Prolog

99 8 1
                                    

Aku merasa sangat bersalah.keputusan yang dibuat olehku kali ini melibatkan banyak perasaan.Namun apakan daya,aku sudah tidak mampu untuk terus menjaga hati orang,sedangkan hatiku sendiri luka parah.sejauh manapun kaki  melangkah percayalah sayang, aku akan pulang ke pangkuanmu.Berikan aku sedikit masa untuk mengubati luka di hatiku ini.

flashback

"yana abang minta maaf,tolong jangan pergi"rayu Adam.

aku berasa sangat sebak.

"maafkan yana abang,yana dah tak mampu.perbuatan abang kali ini tak dapat yana maafkan dengan mudah.izinkanlah yana pergi buat sementara waktu."kataku kepada Adam.

Aku mencapai beg pakaianku lalu melangkah pergi.Dan itulah kali terakhir aku melihat wajahnya.Wajah Tengku Adam Akmal.

End Flashback.

Kini telah tiga tahun aku tidak menjejakkan kakiku di sini.Di Tanah Airku.Sedang aku berlegar-legar di dalam KLIA,sambil memimpin tangan kecil yang sedari tadi hanya menyepikan diri,aku terdengar seseorang memanggil namaku.apabila aku berpaling aku terkedu.

Dia.......

Bersambung.

#saya harap korang sudilah baca karya saya yang tidak seberapa ini.Saya masih lagi belajar untuk menulis.Bagi yang berpengalaman janganlah malu untuk menegur kesilapan saya.saya seorang yang terbuka.that's all from me.

#please vote and Comment.

Akankah Dia Menjadi Milikku.[OG]Where stories live. Discover now