/9/

367 29 7
                                    

Az utolsó adag muffin sült amikor a fiúk feljöttek és elpusztítottak minden látható muffint.
-Malacok-raktam le eléjük a még forró tepsivel a sütimet-még forró figyelmeztettem őket.
Luke ennek ellenére elvett egyet magának, vagyis akart félúton eldobta.
-Picsába!Ez süt!-kiáltott fel, majd a mosogatóhoz ment, hogy lehűtse.
-Most mondtam el-nevettem ki.
Bepakoltam a mosogatógépet addigra a fiúk elmentek mondván, hogy elkell készülniük a bulira és majd ott találkozunk, Calum meg fogalmam sincs mit csinál és hol. Nem is kéne, hogy érdekeljen.
Már vettem le a kötényem és indultam volna fel a szobámba amikor Mikey berontott a bejáratin és megölelgetett.
-Elfelejtettem!-nevetett.
-Mit is?-najó ez elég fura volt.
-Megköszönni ezt a csudijó muffint, isteni volt!-simogatta a hasát a kis piroska.
-Örülök Mikey, majd még csinálok máskor is-ígértem meg, igazából már mentem volna készülődni a bulira.
-Klassz csaj vagy Bo!-mégegyszer megölelt majd távozott.

Oké. Ez nem volt fura áh dehogyis.
Lefürödtem hajat mostam majd szárítottam.
A hajam alapból enyhén hullámos szóval ahogy volt, úgy hagytam. Feltettem egy kis sminket. Egy erős vörös színű matt rúzsra esett a választásom, egy kis spirál,tus és meg is voltam.
Előjött a gyakori probléma.

Mit vegyek fel?

Kezdek megőrülni, de komolyan.

Hát ki a frászt érdekel? Ez csak egy gagyi gimis buli, nem az Apper East Side.
Felkaptam egy elég, tőlem megszokott szettet.
Egy rám elég nagy bandás pólót és rá egy piros-fekete kockás inget mindez alá pedig egy rövidgatyát, mert ribanc nem vagyok szerintem.

Befújtam magam a kedvenc parfümömmel, beleléptem a kis szakadt vansembe, elraktam pár dolgomat és már késznek is nyilvánítottam magam. A tükörben nézegettem magam, majd átgondoltam az öltözékem.

Félkéne vennem a combzoknim is, hogy ezt a csodás szettet megkoronázzam.

Vansem ledobtam a lábikómról, majd gyors felvettem az említett ruhadarabot. Nemcsak irtó menő, hanem még meleg is, full praktikus.

Ledőltem az ágyamra és kopogást hallottam az ajtóm túloldaláról, de senki nyitott be.

-5perc múlva indulunk, lent várlak!-hallottam meg Calum mély hangját, majd hallottam lerohanni a lépcsőn.

Zsír, lehet, hogy kicsit dühös.

But WHO CARES?

Megfogtam a telóm, aminek tokjába raktam egykis pénzt, végül úgy döntöttem minek is a táska, aztán lerobogtam énis a lépcsőn a fogas felé lépdeltem, hogy felvegyem, a szintén kicsit bő farmerkabátom, majd az ablakon láttam, hogy Cal kint cigizik ezért kimentem.
Szúrós szemekkel vizslatott.

-Mehetünk?-kérdeztem mosolyogva. Szemei szikrákat szórtak felém. Upsz.

Közelebb lépett hozzám, annyira, hogy centik választottak csak el. Szívott egy nagyot cigijéből majd az arcomba fújta a füstöt.

-Így nem jössz sehova-súgta bal fülembe. Majd elkezdtem köhögni a nikotin káros hatásától.

-Calum ne szórakozz, induljunk!-kerültem ki, majd beültem az anyós ülésre.

Beült mellém és végre elindultunk.
A piros lámpánál megállva megcsípte a combközépig erő zoknim véget aminél fogva fel kell venni.
Megcsípte, felhúzta, majd hagyta, hogy a zokniban lévő kis gumi megcsapja a combomon a bőrt.

-Mi ez a szar rajtad?-nézett rám Calum. Hát nem ilyen reakcióra, számítottam. De erre szerintem ő sem fog. Közelebb hajoltam hozzá, hogy csak épp nem ér össze az orrunk hegye.

-Talán nem tetszik?-fúrtam szemeim az ő barnáiba és nagyokat pislantottam. A drámaibb hatás érdekében elővettem a legártatlanabb nézésem is. Láttam, hogy megrengett egy pillanatra az önbizalma és köpni-nyelni nem tudott.

Ez volt a célom.

Egyszer ő is zavarba jöhet.

De ismét meglepett, ez rá vall.
Mélyen nézett a szemembe, majd a számra már, olyan közel volt. Majdnem összértek ajkaink, majd megszólalt.

-Nagyon is tetszik, iszonyat szexi-mormogta számra, majd vissza hajolt és zöldre váltott közben a lámpa is, így elindultunk.

Be kell valljam, kicsit csalódott vagyok, mert elhittem, hogy lekap mégsem így történt. Calum Hood megfejthetetlen számomra.

MEGLEPIIII! Tőlem, nektek💕 Remélem tetszik!😊 További szép napot🙏
Bo😘

Young&Beautiful »Calum Thomas Hood«Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang