BAB 3

52 3 2
                                    

Kereta Honda City milik angah tiba di Hospital Pantai Kuala Lumpur tepat jam 9 pagi.temuduga tersebut bermula pada jam 9.30 pagi.Aku menyalami tangan angah dan angah mengucup pipiku. Kami memang mesra.orang yang tak tahu hubungan kami mesti akan ingat kami couple.

Aku turun dari kereta angah dan memasuki bangunan hospital. Aku melangkah ke kaunter untuk bertanya tempat temuduga berjalan. Setelah mendapat informasi yang dikehendaki, aku berjalan menuju ke lif untuk ke tingkat 2 di mana temuduga dijalankan menurut receptionist tadi lah.

Setelah hampir 3 jam aku berada di hospital,akhirnya selesai juga temuduga. Alhamdulillah,aku layak untuk menjadi doktor di hospital ini.aku turun dan berjalan menuju ke kafe untuk mengisi perut aku yang sedang berdondang sayang.maklumlah aku hanya makan bijirin sebagai sarapan.aku membuat keputusan untuk makan mee sup dan milo ais.selesai makan,aku menelefon angah untuk mengambil aku di hospital.

Sesampainya di rumah,aku terus naik ke bilik dan menunaikan solat Zuhur dan membersihkan badan.setelah itu aku menyiapkan pakain untuk dipakai esok.aku menyeterika sehelai baju kurung dan sehelai shawl. Setelah itu, aku hanya duduk menghabiskan masa di dalam bilik sehingga malam barulah aku keluar untuk makan malam.

#sis nak minta maaf sangat kalau cerita yang sis buat ni tak menarik.maaf kalau bab ni terlalu panjang atau pendek. Sis masih belajar untuk menulis sekian bye guys...

#please vote and comment.

Akankah Dia Menjadi Milikku.[OG]Where stories live. Discover now