Ek Bölüm:Parti Bölümü/"Bağcılarda smokin giymek ne lan"

86 13 26
                                    

Parti gecesi oldukça değişik ve bir daha tecrübe edemeyeceğimi düşündüğüm bir gece DEĞİLDİ.
Her şey bizim ucuz diye Bağcılar'dan yer tutmanız la başladı. Aynı zamanda ben Bağcılar'a yakın oturduğum için Sadık Abi (Kendisi bizim orada bir kırtasiyenin sahibi) oranın sahibini tanıyormuş. Sadık abi bizi tam 38643864 kez "Bakın oradan tutmak istediğinize emin misiniz mekanı?" diye sormasına rağmen, biz başımıza daha değişik ne gelebilir ki diye düşünerek tuttuk. Oradaki Tırreklerle kıpacağımızı nereden bilebilirdik? Sadık Abi'de sağolsun fiyat konusunda yardımcı oldu.
Herneyse gelelim partiden bir kaç gün öncesine:
O gün telefonumun çınlama sesiyle uyandım.
Arayana baktım;
"Sordum Sarı Çiçeğe Annen Baban Var Mıdır? Sarı Çiçek Dedi Ki You Idiot In This World It's Kill Or Be Killed" arıyor...
-Efnm?
-Şey... Parti için smokin uygun olur mu?
O an kendimi ağzımı bırakıp başka bir yerlerimle gülmemek için zor tutarak:
-Fikret... Orası Bağcılar, dedim ve kendimi tutamayarak bir kahkaha bastım. Yalnız biraz abarttığını farkettim çünkü kendi kulağımı bile çınlatmıştım. Ama olsundu.
-N-neden gülüyorsun be?!
(Üç nokta=gülme efekti)
-H-hayır yani... Orası... Bağ...Bağcılar'da...
(Üç nokta artık eski işlevine döndü)
-Ş-Şevval! Hem sende eminim benim gibi giyinecektin.
-Fikret, giymeyi planladığım şey kırmızı tişörtün altına kot mavisi kapri pantalon. Ayakkabı olarakta babetXD
-...
-AHAHAHHSHSHSHHAHSHHSHSH!!
-Ama... Ben ne biliyim siz insanlar ne giyiyorsunuz? Babam hep smokin giyerdi özel bir partide.... Ben ne giymeliyim ki?
- Mavi bir tişörtün altına şort giy. Ne biliyim kot pantolonun üstüne Yeşil bir kısa kollu gömlek giy. Uydur işte bir şeyler.

- Tamam... Ben kapatıyorum...
-Bayy!
Kapattıktan sonra gülümsedim. He bu arada telefonum "Iphone 7 s"
Iphone 7 s olduğunu söylemiş miydim? Telefonum Iphone 7-"LAN YETER!" diye çemkirdi iç sesim. O ne anlar ki zaten? Neyse, ben hazırlıklara devam edelim.
>O sırada Tuğba, Ali, Fikret, Asri, Ceren, Canan, Alin, Filiz <
Ceren, Filiz'in verdiği topukluya baktı:
-Vallahi ben bunu giymem! İmkanı yok!
Fikret yetişti:
-Gerek yok zaten, diyip Şevval'in dediklerini anlattı.
Canan:
-Kız haklıda,ayrıca; Bağcılar'da smokin giymek ne lan cidden KFHFŞFFJFŞKGPRGPDHEĞFKXLBŞDGLİDÖGF
Fikret bir bozuldu:
-AMA NE BİLİYİM BEN ŞU SATTTIĞIMIN İNSANLARININ LANET ADETLERİNİ!!
Tuğba terlik fırlattı:
-Bilcen lan tabi! 5 tane kardeşin var dördü insan! Ayrıca sevgilinde insan! Arkadaşlarının çoğu da insan! Bilmeyeceksen öl.
-Tamam anne...
-Bak hâla anneye laf söylüyor; Ben zaten neyim ki? Sakalım yok ki laf anlatayım.
-Tamam anne özür dilerim.
-Tamamlattırcam ben seni.
-Ama sustu-
-Zaten ben biliyodum, bu çocuk bedenini alınca çok şımardı.-Ya ama....
-Anneye "ya" denmez!
-Ne diyem Mahmut diyem!
-Bak hâla konuşuyor eşşşşşşeeeekkk sıpası! Babasına çekmiş.
Ali araya girdi:
-Benle ne alakası var?
-Çok alakası var Ali! Çok alakası var! Sen dört sene önce bizim evlilik yıldönümümüzü unuttun.
-Yav sen dört sene önceki şeyi Nasıl hatırlıyon?!
-Sus anayım ben!
-...

Ceren ile Canan yavaşça sıvıştılar ve Whatssap grubuna girdiler.

