s i x

400 28 2
                                    

Claire mu je uzvratila poljubac. Osjećala se dobro, i zato jer je Niall imao tako sexy usne. Ljubili su se par sekundi dok nju nije udarila stvarnost i zapravo je shvatila što upravo radi. Koliko god se Niall dobro ljubio, i koliko god je uživala, morala se maknuti. Nije joj baš uspijevalo. Niall ju je previše stisnuo k sebi i nije popuštao. Prestala ga je ljubiti, nije reagirala kad ju je još više privukao k sebi, i mislila je da će prestati, ali Niall nije prestajao. Pokušala je vrisnuti, ali ni to nije uspjela. Sama si je kriva zbog ovog. Glupača je sama išla ljubit čovjeka za kojeg i sama misli da je seksulni manijak.  Ali opet, s druge strane, Niall je bio predivan da bi mu se reklo ne. Iako je i on kriv.... Ma obadva su krivi.

Ljubeći ju, Niallu to nije bilo dosta pa je spustio svoju ruku niže, na granicu njezinog struka i stražnjice. Ona je pokušala maknuti njegove ruke, ali on je bio brži, zgrabio joj šake i nastavio ju je ljubiti. Osjećala se prljavom, i htjela da pored sebe ima žilet. 

Ali tada je došao njen anđeo, zgrabio Nialla i srušio ga na pod. Naravno, to je bio Liam. Izgledao je ljuto i oči su mu u trenu postale tamnije nego inače. Počeo je režati na Nialla, na njoj nerazumljivom jeziku.  Uplašila se te je gledala na ta dva vukodlaka koji su jos do prije pola sata bili najbolji prijatelji koji se nisu vidjeli 30 godina. Još jednom je uhvatio Nialla za njegovu jaknicu koju je imao i rekao mu kroz zube: "Još jednom to učini, i završit ćeš kao i tvoj dragi bratić"

Tad ga je pustio, i još jednom se zaderao Ižađi van, a Niall je otišao, bez ikakvih osjećaja na licu. Kad se Liam vratio u kupaonicu, Claire je sjedila na umivaoniku drhtajući. Bez ikakvih dvoumica, Liam ju je zagrlio. Ona mu je uzvratila, stiskajući ga.

"Jesi dobro?" upitao je, gledajući je u oči. "Ako te taj balavac još jednom dotakne, kunem se da ću ga ubiti vlastitim rukama!" Liam je izgledao stvarno ljutito i počeo gunđati nešto na onom jeziku na kojim je Niallu vjerovatno opsovao sve živo i neživo.

"Da i ne" rekla je tiho, skoro pa šaptom. Liam je šutio, dajući joj priliku da govori. "Da zato jer sam trenutno tu, još uvijek i nisam silovana," pogledala je u Liama i brzo vratila pogled na svoje cipele. "Nisam dobro zato jer.........." osjećala je kako joj se obrazi žare. "Imam jedan problem." Liam je gledao u nju, ne shvaćajući što Claire želi reći. Šutio je opet dajući joj do znanja da nastavi govoriti, a ona nije znala kako bi se izrazila.

"Problem,um...... Ženski problem..... tamo dole" rekla je crveneći se kao paprika. Liam i dalje nije shvaćao dok nije malo bolje promislio i shvatio o čemu se radi. Oblikovao je usta u malo slovo o, i rekao joj da se ne brine. Otišao je van iz kupaonice i ubrzo se vratio s paketom tampona. Ona ga je samo čudno pogledala s pogledom kako-si-dovraga-to-tako-brzo-donio, ali on se samo nasmiješio.

" Recimo da sam imao vezu s ljudskim curama i njihovim problemima. Na kraju krajeva, i ja sam išao u školu i učio o tome, samo što sam u ovih 35 godina odkako sam vukodlak, nisam mislio da će mi trebati," rekao je češući stražnji dio svog vrata. Jadna, Liam ju je opet zbunio, i mislila je da je pravo vrijeme da ga pita sva ona pitanja koja su ju mučila. 

