Chapter 7

65 10 0
                                    


ENZO POV

Ik open mijn ogen en kijk in het bed naast me, daar ligt Gail. Heel schattig met haar Stitch knuffel dicht tegen haar aan, die had ze van haar oma gekregen vertelde ze, want ze keek altijd Lilo en Stitch met haar oma. Vandaar. Ze ziet er zo schattig uit. 'Gail... Enzo... Ontbijt,' roept Jer kei hard. Gail kreunt en verstopt zich achter Stitch, wat een schatje is ze toch. 'Gail,' fluister ik, en strijk zacht met mijn hand door haar haar. 'Ga weg,' mompelt ze en draait zicht om en gooit Stitch in mijn gezicht. 'Gail wakker worden,' probeer ik en wrijf over haar arm. 'Gail... Enzo... Kom op,' gilt Link. Dan til ik Gail maar op en neem haar mee naar de keuken en gooi haar op de barkruk neer. 'Enzo, het is nog te vroeg,' piept ze. 'Nee Gail het is niet te vroeg, het is half negen maar we hebben een verrassing voor je,' zeurt Jer. Gail haar mobiel gaat. 'Oma,' zegt ze als ze naar haar mobiel kijkt. Ze loopt naar onze kamer en ze neemt op. 'Waarom belt haar oma,' vraagt Harm. Na dan Harm dan vroeg begon er een hard geluid, gehuil. Het gaat door merg en been, het komt van mijn kamer. Ik ren naar mijn kamer, daar zit Gail, op bed kei hard te huilen. Als ze me opmerkt rent ze kei hard naar me toe en ik sla mijn armen om haar heen. 'Er belde een dokter, oma is overleden,' huilt ze. Ik schrik er van. Ik til Gail op en neem haar mee naar de woonkamer. Ik ga op de bank zitten en zet haar op mijn schoot. 'Waarom moest dit nu gebeuren,' huilt Gail. Jer, Harm en Joost komen om ons heen staan. 'Wat is er,' vraagt Joost. 'Oma is overleden,' huilt ze. De jongens kijken ons geschrokken aan. 'Dit is zo'n stom moment, want vandaag begint de verrassing, en nu ben je verdrietig, dus dat word er dan niet beter op,' klaagt Harm. 'Harm bek dicht,' brom ik. Gail leunt met haar gezicht tegen mijn borst en ik wrijf door haar haar. 'Sorry Gail, maar we moeten echt weg, pak je spullen maar,' zegt Jer teleurgesteld. Gail staat op en trekt me mee naar onze slaapkamer. 'Wacht je even,' vraagt ze. Ik knik. Ze loopt de kamer in en doet hem dicht. Zo'n 5 minuten later komt ze aangekleed de kamer uit. Ik kleed me ook snel aan en loop met Gail mee naar haar huisje. We pakken haar tas in en lopen weer terug. De jongens zijn ondertussen ook aangekleed. 'Komen jullie,' vraagt Jer. We knikken en lopen mee naar het station. 'Deze trein in,' zegt Jer. Gail kijk op het bordje. 'Parijs,' ze vragend. Jer knikt. We stappen de trein in, gaan met z'n 5e bij 8 stoelen zitten, die zo tegenover elkaar zijn. Gail komt op mijn schoot zitten. Jer naast me, naast het gangpad zit Harm, en tegenover Joost en naast Link. Dan komen Alicia en Roos aangerend. 'Jer,' roept Roos. 'Link,' zegt Alicia blij. 'Alic,' roept Link en omhelst zijn vriendin. 'Roos,' gild Jer en ook Jer omhelst zijn vriendin. 'Hoi Gail, ik ben Alicia, de vriendin van Link,' zegt Alicia tegen Gail. 'Hoi,' zegt ze en knuffelt haar. 'Hey Gail, ik ben Roos,' zegt Roos tegen Gail en omhelst haar ook. Gail komt weer op mijn schoot zitten en Alicia gaat op die van Link zitten en Roos ploft bij Jer op schoot. 'Waar gaan we nou heen,' fluistert Gail en kijkt me moe aan. 'Dat is nog een verrassing,' zeg ik. Gail glimlacht en leunt met haar hoofd op mijn borst en valt in slaap...

{Tips? Laat ze achter! En leuke comment? Altijd welkom! Een stem? Smash hem op het sterretje! Kusjes xxx}

Get A Better life||E. F. >>SLOW UPDATES<<Where stories live. Discover now