/2/

475 34 17
                                    


-Calum igaz?-kérdeztem-Bo vagyok-nyújtottam a kezem.
•••••••••••••••••••••••

Nem kicsit végig lettem mérve, majd kaptam egy gonosz pillantást és kiviharzott a garázsból a drága mostoha "bátyám"maga mögött becsapva az ajtót. Pár perc síri csönd következett. A dobok mögül kiszállt egy zöld szemű srác aki felém nyújtotta a kezét:
-Szia! Ashton vagyok-mosolygott a történtek ellenére.
-Bo-ráztam vele kezet.
-Calummal ne foglalkozz, majd megbékél a helyzettel.
-Ööö, rendben.

-Gyere vadmacska megmutatom a szobád-kacsintott rám a szőke.
-Inkább megvárom Karent, de köszi-az igazság az, hogy már alig vártam, hogy felmehessek a szobámba de ezzel az alakkal sehova nem megyek. Olyan perverzen vigyorog rám.

-Gyere nyugodtan, esküszöm hozzád se érek-mosolygott még mindig és feltartotta két kezét a levegőbe.
-De te cipeled fel a cuccaim-néztem rá szigorúan.
-Igenis-nevetett.

A szőke elindult én meg utána. A csomagjaim nem okoztak neki gondot magas volt és izmos. Lépcsőn mentünk fel majd egy folyosóra érkeztünk.
-Karen szobája a föld szinten van, szóval ne itt fent keresd majd-kuncogott.
-Balra a folyosó végén van a fürdő-magyarázta, hogy mi hol van közben pedig mutogatott.

A fürdő előtt egy kicsivel két ajtó volt egymás mellet. Az első ajtón egy stopptábla díszelgett a második pedig még üres volt.
-Ez Calum szobája-mutatott a táblás ajtóra-Ez pedig a te szobád-ment a második ajtóhoz és be is nyitott.
Kicsit lemaradtam ugyanis Calum ajtaját bámultam.
-Haho kislány-legyezett elöttem a kezével a szöszi.
- Öhm, bocs jövök.

A fehér ajtó mögött a gyönyörű szobám volt. Nem hittem a szemeimnek. A padlót sötétbarna laminált borította. A falak barackszínűek voltak, a bútorok fehérek. Beljebb merészkedtem és végig csodáltam mindent. A szobából nyilt egy ajtó ahova be is kukkantottam. Egy nagy gardróbot fedett a fehér ajtó.
Megfordultam és Lukera néztem akinek már hűlt helyét se láttam.

Bezártam az ajtóm és nekifutásból hasast ugrottam az ágyamra. Fantasztikus ez az egész.

 A hangulatom sok idő után előszőr felfele ívelt.

A telefonomon bekapcsoltam egy kis zenét ( The Neighbourhood- Sweather Weather) és kicsit táncikálva de elkezdtem kipakolni a bőröndjeimet. A gardróbba végül elraktam az üres bőröndöket és bezártam az ajtót. Az egyik kedvenc számom kezdődött el, (Green Day- American Idiot) énekeltem és táncoltam rá nagyon elvoltam magamban. Magamban. Nem bömbölt a zene szóval a hangom kivehető volt belőle. Amikor befejeztem a kis műsorom valaki hozzám szólt.

-Látom szereted a Green Dayt- felé fordultam. Egy kis mosolyt véltem felfedezni arcán, de csak egy pillanatra, utána mogorva fejet vágott. Calum volt az, istenem mióta állhat már ott?

-Öhmm...én csak...- lesütöttem a szemeim, basszus mennyit láthatott és hallhatott? Mire újra felnéztem eltűnt az ajtóból.
-Basszameg- káromkodtam. Ebben a házban mindenki folyton eltűnöget? Karen is itthagyott aztán Luke most meg Calum is ez kész röhej.

- Nyugalom angyalom-nevetett- ez egy válogatás, a kedvenceim-mutatott fel egy pendriveot- ha szereted a Green Dayt ez is tetszeni fog. Asszem.

Oda sétáltam és odaadta a kezembe de úgy, hogy tett egy lépést felém így vészesen közel voltunk egymáshoz. Fel kellett néznem rá hisz jóval magasabb volt nálam. Egymás szemét néztük. Elpirultam amikor láttam, hogy a számra tekintget. Az illata csodás volt. Azt akartam, hogy megcsókoljon de kapcsoltam időben. Elkaptam a tekintetem. Ő a báttyám az isten szerelmére! Jó nem vérszerinti, sőt semmilyen rokoni kapcsolat nincs köztünk, de akkor is.

EMBEREEEK!
Részt hoztam :) Amúgy boldog karácsonyt mindenkinek😚
Hagyj nyomot magad után kedves olvasó :)
Bo❤

Young&Beautiful »Calum Thomas Hood«Where stories live. Discover now