Proloog

101 7 1
                                    

(Dit gaat over Gail, mij)

Mensen zeggen dat ik raar ben, ze zeggen dat ik hier niet hoor. Ze lachen me uit om wat ik doe of aan heb. Schelden me uit als ik voorbij loop. Je bent niet normaal zeggen ze.

Nee klopt, normaal ben ik niet daar ben ik trots op.

Mijn ouders hadden liever een zoon gehad, ze willen me weg hebben zeggen ze recht in mijn gezicht. Ze haten me, ze willen me het liefst op straat gooien en nooit meer zien...

Ik mag ze ook niet... Dus dat gevoel is wederzijds...

Dat is mijn familie... naast mijn ouders heb ik nog een oma... Meer niet. Ik hou van haar! Ik zou graag bij haar willen wonen... Maar dat kan ze niet meer aan. Maar waar ik mijn leven beter mee kan maken is een nieuwe plek om te wonen. Mijn oma regelt dat voor mij. Een strand huisje bij een groot resort. Een soort vakantie gebied. Maar ook een gebied voor mensen die een beter leven zoeken... Zoals ik. Want mijn leven mag wel wat beter als je het mij vraagt. Geen vrienden... Geen ouders, nou ja zo voelen ze niet voor mij. Dus ik heb ook geen familie... Alleen een oma. En dit is mijn reis op weg naar een beter leven.

Heb op het moment zo weinig inspiratie voor mijn boeken waar ik in bezig ben, dus dacht ik give it A try ik begin dit boek
What Do you think guys?

Get A Better life||E. F. >>SLOW UPDATES<<Where stories live. Discover now