>JÜp1➕eR'1n S@yK0 K1zL@r1!!!! Whatssap grubu<

Chara: Şevval naptın kızım sen?
Şevvkırmızı:Napmışım?
Feyzöööww:Napmış?
Çakma Chara'nın Yürüyen Çikolatası:Fikret'le annem kapıştılar, Fikret SATTTIĞIMIN insanlarının adetlerini nerden bilebilirim dedi. Ondan sonra annem bilcen LAN dedi. Ondan sonra annem kendi kendine triplere girdi. Sonra araya babam girdi, sonra annem ona trip attı fln fln.
Şevvkırmızı:Way anasını XD
Beyza:yuh sşfksşkf
Çakma Frisk:Lsmdlskdld
Çakma Frisk'in Merhamet Butonu:sjsjsjsjjsjsjs

>Parti Günü <
Beyza'nın bana 3864027402. Kez "Uyan!" Diye çemkirmesinden sonra gözlerimi hafifçe araladım, ağlamaklı bir ses tonuyla:
-Beyza çok özür dilerim ama... Neden ben?!
-Kızlar dışarda bizi bekliyorlar çünkü! Kaaaalkkk, dedikten sonra Şevval'i çekiştirmeye başladı.
-Tamam kalktım kız! Çekiştirip durma, diyip doğruldu.
-Yarabbbimmmm sana şükürler olsunnn, diye bağırdı Beyza.
Simay içeri girerek:
-Şevval sen neymişsin iki saatten beri kalkmıyorsun?!
-U Y K U M V A R B E N I E Ğ Ğ M M M ! ! !
Hazel de içeri girdi:
- Bu kızın bu uykusuyla nabıcaz biz?!-_- Neyse dışardayız biz.
-Oki.
İki dakika da kot kapri pantolonumu giydim ve saçımı at kuyruğu yaparak dışarı çıktım.
Ben ve bir kaç kişi gelir gelmez parti yerine gittik.
Kayra Doğa'ya:
-KAM ON BARBİ LETZ GO PARTİ, dedi.
Doğa da:
-Onu diyen sen olmasan bari, dedi.
Ben ise oradaki Tırreklere baktım:
-Selam, dedim.
Fikret:
-Bu fikri sevmedim Şevval, diye kulağıma fısıldadı.
Semt oturuşu yapan tırreklerden biri ayağa kallı ve Fikret'e doğru yaklaşarak:
-50 krş ver lan tırrek, dedi.
Fikret korkarak:
-ŞEVVAL BANA YAKLAŞTI! YA ŞU AN BENİ ÖLDÜRÜRLERSE! YA BENİ PARÇALARIMA AYIRIRLARSA! YA-
-Sakin ol. Onlar sadece tırrek. 50 kuruş verirsen bir şey olmaz.
-P-peki, dedi yavaşça 50 krş çıkarttı ve verdi.
Danla Bilic'i DJ olsun diye çağırmıştık:
-EĞLENİYOR MUYUZ BAYBUURRRTTTT?!?!
Kulağımızdaki çınlama geçtikten sonra Burak:
-Kardeş, bura Bağcılar.
Danla:
-SANANE LAN YALAK LDNBŞDLKVŞDKF
Ve kulağımızdaki 'Cevapsız Çınlama'lara bir tane daha eklendi. Sen espri yapma Şevval-_- Sen yaparken iyiydi. Mal-_- Sende onun içsesisin. Hıh gidiyorum ben.s Bay Bay!
Sonra Tırrek çetesi geldi. Fikret koşarak ortamdan çıktı. Bende Fikret'in arkasından gidip:
-Fikret Bey n'abıyorsunuz?
-YA KORKUYOM BEN ONLARDAN BANANE! BIÇAK VAR ONLARDA!
-Fikret, Betül'de de Gaster Blaster vardı hatırlatayım. O zaman niye ölmeyi göze aldın?
-O zaman sen vardın.
-Şimdi ebem mi var? Gel hadi.
Oraya gittiğimizde gördüğümüz manzara karşısında ağzımız açık kaldı... Tırreklerle bizimkiler apaçi dansı yapıyordu aynı anda way anasını dedik ve bizde katıldık.

...
Tırrekler ve Danla bir süre sonra sıkılıp gitti.
Aleyna:
-Yemek var mı?
-Aynen la yemek yiyek, dedikten sonra yemeklere daldık.

...
-Güzel yedi yalnız, dedim.
-Aynen dedi Feyza.
-Artık kalksak mı, dedi Umut.
Biz olur dedikten sonra eve gittik. Eve gidince gördüğümüz manzarada yine ağzım açık kaldı:
Tuğba Ali'yi terlik yağmuruna tutmuştu:
-AŞKIM WALLAHİ ÖZÜR DİLERİM BİR DAHA UNUTMUYCAM
-BUGÜN DE UNUTTUN LANET OLASI! DÖRT SENE ÖNCEDE UNUTMUŞTUN!
-ÖZÜR DİLERİM VALLAHİ GİTMİŞ AKLIMDAN!
-BANANE!
Dedikten sonra bize döndü. O bakışlardan ürktüğümüz için kaçtık.
Evettt bu kadardı, vote verip yorum yapmayı unutmayın.*prim.exe çalışmayı durdurdu*

TurkishTale【TAMAMLANDI】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin