STOP!
Mielőtt elolvasnád a részt: BADUMMTSSS!
Itt a sztori kis videója (előzetese, akármilye:)) Remélem elnyeri a tetszéseteket, sok munkám volt vele és így se lett tökéletes BÁÁT ez az első ilyenem, SZÓ úgy nézzétek! <3 Véleményeket amúgy komment szekcióban bátran ki lehet fejteni, nem harap a néni (xdlolasdasdxdddd) Imádááás! Jó olvasást:)
Reggel amint kinyitottam a szemeim vészesen közel volt Ashton arca az enyémhez. Az óriási zöld szemeivel vizslatott, majd megborzolta a hajam.
-Jóreggelt csajszi!-nevetett-jól aludtál?
Hirtelen azt se tudtam mit keresek itt, majd beugrott a tegnap este. Calum és az a szőke picsa. De miért is zavar ez engem ennyire? Fogalmam sincs, de nem szabadna érdekelnie. Eldöntöttem, hogy egyszerűen csak ignorálom Calt.-Fantasztikusan, bár eléggé fáj a fejem-kaptam az említett részhez-mennyit ittam este?-húztam össze szemeim miközben vártam Ash válaszát, amit bizony sejtettem mi lesz.
-Csoda, hogy nem kaptál alkohol mérgezést, egy szóval rengeteget-emlékezett vissza Ash, majd felkacagott.
Folyamatosan ugrottak be a tegnapi emlék képeim. Felültem az ágyon majd azonnal a fejemhez kaptam. Az arcomat a kezeimbe temettem. Olyan szarul éreztem magam. Igen másnapos voltam, de azon kívül. Lelkileg. Kissé megtörtem. Ha akarom ha nem Calum hatással van rám.-Ash, tudnál adni egy csésze kávét? És ha nem nagy kérés, haza vinnél?-majdnem elsírtam magam a gondolatra, hogy szembe kell nézzem Hooddal. De muszáj, nem picsoghatok és lóghatok egész nap Ash nyakán amúgy is holnap évnyitóm van az új sulimban. Vettem egy nagy levegőt majd kikecmeregtem az agyból és nyujtozkodni kezdtem, mint általában reggelente szoktam.
-Persze,szólok ha lefőtt addig ha gondolod arra-mutatott egy fa ajtóra- van a fürdő-mosolygott.-Rendben köszönöm-néztem a szemeibe, majd elhagyta a szobát így bementem a fürdőbe.
A hajam olyan amilyenre számítottam. Szó szerint egy széna kupac. Talaltam egy fésűt és kicsit megfésülködtem, majd egy laza kontyba fogtam a hajam. Másra most nem igazán volt alkalmas az állapota végett szegény. Az arcomat egy kis hideg vízzel felfrissítettem és próbáltam a mindenfelé kenődött, már-már bohóc kinézetű sminkemet levakarni az arcomról. Majd ezek után egy vendég fogkefével fogatmostam és úgy gondoltam, ki megyek megnézni Asht.
Hát mit ne mondjak. Ashton Irwin egy szál melegítő nadrágban, háttal épp kávét ízesítve, igazán...hogy is fejezzem ki magam szép szavakkal? Kurva jól nezett ki. Leültem egy székre és még egy kicsit bámultam mozgó hátizmát, majd amikor végzett megfordult a csészékkel a kezében és lerakta elém.
Miután megittuk a reggeli ébresztőt, kaptam pár ruhát amit átvehettem, a tegnapi bulis szerkómban nem igazán mentem volna haza. Ash megkereste a kocsi kulcsát és haza is vitt elég rövid idő alatt. Az út közben kiderült, hogy 5 utcával lakik csak arrébb mint mi. Hát igen ezeket jó tudni.Amikor leparkolt a ház előtt, kicsit lefagytam. Mintha nem tudtam volna megmozdulni. Ő csatolta ki az övem amint meglátta, hogy nem igen szándékozom kiszállni.
-Tudom, hogy most utálod és nem akarod látni, de egyszer muszáj lesz szembe nézned az üggyel. Egy házban éltek-simogatta meg arcomat majd felkacagott, kár, hogy én ezt nem érzem ilyen viccesnek-A számom megvan, ha kell valami csak hívj!-majd kitessékelt az autóból mondván ne legyek beszari.
A telómmal a kezemben vártam meg míg elhajt, majd a házat kezdtem el bámulni.Ashton:Menj be mert megfázol!
Csak ráztam a fejem, ez teljesen bolond.
Ashton:Nem mondom mégegyszer!!!
Jó. Vegülis. Igaza van. Calum Hood nem érdekel! Utálom. Szóval én most be megyek!
Én:Igenis kapitány!
Lezártam a telefonom, majd lenyomtam a kilincset. Az előszobában levettem a cipőm és felakasztottam a kabátom, majd óvatosan a konyhába lopóztam. Sehol senki. Gondolom Karen megint hosszúzik. Szegény rengeteget gürizik, de szereti a munkáját.
Átsétáltam a nappaliba csak mert kíváncsi voltam. Az egész lakásban csend honolt, a nappaliból pedig valami kiszűrődött.
Benéztem az ajtón. Calum szuszogott a kanapén. A karján egy fekete hajú lány feküdt. Nyakig be voltak takarózva, de így is látszott, hogy egyiken sincs ruha. Ezek...a...kanapén...? FÚJ!Azonnal vágtattam fel a szobámba óriási undorral. Soha többé nem ülök oda le!
De várjunk csak! Az a csaj nem a tegnapi ribanc, arra a lányra tisztán emlékszem. Szóval csalja a barátnőjét? Undorító. Mostmár teljes a kép.Calum Thomas Hood egy szélhámos, bunkó hímringyó!
Elkezdtem a hangafalomon a szobámban üvölteni a greenday lejátszási listám. Direkt max hangerőn, hagy keljenek fel baszósék. A szobám ajtaja kulcsra van zárva, Karen biztos, hogy nem mostanság jön haza, Calum véleménye meg kurvára nem érdekel. Bementem a gardróbomba és megláttam egy lezacskózott vállfát. Egy cetli volt rajta:
Elküldte az iskola az egyenruhád, majd próbáld fel, ha nem jó kicserélik!
Puszi:KarenAzonnal lerántottam a csomagolást. Istenem de jó! Sose volt eddig még egyenruhám, de nagyon tetszik. Felpróbáltam és szerencsére jó rám.
***
Kissé megéheztem, ma még semmit nem ettem, szóval nem is csodálom. Gondoltam Calék nincsenek itthon, vagyis remélem sikerült kiűznöm őket a házból azzal, hogy megremegtettem pár falat a zenémmel. Na de ki tudja? Fogtam magam lerobogtam a lépcsőn egyenest a konyhába. Kiszedtem pár dolgot egy fenséges késői reggelihez. Elkezdtem csinálni a tükör tojásom, közben készült a kakaóm. Amikor is jelzett a mikró, hogy kész valaki kinyitotta és kivette azt. Szúrós szemmel figyeltem, ahogy Calum nagyokat kortyol a kakaómból, majd a mosogató gépbe helyezi az üres bögrét.
-Ezt ugye nem gondoltam komolyan?-emeltem fel a hangom. Nagyon felbaszott. Egyrészt az én kakaóm szent. Másrészt amúgy is utálom így csak rátesz.
-Szépségem baj van?-kap drámaian a szívéhez. Pfff mintha lenne neki olyanja.
-Faszfej vagy-fordulok vissza a reggelimhez amit inkább folytatok mielőtt a torkának ugrok. Mély levegőket veszek, hogy lenyugodjak.
Egy erős mellkas nyomódott a hátamnak, majd megéreztem a nyakamban a meleg lehelletét. El akadt a lélegzetem, de muszáj erősnek lennem és tartani magam a józan eszem sugallta jó tanácsokhoz.
-Ideges vagy szép lány?-puszilt a nyakamba.
Najó! Kiszedtem a reggelim halál nyugodtan egy tányérra elzártam a gázt majd felé fordultam, mire megfogta a derekam, így elzárva minden fajta menekülő utat. Fel néztem szemeibe. Ezt szegény fiú nagyon elhitte.
Kuncogtam egy cseppet majd, kezeimet a mellkasára helyeztem és felpipiskedtem a jobb füléhez.
-Mi lenne?-suttogtam-ha...-áthajoltam a másik füléhez-levennéd rólam a mocskos, kurvázós kezeidet te pöcsfej?-gúnyosan rávigyorogtam, mire elengedte a derekam.
-És ha most megbocsájtasz, Mr.nemibetegség reggeliznék-küldtem egy légpuszit neki amit ő csak leesett állal figyelt majd felnevetett.-Vicces vagy Benson-majd hátat fordított és elment. Oh istenem, ne hagyd, hogy elgyengítsen az a fél mosoly ami az ő kínai képen szokott feküdni! Esküszöm egész jól viseltem a helyzetet. Azthittem zokogni fogok egy sort, de rá kell jönnöm, hogy inkább szánom, mint bánom a helyzetet, helyzetünket.
TARAAAM!
Rész! Remélem tetszett🙋 Hagyjatok valami felé nyomot😝
Imádás💞💞
Jajj és új a borító, hogy tetszik??? Kicsit winteriscomingba vágtam a sztori borítót, én kis huncut (lol)😳
❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Young&Beautiful »Calum Thomas Hood«
RomanceJóízűen nevetett. -Mit nevetsz te idióta?-néztem rá sértődötten. -Tetszik, hogy egy pillanat alatt zavarba tudlak hozni-mosolyodott el. -Egyáltalán nem hoztál zavarba -húztam ki magam. Teljesen az ajtónak voltam préselődve. Mellkasomat érintette fe...