iskreno me nije ni bilo briga ako bi me tko vidio. Možda ne bi rekao Harryu, ali ako bi, nisam ja jedina koja krši pravila.

Liam me uzeo za ruku i ja sam brzo skočila na njegova leđa. On je počeo trčati do jedne male drvene kućice koja je bila dosta daleko od doma, ali opet dosta blizu da se mogu vratiti na vrijeme. Kuća je izgledala kao vikendica i nije bilo nikakvih kuća okolo nje. Sviđalo mi se.

Liam me uveo u kuću i otvorio usta da mi objasni čije je ovo, ali mu ja nisam dopustila. Poljubila sam ga, a on me nije puštao. Kuća je zaista bila malena pa su sve sobe bile spojene u jednu. Liam i ja smo doteturali do kreveta i bacila sam Liama na njega. Sjela sam na njega s nogama svakoj na jednoj strani te opet poljubila Liama. On je primio krajeve moje majice u svoje ruke i poljubac je bio prekinut samo na trenutak.

Liam je već počeo otkopčavati gumbove mojih kratkih hlača, ali sam nas ja preokrenula da je on tada bio na meni. Počeo je ostavljati poljupce na mojem vratu i prsima. Sad sam ja primila njegovu majicu i bez razmišljanja je potrgala. Osjetila sam Liamov smijeh na meni.

"Nisam mislio da si tako napaljena, princezo," rekao je gledajući me u lice. Ja sam ga privukla k sebi i počela ga ljubiti, a on je počeo stenjati. Počeo je svlačiti moje hlače, a ja njegove nisam poštedila. Na kraju on nije poštedio moj grudnjak ni gaće. Liam je počeo stvarati male krugove unutar mog bedra i ja sam podigla svoje bokove, kako bih mu bila blizu. On je na to odgovorio stenjanjem. Uzela sam elastiku njegovih bokserica u svoje ruke i povukla ih dolje niz njegovih nogu. Odlučila sam mu poštedjeti barem bokserice, da ne ide gol kući.

Sad smo oboje bili goli, a ja nisam više mogla čekati. Nije ni Liam.

Brzo je iz svojih potrganih hlača izvadio kondom i stavio ga na sebe. Legao je opet na mene i šapnuo mi na uho:

"Spremna, princezo?"

"Liam daj počni već jednom!" vikala sam, a Liamu nije trebalo dvaput reći. Ušao je u mene na što smo oboje zastenjali. Počeo se kretati i šaptati u moje uho Predivna si ili me ljubiti po prsima. Nakon nekoliko trenutaka smo oboje pustili i Liam se bacio na krevet pored mene.

"Ovo je bilo," Liam je započeo, a ja sam završila za njega, "savršeno."

Okrenula sam se i poljubila ga, a onda nas je on odmaknuo i rekao:

"Malena moraš se vratiti."

"Ali ja se ne želim vratiti," namrštila sam se.

"Žao mi je. I ja bih ostao ovdje, ali Harry bi se ljutio." Da baš.

Nisam se ljutila, ustala sam se i obukla majicu i hlače koji su ostali nepotrgani.

"Žao mi je za tvoju odjeću," rekla sam.

Liam se počeo smijati. "Vrijedilo je," namignuo je.

"Volim te," rekla sam gledajući Liama.

"I ja tebe," nasmijao se. "A sada moramo ići." Skočila sam na njegova leđa, a on je počeo trčati prema domu. Ostavio me na stražnjem ulazu, i još sam imala pola sata vremena prije ručka. Otišla sam u svoju sobu zadovoljna onime što se dogodilo.

Tad mi je na pamet opet pala Ashley. Gdje li je sad? Nije li se možda već vratila?

Rekla sam sama sebi da ću je naći na ručku, ako se pojavi.

Ali Ashley je bila najmanje bitna. Bitno je bilo to što volim Liama i ono što se dogodilo.

Tih pola sata sam provela u svojoj sobi čitajući neki stari roman Williama Shakespearea. Pokušavala sam se koncentrirati na tekst u knjizi ali sve što mi je padalo na pamet bio je Liam, ja i Liam. Igrala sam snimku sebe i Liama u svojoj glavi tisuću puta dok se nisu oglasila zvona za ručak. Prije nego li sam izašla iz sobe poslala sam poruku Liamu:

Hvala ti za danas 😊😘

-

HOLY SHIT OVO JE LOSE OVO JE PRELOSE OVO JE SRANJE JA SE DUBOKO ISPRICAVAM STO JE OVO TAKO LOSE IM SORRY REALLY SORRY

ovo je prvi put da pisem sex scene i LOSE JE IM CRYING 😭😫 oprostite na tome btw :(

Hahahaha ovo je stresnooooo. Again, pisala sam ovo na mobitelu pa neznam koliko dugo je doslo, nadam se da je barem 2 str :P ako nije, iduci ce nastavak biti dulji #promise ;-)

i danas sam nekim cudom isla na prvi dio price i vidjela da ima skORO 1,000 CITANJA?????????? OH MY GOD NAJBOLJI STE ALI OZBILJNO ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

i imam jos nesto za reci: znam da sam sama kriva sto je wolf izgubio hmm, aktivnost? eee ali bilo bi super ako biste rekli svojim frendima, mamama, tatama, bakama, unucima da citaju hahahaha volim vas do mjeseca i nazad ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Ps. ask.fm/calurnhood :-)

Pps. Liam na gifu pored can wE JUST

WolfWhere stories live. Discover now