Bölüm 11:Güneşim harekete geç"

130 16 40
                                    

Betül'ü yavaşça süzdüm.... Uçları pembe saçları ve pembe gözleri vardı. Tipi fazlasıyla tanıdıktı. Elbette Undertale'dan bir karakterdi, ama kim olabilirdi? Zaten herkes ile tanışmıştık. Ayrıca kimse Betül'ü tanıdığını söylememişti. Belki de cidden anaokulu arkadaşım... O sırada  gözleri parlayan Eda yanıma geldi. "Betty fanımısın*-*?" diye sordu Betül'e. Betül "Hayır." dedi. O sırada kafam çalıştı. Betül Undertale'dan değildi. Betül Glitchtale'dandı... Eda'ya baktım. "Kanka, Betty fanı değil o. O, Betty'nin tam kendisi." Eda'nın gözleri parladı... "Oha cidden miii??? OOLLLLYYYY!!!" Betül korkmuş bakışlarla baktı. "Karakterin üstüne fanı salmak, her zaman işe yarar." dedi Deniz. Nazlı "wayy behh" dedi. Doğa"Şimdi Betül kumum harekete geç yerine güneşim harekete geç mi diycek?XD" Betül'ün eben bakışları atmasıyla Ceren "Senin çok pis antinim, benden tek yersin zaten^^" Ben direk "teğğğğk yersin beç!" diye bağırdım. Betül sinirlendi ve "kumum harekete geç!" dedi. Filiz "Işınla beni Sametçu!" diye Samet'e bağırdı. Filiz'in Betül'ün kafasında merhamet butonunu bir kırışı vardı ama ah ah bi görseniz! Eda şok olmuş bir şekilde bakınıyordu. Canan çikolata yiyordu. Ceren "banada bırak lan1!1!!!!" diye bağırdı. Bemn Betül'ün yanına geçtim. "O kumuyu hemen yere bırak evlat!" Simay "Kızın Betty benzi attı ya.s" dedi. Betül gene yetherrrr! bakışları....

-Bir kaç saat sonra-

Olay durgunlaşınca ilk soru Kayra'dan geldi "Neden buraya geldin beç?!" Betül "Hayatınızı zehir etmeye=)" cevabını verince Filiz Samet'e hafif yaklaştı. Unan'da Aliye'yi korumak için yanına geldi. (Glitchtale da Ölenler listesinden seçtim kişileri) Ben "sen bizim hayatımızı zehir etçen... Eheheheheh^^ Daha çok beklersin!" dedim. Betül "Neye dayanarak bunu söylüyorsun?" diyince "Seninle muhatap olmuycağğm" dedim ağzımı yayarak. Tek gıcık olan başkaları olmamalı değil mi? Kendi ağzıma bir tane çakasım geldi ama konu bu değil. Hazel "Eğer birimize zarar gelirse seni diri diri gömeriz. Neyin kafası bu?" diyip noktayı koydu. Betül hala is pis  sırıtıyordu. Anlaşılan öyle kolay nefes alamayacaktık Betül buradayken.  Başımıza neler geleceğini merak ediyorum doğrusu...

TurkishTale【TAMAMLANDI】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin