Bölüm 6: Mete ile programı.

237 24 46
                                    


"Eveeetttt bayangüzeller ve baygüzeller. Mete ile konuklarımızı tanıyoruz programına hoş geldiniz" alkış sesleri yükseldi..."İlk olarak Kayra'yı tanıyalım!" Yine alkış sesleri... "Sa. Ben Kayra." Seyirciler her şeyi alkışlıyordu Maşallah. "Ben Doğa.""Ben Şevval" "Ben Beril""Ben Gülnehir""Ben Aylin" "Ben Hazel""Ben Burak"............ Sonunda herkes kendini tanıtmıştı. İkinci soruya geldik."Kimle shiplenmek isterdiniz?" Bu Nasıl soru ya?! "Şevval'den başlayalım." Şansıma ekmek banıyim. Bu ne ya?! "B-ben... Y-yalnız takılmayı tercih e-ediyorum" "Hiç yalan söyleyemiyorsun. Doğruyu söyle." "F-Fikret o zaman?" İşte o an 'o' harfini alfabeden kaldırmak istedim. İç ses nerde ölünüyordu? Söyle orda ölücem. Söylemeseydin gerizekalı! Ben mi dedim söyle diye?! Yine çok hayırlı bir iç sesim var... "Kayra'da sıra" "Forever Alone'um ben karıştırmayın beni o işlere." "Gülnehir?" "Paşa." Gülnehir o sırada bana 'gel kanka hep beraber 'o' harfine dava açalım bakışları attı' başımla onayladım... Allah'ım lütfen şu program daha çabuk bitsin... Mete o anda telefon bağlantısını açtı. "Fikret arıyor! Alo?" Ne?! Ciddi misin sen?! Bu şans bana nerden geliyor!? "Mete,bir şey sorabilir miyim?""Buyur Canım sor?" "Bu program konukları tanımak için değildi sanki... Yemek programıydı?" Ne?! Yemek programından kastı bizim yemek olucağımız değildir İnşallah. Ya da zaten o yemek programı kısmını ben çok iyi yapıyorum. Bir şey olmaz.Farkında mısın Fikret şu an sizi sorudan kurtardı?Cidden! Ona bir teşekkür ederiz artık."Evet Canım yemek programıydı. O zaman... Kim yardımcım olmak ister?" Kayra, Burak, Gülnehir, Hazel, Merve... Hepsi bana bakışlarını dikti. Biliyorlardı tabii ki işi en iyi ben kurtarırım. Bu ego sana nerden geldi?! Kalk hadi! Kalkıp yavaşça Mete'nin yanına gittim. "Evett, şimdi Şevvalciğim, yumurta, un, süt ve şekeri getir bakalım." "Peki." Diyip hepsini alıp masaya koydum. "Hmmm... Şimdi hamur yap bakıyim Bunları." Evet bu konuda tam işin ustasıyımdır dersen çarpılırsın, çünkü hiç hamur açamıyorsun Evet maalesef... "Eeewwwrrrr... Tabiii..." Ne yapıcam lan ben? Hatırla Şevval aklına getir.... Beril'e baktım. Beril de durumu kavrayıp bana talimat vermeye başladı tek tek yaptım... En sonunda un içinde olan ben, yine benim gibi un içinde olan hamura baktım. Valla yapmıştım şimdi. Beril'e sağol bakışları attım. Beril de ':3' yaptı. "Şimdi bunu fırına koy bakalım" sanırım insan ruhunu unuttu. Hızlıca fırına keki fırına koydum, ve elimi yüzümü yıkadım. Mete bana endişeyle baktı."Tüh! İnsan ruhunu unuttuk" Aha şimdi başlıyoruz. "Meteciğim insan ruhuna ne gerek var? Ya birileri Vejeteryansa? Di mi?" Sahte bir gülümseme attım. "Ben Vejeteryanım ama bende yiycem" "Efendim? Dediğini duyamadım. Çok harika konuşuyordun da... Tekrar eder misin?" Göz ucuyla pişen keke baktım. 1-2 dakika daha oyalasam yeticekti." Dedim ki bende vejeteryanım" "peki ya veganlar?" "Onla-" demesini fırından gelen kekin piştiği anlamına gelen çınlama sesi bozdu. "Tüh zaten çoktan pişti Meteciğim. Neyse sonraki sefere artık." "Evet bir dahaki sefere... Neyse bir sonraki programımızda görüşmek üzere, kek Nasıl yapılır az önce onu gösterdik. İyi akşamlar!" Alkış sesiyle bir oh çektim. Çok ciddiyim rahatlamıştım çünkü ölme ihtimalim çok fazlaydı... Direk eve gittik. Kendimi tekli koltuğa fırlattım. Fikret yanıma gelip, "Tebrikler insan. Senin kadar güzel kurtulmuş birini ilk defa görüyorum" "Sende bizi o soru bombardımanından kurtardığın sağol sarı çiçek" "Acıdığımdan değil. Yemek programını daha çok sevdiğimden. Bil diye söyledim." "Peki." Doğa "Şevval, keke bal koymayı unuttun" demesiyle hafif gülümsedim."Onun yerine insan ruhu koyucaklardı birde ordan bak." "Hii bal yerine başka bir şey mi katıcaklardı?""Evet" diyince Doğa bal yemeye gidiyom ben diyip gitti. Beril"Eee nasıldı?"dedi." Kanka çok sağol. Valla sen olmasam orda çok kötü gitmiştim" "bir şey değil" diyip gülümsedi. Gülnehir "kanka davayı ne Zaman açarız" kıkırdadım..."Yarın olur"
570 kelime bunu saymazsak*-*

TurkishTale【TAMAMLANDI】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin