Chapter 17

42 6 0
                                    


Enzo POV

Met Gail haar hand in de mijne lopen we het restaurant in. En ik voel wat kouds in m'n shirt en hoor gelach achter me. Ijsblokjes? Ik wapper met mijn shirt en hoor wat op de grond vallen. Inderdaad, ijsblokjes. Ik moet lachen, ik kijk in de ogen van Link, Harm en Joost. Jer zit chagrijnig aan de tafel met Roos, Nikki, Jacintha en Alicia. 'Is Jer boos?' Ze knikken lachend. 'Enz, ik voel me niet zo goed, ik ga terug naar de hotelkamer.' Met een gezicht zo wit als een spook pakt Gail de sleutel pas uit mijn kontzak en loopt het restaurant uit.

Gail POV

Ik steek het pasje in het slot en open de deur. Ik loop de badkamer in, gooi mijn maaginhoud eruit en trek de wc door. Het zweet veeg ik van m'n voorhoofd, loop de kamer in en plof neer op het bed. Ik heb nooit mensen boos gemaakt, behalve mijn ouders, maar hun haten me. Het zit me niet lekker. Haat Jer me nu ook? Er word op de deur geklopt en schrik wakker. 'Ga weg!' Ik hem geen zin in gezeur. 'Ik ben het, Jer, mag ik binnen komen?' Ik zei net dat hij weg moest. Ik zucht en laat mezelf van het bed glijden. Ik loop naar de deur en doe hem open. Ik loop weer naar het bed waar ik op ga zitten. Jer stapt de kamer binnen en sluit de deur. Hij loopt richting het bed en kijkt me aan. 'Heb je gehuild?' Ik voel onder mijn ogen, het is warm en vochtig. 'Ik denk het.' Jer komt naast me zitten. Jer gaat in kleermakerszit zitten, ik doe hetzelfde en ga tegenover hem zitten. 'Niet huilen.' Huil ik dan? Jer veegt mijn tranen weg. 'Wat is er toch?' Jer lijkt niet boos. 'Ik ben gewoon misselijk.' Jer kijkt me aan. 'Heb je een schuldgevoel?' Ik knik zacht. 'Waarom?' Ik zucht. 'Ik maak nooit mensen boos, en nu maakte Enzo en ik jouw boos.' Jer lacht. 'Ik ben geen ochtend mens, ik was gewoon een beetje chagrijnig, ik was niet boos op jou.' Jer wrijft over mijn schouder. 'En Enzo dan?' Jer lacht zacht. 'Ik ben een beetje boos op hem, hij heeft het vast bedacht, niet?' Ik knik lachend. 'Gaat het weer een beetje?' Jer staat op van het bed. Ik knik en sta ook op. Ik sla mijn armen om Jer heen en hij doen hetzelfde bij mij. 'Ik ben blij dat ik je vriendin mag zijn.' (Als in vrienden, duh) Jer wrijft over mijn rug. 'Ik ben blij dat ik jouw vriend mag zijn.' Ik glimlach. De deur gaat open. Jer en ik laten elkaar los. Enzo staat verbaast in de deuropening. 'Hee, Enzo.' Ik loop naar Enzo toe. 'Het is niet wel je denkt, man. We omhelsde elkaar alleen.' Enzo moet lachen en geeft mij een kus op mijn lippen.

{heee, sorry voor zo lang geen update, maar hier is hij!!! En dit boek heeft gewoon bijna 1k lezers😱😱 zo erg bedankt!!}

Get A Better life||E. F. >>SLOW UPDATES<<Where stories live. Discover now