Chapter 11

65 7 4
                                    



'Enzo, mag ik je camera,' vraag ik hyper. 'Ja sure,' zegt Enzo en geeft zijn camera aan mij. Ik klap het klepje uit en kijk of ik goed ik beeld ben en klik dan op opnemen. 'Hallo, hier ben ik weer. En daar is de ingang, we zijn er bijna! En hoe lang blijven we Enz,' zeg ik. '2 weken,' zegt Enzo hyper. 'Hype hype hype,' roept Joost. 'Is dat van Joost zijn parodie,' vraag ik. 'Ja, hoe weet je dat,' vraagt Joost. 'Nou op school luisterde mensen die vaak,' glimlach ik. 'Maar wij zien jullie zo weer neem ik aan,' zegt Enzo. 'Ja,' zeg ik blij. Ik klik de camera en geef hem aan Enzo. Onze handen raken elkaar, ik kijk in zijn ogen. Ze glinsteren. En daar komen de kriebels. Niet meer zo klein en onschuldig als eerst, maar meer. 'Schiet op,' gild Jer. We schrikken en kijken op. Iedereen moet lachen. Wij niet. Wij staan met een knal rood hoofd naar de rest te kijken. 'Komt je Enz,' roep ik na een tijdje. Ik wacht niet op antwoord, grijp zijn hand en trek ik hem mee, en weer komen ze... Kriebels. Ik loop snel door, en trek Enzo mee, die het niet vervelend vind zo te zien. Hij lacht, z'n ogen stralen en hij bloost. 'Opschieten, ik wil niet meer wachten! Ik wil een knuffel van Minnie Mouse,' gild Link. 'Link, tha fack,' lacht Alicia. 'Ja wat, ik wil een knuffel van een knappe muis. En jij bent een muis zo ver ik weet,' zegt Link. We beginnen allemaal te lachen. 'Harm!' Wat was dat? 'Harm!' Alweer. 'Jacintha,' gild Harm. Harm rent naar een blond meisje toe. 'Dat is Harm zijn vriendin,' fluistert Enzo naar me. Ik knik. Harm slaat zijn armen om Jacintha heen en geeft haar een kus. 'Wat is dit, wat doe je hier,' zegt Harm verbaast. 'We hebben je verrast,' zegt Jacintha. 'Wat,' vraagt Harm. 'Jij en Jacintha hebben elkaar 4 weken niet gezien. En dat is veel voor jullie doen, dus we dachten, we zeggen dat ze niet kan en dan komt ze samen met,' zegt Link als hij onderbroken word. 'Joost,' gild iemand. 'Nikki? Nikki,' gild Joost. Hij rent naar het meisje toe en omhelst haar. 'Dat is Joost zijn vriendin,' zegt Enzo. 'Nou ik zal het even uitleggen,' zegt Jer. 'We wilde Harm en Joost verrassen. Want Harm had Jacintha iets van 4 weken niet gezien. En Joost had Nikki al een maand niet gezien. Dus we hadden met hun afgesproken, zeg dat je niet kan. En kom dan samen naar de ingang. Dus nu hebben we jullie verrast,' zegt Jer. 'Wauw Thanks man,' zegt Harm en geeft Link en Jer een broederlijke knuffel. 'Heel tof heel erg bedankt,' zegt Joost en geeft Jer en Link ook een broederlijke knuffel. 'Hoi, jij moet Gail zijn,' zegt Jacintha. 'Dat klopt,' glimlach ik. 'Nou ik ben Jacintha, de vriendin van Harm,' zegt ze als ze me een knuffel geeft. 'Hoi Gail,' zegt Nikki. 'Hoi Nikki,' zeg ik. 'Leuk je te ontmoeten,' zegt Nikki en omhelst me ook. 'Vind ik ook,' als ik als ik Nikki weer los laat. 'Maar even,' zegt Enzo. 'We zijn nog steeds niet in Disney, we staan er nog steeds buiten,' klaagt Enzo nep boos. 'Okay, Leggo,' zegt Jer. We lopen naar de ingang, laten onze kaartjes checken, en lopen het park in...

{Tips? Laat ze achter! En leuke comment? Altijd welkom! Een stem? Smash hem op het sterretje! Kusjes xxx}

Get A Better life||E. F. >>SLOW UPDATES<<Where stories live. Discover now