Ipak je odlučila ne biti prenagla te istjerala Liama van da se osvježi i istušira. Dok joj je vruća voda kapala niz tijelo, pokušala je sama doći do nekakvih odgovora, ali nije mogla izmisliti ništa što bi bilo dosta dobro da bude pravi odgovor. Mučilo ju je 1. još uvijek onaj dan kad se Liam razljutio i kad je upoznala seksualnog manijaka ili ti ga Nialla 2. zašto dovraga ima sačuvane tampone u svojoj kući?  Nije znala jeli prebrzo da ga upita, ali opet, poslije će biti prekasno.

Kad je obavila što je trebala, obukla se u nešto udobnije aka trenirku i neku njoj preveliku majicu , jer joj je Liam već napunio ormar. Gledajući se u ogledalo, odlučila je reći Liamu vijesti o njoj i njezinom nestanku i sjetila se kako bi dobro bilo da ona ima i prijateljicu ovdje. Nije da Liam nije bio dobar, naime bio je i više nego dobar, ali ona je trebala ipak neko žensko društvo. 

Tamo, u ljudskom svijetu, imala je neke takozvane prijatelje, ali to je više bila neka bezvezna šala nego neko pravo prijateljstvo. Claire je tamo više bila kao neka osoba koju imaju u rezervi i koju ne moraju paziti jer je tako i onako suvišna. Eh, da. Takvi su ljudi. 

Kao što ste mogli shvatiti, Clairin život u Washingtonu nije bio baš najbolji. Razmišljajući, shvatila je da ako bi postala vukodlak, život bi bio lakši. Nebi se morala brinuti o ničemu i bila bi prihvaćena. Ne, to se činilo glupo i na tu misao je odmahnula glavom. Naravno, Claire nebi bila Claire da joj tad nije zapelo na um, kako se uopće postaje vukodlakom? 

Toliko pitanja, i toliko priviše misli. Izašla je iz kupaonice i vidjela Liama u dnevnoj sobi kako zapaljuje vatru u kaminu. Bilo je slatko koliko se trudio da joj udovolji. Nasmijala se i krenula prema njemu. Sigurna je da ju je čuo, ali nije se okrenuo nego je nastavio švrljati nešto s vatrom. Sjela je pored njega i progovorila prva.

"Znaš, saznala sam nešto o meni" rekla je čekajući Liama da se okrene. " Policija me traži i moji se prave ko da ih je ti pogodilo," udarila je rukom po svojim prsima "onako, ravno u srce."

"Zglavnom, nije strašno, sad će kao pozvati i pse tragače," zaokrenula je očima. "Moja sestra glumi najveću dobricu, a nju je sigurno najviše" prstima je u zraku oponašala navodnike, "pogodilo. Ona je prva pri ruci bila kad bi se netko svađao sa mnom." 

Uzdahnula je i prestala govoriti jer je mislila da ju Liam ne sluša i da je dosadna. "Nastavi," začula je glas pored nje koji je djelom bio fokusiran na ono što ona govori, a djelom na onu blesavu vatru i kamin. 

" Pa, čitala sam da je nju kao jako pogodilo i da joj je žao što me nema, ali se sad sto posto kupa u mojim stvarima i odjeći. Jednom je čak i cijelom mjestu rekla da sam spavala s jednim dečkom," odmahnula je glavom pokušavajući rastjerati negativne misli i sjećanja. Liam je prestao s poslom i zagrlio Claire sa strane. 

"Shh, ne plači" šapnuo je i poljubio njezinu kosu. "Ja sam tu"

Claire nije ni shvatila da plače, a mrzila je plakati pred ljudima. "Hvala ti," pokušala se nasmijati. "Cijenim to."

( weeeeeee :D hahahahaha doživjeli smo i 6.nastavak. Znači, ja se ispričavam što mi je trebala cijela vječnost da napišem nastavak, i nemojte me ubiti, ali mi se nije dalo pisati :P znate da vas volim ;D uuuu Liam dusica ^^ bas je anđeo, kaj ne? A niall je bas neki gad ufffff. Sto mislite sto ce se dalje desiti? I sta mislite, se Claire premišljava dali da se ipak vrati u ljudski svijet? Ciam ili Ciall? 

Hvala svima koji čitate, don't forget to vote and comment, I love you ♡♡ )

WolfWhere stories live. Discover now