2. Bölüm ;"Oha ciddi ciddi insan olmuş!"

439 35 92
                                    

Burak "Sıkıldıımmmm" diye etrafta gezinmeye başladı. Merve sessiz kalmayı tercih ediyordu. Hakikatten, biz bu dağa niye tırmanmıştık ki? 10 dk. olmuştu daha.... Ama biz çoktan sıkılmıştık, yapıcak bir şey bulamıyorduk. O sırada, bilin bakalım ne oldu? Burak dengesini kaybedip düştü, Beril'de bir anlık şaşkınlıkla dengesini kaybedip düştü, ondan sonra ben n'oluyo burda diye dağa bakarken düştüm, diğerleri de bizi kurtarmaya çalışırken dengeleri bozuldu düştü. Mutlu(!) son. Aaa... Ölmedim ben. Diğerlerine bakıp,"İyi misiniz?" dedim. Kayra"Dağdan düştük harika hissediyoruz." Demesiyle Kayra'nın harika olduğunu anladım. Merve başını kaldırdı"Öldüm mü?" Beril tam 'Hayır' diycekken Kayra 'Dağdan mütüşlü bir şekilde düştük' selfisi çekmek için telefonunu çıkarttı. "Yok yok, dağa tırmanmak bize yaramadı" dedi Beril üstünü silkelerken. Ballarının derdine düşmüş olan Doğa etrafta düşen bal kavonozlarını arıyordu. Ben ise mal mal bakınıyordum. Tam Hazel "Burdan Nasıl çıkıcaz" derken, sarı saçlı yeşil gözlü bir çocuk, bizim sözümüzü kesti... Derdimde Flowey'di ya bu! Bildiğimiz Flowey'nin insan versiyonu yani, diğerlerime bunu anlamış ki, Flowey'e bakıyordular.(Yn:'Bakıyordular' sjsjsjsjjsjsjsjsj) "SA! Ben Fikret!" demesi üzerine, Hazel'in "Oha ciddi ciddi insan olmuş" demesi bir oldu. Ben ise direk şu soruyu sordum;"Sarılabilir miyim?"
Evet Şevval sizi öldürmek isteyen şeytani bir çiçeğe sarıl Şevval! Gerizekalı Şevval! Ama ne yapıyım iç ses? Sen şu anki tipi görmüyor musun?(Önceki bölümün medaysında vardı) Flowey"Pekiii" demesi üzerine "Floweyyy" diyip sarıldım. Ama dedi ki, "Benim adım Fikret yalnız." Ona baktım"Sen önceden Şeytani bir Çiçek değil miydin?""Evet." Demesi üzerine Gülnehir "Biz Undertale'ın Türkiye versiyonu gibi bir şeyde miyiz?" Dedi. Ben de Flowey'nin hem isim hemde tip, hemde hikaye olarak şüphelenmiştim... Gülnehir haklı olabilirdi... Bunun üzerine Burak" Ohha eğer öyleysek-" demesini 20 km hızla gelen ve Fikret'in kafasına isabet eden terlik kesti...
Sizce o terlik kimden geldi? Sjsjsjsjjsjsjsjsj

TurkishTale【TAMAMLANDI】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin