Chapter 3

65 9 2
                                    


'Nou het is dus zo, dit is mijn weg naar een beter leven. Want ik had geen vrienden, ik was raar zeiden ze. Iedereen zou liever dood gaan dan met mij vrienden worden, zeiden ze. En het was beter als ik dood zou zijn, zeiden ze. En dan had je mijn ouders. Die hadden liever een zoon, dat zeiden ze ook gewoon recht in mijn gezicht. Ze haten me, zeiden ze ook recht in mijn gezicht. Verder heb ik ook alleen maar een oma. Zij is geweldig. Ik zou graag bij haar willen wonen. Maar dat kan ze niet meer aan. Zij heeft dit voor mij geregeld. Want ja. Mijn leven mocht wel wat leuker. En dit is mijn weg naar een beter leven,' vertel ik. 'Wauw, heftig,' zegt Enzo. Ik word door iedereen met open mond aangekeken. 'Omg mag ik met jullie op de foto?!' We kijken om. Er staat een meisje. 'Tuurlijk,' zegt Jer. De jongens gaan met haar op de foto. Als het meisje met iedereen op de foto is geweest loopt ze weer weg. 'Wat was dat,' vraag ik. 'Een fan,' zegt Joost. Ik kijk hem vragend aan. 'Wij zijn youtubers,' zegt Enzo. Ik kijk Enzo verbaast aan. 'Wist je dat niet,' vraagt Link. 'Nee, jullie stralen het niet uit,' zeg ik. 'Oh zien we eruit als halve zwervers of zo, zo van oh wat zielig ik ga maar wat eten met ze, ze gaan half dood van de honger,' zegt Harm. 'Dat zeg ik niet, en overdrijven  is ook een vak mafkees,' lach ik. 'Lach je me nou uit,' zegt Harm als hij grote ogen op zet. Ik lach me helemaal dood, ik krijg amper lucht en het doet gewoon pijn in mijn buik. 'Auw,' lach ik. 'Gaat het,' vraagt Joost. 'Neehee,' schater ik. 'Ik... Kom... Niet... Meer... Bij,' lach ik. 'Pas op Enzo dadelijk gaat het eerste meisje dat je leuk vind dood,' zegt Jer droog. 'Hou je kop, ik ga echt dood hier,' lach ik nog steeds. 'Rustig,' probeert Enzo. Langzamerhand kom ik weer een beetje bij, met een rode kop en buiten adem. 'Gaat het,' vraagt Link. 'Ja,' hijg ik. 'Ik heb echt in jaren niet meer zo gelachen,' zeg ik. 'Echt niet,' vraagt Enzo. 'Nee, zou jij lachen als je mijn leven had,' vraag ik. 'Denk het niet,' zegt Enzo. Ik kijk Enzo in zijn ogen. Ze zijn mooi. Hij begint te glimlachen. Ik glimlach terug. Zijn glimlach word breder en hij begint te stralen. 'Ik zei het,' zegt Jer. 'Jer kop dicht, je verpest 1 van mijn leukste momenten in jaren,' zeg ik. Enzo glimlacht nog breder. 'Enzo is verliefd jongens, ik zei het,' zegt Jer. 'Ik ben niet verlieft,' zegt Enzo. Mijn lach verdwijnt. 'Nee, dat zien we,' zegt Jer. Enzo begint te blozen, en ik nog erger als hem.

{Tips? Laat ze achter! En leuke comment? Altijd welkom! Een stem? Smash hem op het sterretje! Kusjes xxx}

Get A Better life||E. F. >>SLOW UPDATES<<Where stories live. Discover now