Y.n:3989230850 sene sonra gelen yeni ve kısa bölümde solayı özür dilerimm:(( Bu arada dediğğm kiğğ 3 kişi daha alayım:Biri Lesser Dog (Aleyna)olarak katılan StarOS ve alım bittiiğğğ
İrem(@Shadow_Woman kusura bakma kullanmayı unutmuşum şimdi bol bol kullancam adını) "Betül'le böyle mi savaşçaz knk?" diye sorduğunda, "Cidden la ver iz di ekşın???" dedi Beyza (Beril adını Beyza olarak değiştirdi.) Deniz Cidden la bakışları attı. Sonra dedim ki "O zaman Rhaptolofbilalo'nı kullan"
Merve karşı çıktı;
-Hayır o Rahabtolollila
Beyza:
-Hayırr! O Rahabtolokıla
Nabi:
-Hayır! Rahabtolololişlşo9loçöoo, dedikten sonra Mahmut Tuncer geldi:
-Rahabdololololololololololololi yarrr rahabdololiiliiiliiliii yarr!
Betül:
-Lan ettiniz içine benim kuul atağımın Rhabdophobia o!
Aleyna:
-He sen bu atağın adını okuyabilion yani.
Betül:
-Ne sandın lan yalak! "Rapdofobiya"
Miray:
-Bıktırdınız! dedikten sonra "sende Atağına geçeceksen geç bizi uraştırma bakışları"attı.Betül atağını yaptı. Ve biğğğzzz far görmüş tavşan gibi kaldık.
-Lan elin Betty'si senin kadar insafsız değil! O en azından tek vuruşta öldürüyodu. Sen ağzıma ettin zalımın kızı! dedikten sonra kolumdan geçmiş mızrakla çığlık attım. Ceren "ALLAH'IN SALAĞIIII!!" diyip çıkıştı ama bıçağı bükülünce "Sen neymişsin be knk" dedi. Betül "Tabi lan ne sandın?" bakışları attı. Sonra ben mal mal saldırmaya çalışırken koluma gelen koluma gelen mızrak ile çığlık attım.. "Cidden beni durdurabileceğini falan mı sandın?" Kayra Betül'e 'böö' dedi. Betül'ün bakışları Filiz'le aynı oldu.
Kayra:
-Sen korku ruhusun her ottan korkman lazım len!!
Eda:
-Hahahahhahahahahahha:3 O Btl bi kre hç bi şydn krkmz tmm mı.s.s.s.s.s.s
-Tmm
-Tşk
-Öd
İrem, o sırada saldırdı. Onun da karnına bıçak geldi. O sırada ben İrem'in karnına saplanmış bıçağı , benim kolumdan geçmiş kanlı mızrağı, Aleyna'nın bize attığı şok olmuş bakışları kavramaya çalışıyordum. Zaten Flowey Undertale oynamaya başlar başlamaz belirtmişti "Seni salak" diye ama ben haklı olduğunu daha yeni anlı- kes saçmalamayı-_- TAMAM İÇSES ÖYLE OLSUN!! Senin elbet bana işin düşücekte, lan şu an savaştayız benim düşündüğüme bak. Ben de atak yaptım. Kolumdan bir tane daha mızrak geçti. Ve merak ettiğim bir şey var, o kadar kan kaybına ramen nasıl ölmedim diyemiycem. Aha başladı başım dönmeye. 2 tane mi Betül var orada bana mı öyle geliyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TurkishTale【TAMAMLANDI】
Hayran KurguUndertale Türkiye'de olursa... İlk orjinal bu kitap adıyla ve bu konuyla yazılan kitaptır. Tüm haklarını Ceren ile Çikolataya banarak yedik .s İlk bölümün yayınlanış tarihi: 17 Eylül 2016 Final bölümün yayınlanış tarihi: 4 Şubat 2018