Liam je polako prolazio prstima kroz njezinu kosu, a Claire je ležala s glavom na njegovim nogama. Nitko od njih nije ništa govorio dosta dugo, ali to nije bila nikakva neugodna tišina. Nije ni bila neka velika tišina, jer se većinom čulo Liamovo kucanje srca. On je ipak vukodlak, to je normalno za njih. Imaju snažnije tijelo i dobro podnose ozljede, ali za one dublje rane i veće ozljede im ipak treba više vremena. Liam je jednom bio jako ozljeđen, zbog napada drugog vukodlaka. Napad je bio neočekivan, ali se Liam izvukao. Neću previše dramatizirati, nije to bilo ništa strašno. On je slomio samo par kosti na rebrima. Tek je bio postao vukodlak, i krenuo je šetati šumom, totalno zbunjen jer nije znao kako se sad treba ponašati, i nije znao ništa o vukodlacima. Nanjušio je malu srnu, brzo se preobrazio u vukodlaka i htio ju pojesti, ali jedan drugi vukodlak je naumio isto. Vidjevši da se sivi vuk približava, vuk iz plemena u Južnoj Americi potrčao je na njega, srušivši ga i počeo ga je udarati i gristi svojim oštrim zubima. Griženjem mu je odstranio dio kože i dlake na trbuhu. Taj smeđi vuk koji je totalno namjerio ubiti Liama, u početku je bio uspješan u svojim dijelima, ali tada je došao Albert, anđeo, i ubio onog velikog smeđeg vuka. Čim je smeđi vuk bio ubijen, Liam se uspio preobraziti u čovjeka i osjećao se grozno. Jednostavno rečeno. Kako i nebi, kad nije imao kožu na trbuhu i slomljena rebra, ali nekoliko minuta kasnije njegova koža je zacijelila. Kosti nažalost ne zarastaju toliko brzo. Prvo je bio kod Alberta, koji je ujedno i doktor. Vukodlaci su inače doista obrazovani ljudi, jer očito nemaju ništa drugo raditi u svoje slobodno vrijeme. Neki od njih odlaze u 'ljudski svijet' da prenesu svoje znanje. Znam, znam. Zakon zalaže da čovjek ne smije vidjeti vukodlaka bio on u preobrazbi ili ne, ali oni koji idu u ljudski svijet većinom pitaju za dopuštenje. Većinom. Uglavnom, Liam je nakon oporavka ostao kod Alberta dok nije naučio sve što treba znati o vukodlacima. O sebi. Bila je to neka vrsta škole. Liam je bio još mlad, a mladi vukodlaci su u večini slučajeva agresivni. 'Novorođeni' su, neznaju što im se događa i žele ubiti sve oko sebe. Ili se uvale u probleme.
"Najvažnije, upamti da biti vukodlak nije izlet do trgovine i nazad. Nije to lak posao," tiho je rekao Albert, otvarajući knjigu koju je cijelu večer držao u svom krilu. "Ovu su knjigu napisali moji preci, moje prabake i pradjedovi, koji su sada i tvoja obitelj. Jednom kad postaneš vukodlak, ti si dio jedne velike obitelji. Nemoj me shvatiti pogrešno, nije to neka vrsta prave obitelji. Naravno da možeš naći curu kao vukodlaka i naravno da ju možeš odvesti doma i jebati ju do zore," na te riječi Liam je zacrvenio kao paprika. Albert je sa smješkom nastavio, "znaj da ćeš se nekad osjećati uzvišeno i jako, ali nemoj da ti to previše uđe u mozak. Ako se susterneš s čovjekom, nemoj ga napasti i nemoj mu dati razlog da sumnja u tebe. Poslije ćeš čitati zakon, bit će ti jasnije," Albert je zatvorio knjigu i stavio ju sa strane. "Najvažnije od svega, ne uvaljuj se u probleme. Ne treba mi to. Imam povjerenja u tebe, imaš ono nešto i nemoj to pokvariti. Pogotovo ne s ljudima. Pokušaj ne ubiti previše vukodlaka, a pogotovo ne one za koje znas da su iz drugih plemena. Ako ih ubiješ previše, objavit će nam rat i ne želim ponoviti ono što su vidjeli moji bake i djedovi. Smo se razumjeli?" Albert ni nije dao Liamu vremena da odgovori, već je ustao i nestao između polica punih knjiga. Liam je gledao okolo i spazio neku ogrlicu na Albertovom stolu. Nije to bila neka ogrlica, više kao neki lanac i privjesak. Medaljon. Nije previše pažnje posvećivao tom lančiću, nego je gledao uokolo i pokušavao zapamtiti ono što mu je Albert prije nabrajao. Ali Albert se nije dugo vraćao, a Liam je dobio veću volju da ode do stola i pogleda što je to. Ustao je i došao do stola te uzeo taj lančić u ruke. Spremao se otvoriti medaljon, ali je odjednom osjetio bol u glavi u cijelom tijelu te je pao na pod. Bio je to Albert.
Prisjećajući se svojeg prvog sata na kojem se pokazao jako znatiželjan o svemu, Liam se nasmješio na to sjećanje. Bio je mlad, i kao čovjek i kao vukodlak. Mlad i blesav. Claire je šutjela, slušajući Liamovo kucanje srca. Nije ni htjela govoriti, bila je preslaba i pre umorna za to.
"Spavaš?" Liam je upitao tiho mičući kosu s njezinog lica.
"Ne još," odgovorila je pospanim glasom.
"Jel ti bolje?"
Claire je samo kimnula glavom, a Liam je nastavio govoriti, "Znaš, kad si prvi puta došla na livadu, ja sam bio tamo. Izgledala si tako nevino i maleno, i znala si plakati. Ali bila si predivna, uvijek. Bila i ostala," rekao je na što je Claire osjetila njezine obraze da se žare. "Nakon tog prvog puta kad sam te vidio, znao sam slučajno prolaziti tim dijelom šume i opet bih zastao da te vidim. Bilo mi te žao, ali nisam nikad skupio snage da ti se približim i da te pitam kako si ili što ne valja. Neznam zašto nisam, ali ovako mi se sviđa. Da sam te prije pitao i doveo ovdje, možda bi te netko odveo negdje drugdje, daleko od mene. Desi se, bio je jedan slučaj ovjde u Longviewu, možda ću ti jednom ispričati," Liam se nasmijao znajući da će si Claire razbijati glavu s time,a njoj je odlaknulo što je konačno zala kako se zove grad u kojem će očito provesti dugo vremena. "Sjećam se da si znala crtati. I onda se živcirati kad ti crtež nebi dobro ispao. Uvijek si zgužvala papir i bacila ga sa strane, ali par minuta poslije bi ga pokupila jer ti je bilo žao zagaditi prirodu. Slatko."
Na te riječi ga je Claire zaigrano udarila u koljeno a Liam se zahihotao. "Ja nisam slatka, ne želim biti slatka," rekla je igrajući se Liamovim hlačama. "Želim biti sexy."
Liam se nasmijao, a ni ona nije mogla ostati ozbiljna. "Kasno je, trebala bi spavati."
"Ali tu mi je dobro," rekla je pokušavajući napeti mišiće da se Liam ne može pomaknuti ispod nje.
"Claire... Kasno je i sutra moramo ići Zaynu."
Na to je ona popustila i dozvolila Liamu da ju odnese u njezinu sobu. Kad ju je položio na krevet i otišao, ona je još dogurala do kupaonice i obavila što je trebala. Tad se bacila na krevet i odmah zaspala.
Ujutro ju je probudio Liam koji ju je počeo škakljati. Pokušala se praviti da spava, ali nije uspjela. Nakon par minuta je ustala i lupila Liama u rame te otrčala brzo u kupaonicu. Nakon što je bila gotova sa svojim pripremama, krenuli su prema Zaynu. Hodajući pored mjesta gdje ju je Niall prvi puta 'napao', Claire je zadrhtala, a Liam je još čvršće stisnuo njezni ruku. Po sjećanju, Claire je znala da su na pola puta pa je uzela trenutak za Liamovo ispitivanje. Imala je toliko pitanja za njega.
"Liam," počela je, "mogu te pitati nešto?"
Liam je kimnuo.
"Kakav je to jezik bio na kojem si vikao na Nialla? Još uvijek me muči ono od prošlog puta dok smo bili kod Zayna i dok si me ti ostavio, znaš. Ono dok je Zayn rekao opet?"
" Postavljaš previše pitanja, znaš?"
Claire je slegnula ramenima. "Znam."
Liam je puhnuo i okrenuo se prema njoj, "dok dođemo doma."
"Ali ja ne mogu čekati još duže!"
"Claire, ne počinji. Ili ćeš čekati još malo ili nećeš nikad znati."
Htjela mu je prigovoriti. Otvorila je usta ali ih je zatim zatvorila shvaćajući kako će joj se više isplatiti da čeka. Ostatak puta prošao je u tišini.
Kad su došli do Zayna, on ih je čekao u onoj sobi gdje je zapravo klonirao mrtvu Claire. Pozdravili su se i krenuli na posao.
Dok su Liam i Claire došli su sobu, na stolu je već ležala mrtva Claire i izgledala je super. Mislim, super kao ista Claire. Zayn stvarno zna što radi. Mrtva Claire bila je blijeda s ožiljkom na vratu. "Stavio sam ožiljak na vrat sličan onomu koju ostavlja medvjed. Svi će misliti da te napao medvjed," rekao je Zayn.
"Hvala ti," uzvratila je Claire i pružila mu osmjeh.
Claire je promatrala sebe dok su Liam i Zayn razgovarali o ečemu što ona nije mogla razumjeti. Govorili su tiho, ali je uspjela čuti par riječi.
"Trebalo bi se požuriti staviti to tijelo znaš"
"Zašto? Pa nije ni takva žurba."
Zayn je uzdahnuo. "Ljudi će doći."
(tam tam taaaaaaaam. Nemam nis puno za reći, hvala vam za 600 čitanja i ako imate kakva pitanje pitajte me na ask.fm/takemetocalifornia :) don't forget to vote and comment, love you <3)